Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni alkaa pimeisiin hommiin jos pakkolait menevät?

Vierailija
15.12.2015 |

Itse olen ainakin päättänyt, etten tee päivääkään töitä verolle jos pakkolait menevät läpi, vaan alan nostamaan tukia ja teen hommia pimeesti. Saa paljon paremmat ehdot kuin virallisissa töissä saa, jos pakkolait menevät läpi: enemmän rahaa, enemmän vapaapäiviä, pitempiä lomia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä missään röissä ole nytkään sen kyllä kaikki tajuaa LOL!

Vierailija
2/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on. Ei jää sitten tarpeeksi enää elämiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeenä vaan ja kaikki ostokset ulkomailta. Hallitus lellii "verosuunnitelua" tekeviä, mä teen kulutussuunnittelua :)

Vierailija
4/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeenä vaan ja kaikki ostokset ulkomailta. Hallitus lellii "verosuunnitelua" tekeviä, mä teen kulutussuunnittelua :)

Tämä unohtuikin. Viinatkin voi tilata ulkomailta, joten suomalaista ei ole pakko ostaa.

Vierailija
5/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä unohtuikin. Viinatkin voi tilata ulkomailta, joten suomalaista ei ole pakko ostaa.

Ruokaa saa saksasta ja kerta viikkoon paatilla viroon tekemään muita ostoksia, suomalaisia tuotteita tarttee oikeesti ostaa tosi vähän, kun ei käytä maitoa tai vastaavia jotka pilaantuu tosi nopeesti.

Vierailija
6/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa saa saksasta ja kerta viikkoon paatilla viroon tekemään muita ostoksia, suomalaisia tuotteita tarttee oikeesti ostaa tosi vähän, kun ei käytä maitoa tai vastaavia jotka pilaantuu tosi nopeesti.

Saksasta? Miten?

Vierailija
7/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kuule siitä vaan alat tekemään, helppoo kun mikä

Vierailija
8/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pakkolait?

Vierailija
9/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.  Kaikki nauttii valtion sosiaalitukia.  Kaikki tekee työnsä pimeänä eikä kukaan ei maksa veroja.  Kaikki ostaa ulkomailta kaiken.  

Mikä tässä mättää?

Kun kukaan ei maksa veroja valtiolle, ei valtio voi maksaa sosiaalitukia.  Ai niin  -   mutta rahahan kasvaa puussa ja valtion virkamiehet poimii sitä sieltä maksaakseen niitä tukia.

Kun kaikki ostaa kaiken ulkomailta, ei Suomessa enää tarvitse valmistaa mitään, joten kaikki suomalaiset irtisanotaan ja sitten ollaan joukolla työttömiä.

Meillä menee hyvin!

Vierailija
11/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee.  Kaikki nauttii valtion sosiaalitukia.  Kaikki tekee työnsä pimeänä eikä kukaan ei maksa veroja.  Kaikki ostaa ulkomailta kaiken.  

Mikä tässä mättää?

Kun kukaan ei maksa veroja valtiolle, ei valtio voi maksaa sosiaalitukia.  Ai niin  -   mutta rahahan kasvaa puussa ja valtion virkamiehet poimii sitä sieltä maksaakseen niitä tukia.

Kun kaikki ostaa kaiken ulkomailta, ei Suomessa enää tarvitse valmistaa mitään, joten kaikki suomalaiset irtisanotaan ja sitten ollaan joukolla työttömiä.

Meillä menee hyvin!

Oikeistolaisten ihmispaskojen boikotointi tässä ideana onkin.

Vierailija
12/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä lintu kusee omaan pesäänsä.

Vierailija
13/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pääsee pimeisiin hommiin?

Vierailija