Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni gallup joulun lemppariruuista. :)

Vierailija
15.12.2015 |

Jouluruuan budjetti on tänä vuonna meillä rajallinen, joten pöytä ei notku samaan malliin kuin aiempina vuosina. Siksi kaipaisinkin teidän mielipiteitä että minkä voi jättää pois ja mikä pitää ehdottomasti olla. Haluaisin kuitenkin miellyttää mahdollisimman monta. (Vieraita tulossa useampikin.)

Eli:
- Mikä perinteinen jouluruoka voisi SINUN mielestä puuttua pöydästä, etkä sitä kaipaisi?
- Mitä pitää ehdottomasti olla joulupöydässä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosolli,kinkku sekä porkkanalaatikko pois.Itse tykkään kaikista kaloista, sillistä , mädistä, smetanasta ja juustoista.Myös suklaan ja piparit voi skipata.

Vierailija
22/24 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjetti on tiukka, laatikot on halpoja. Samoin itsetehdyt riisipiirakat ja rosolli. Sienisalaatti vain jos omasta takaa sieniä. Kinkku monesta joulun pääroolissa ruokapöydässä.. no, jäljelle jää oman harkinnan mukaan ulkopuolelle kalat, juustot, jälkiruuat, erilaiset juomat jne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lanttulaatikkoo, number one!! Ja sitten seuraavaksi parhaat: rosolli, eli satakuntalaisittain sallatti, kotikalja kaljamaltaista tehtynä, saaristolaislimppu/joululimppu, imelletty perunaloora, jonkin sortin lohta, ehkä siivu kinkkua, sinappia. Jälkkäriksi karpalokiisseli kermavaahtonokarein.

Pois voisin jättää maksa-, porkkana- yms. laatikot, salaatit, sillit. Samoin en tarvitse ollenkaan mitään alkoholia, joulutunnelmani syntyy paremmin ilman sitä.

Vierailija
24/24 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluan aina itse: piirakat, kalat, laatikot, sienisalaatti, maksapatee ja juustot.

Voin olla ilman kinkkua, rosollia ja makeita juttuja. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme