Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"lihonut vuoden sisällä entisestään"--kirjoitti lääkäri käynnistäni.....

Vierailija
15.12.2015 |

Että sillälailla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vartalon (keski) läskit voi juurikin piilottaa/peittää vaatteilla. Vain oma perhe eli mies ja lapset tietää millainen pallero olen oikeasti. Naama vielä ok ja kädet ja jalat normaalit mutta muuten olen lihava ja isot tissitkin. En ikinä poistu kotoa massu pömpöttäen ja perse+tissit roikkuen vaan kaikki on napakasti "paketoitu" oikenlaisiin vaatteisiin. Se on taitolaji joka kannattaa opetella kun 50v. lähestyy jos on repsahtanut lopullisesti niinkuin minä...

Vierailija
22/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vartalon (keski) läskit voi juurikin piilottaa/peittää vaatteilla. Vain oma perhe eli mies ja lapset tietää millainen pallero olen oikeasti. Naama vielä ok ja kädet ja jalat normaalit mutta muuten olen lihava ja isot tissitkin. En ikinä poistu kotoa massu pömpöttäen ja perse+tissit roikkuen vaan kaikki on napakasti "paketoitu" oikenlaisiin vaatteisiin. Se on taitolaji joka kannattaa opetella kun 50v. lähestyy jos on repsahtanut lopullisesti niinkuin minä...

Minkä takia läskejä pitäisi opetella piilottamaan vaatteilla? Eikö olisi paljon helpompi vain laihduttaa ne läskit pois? Minusta olisi kauheata jos pitäisi olla jollain vaatteilla "paketoitu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se lääkäri ulkonäköä arvioi vaan terveysriskejä. Ja noita mitataan painoindeksillä ja rasvaprosentilla. Ylikilot näkyy helposti vyötärön lisäksi mm. verenpaineessa, kolesterolissa ja veren sokerissa.

Vierailija
24/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy vaatteilla piilottamaan kiloja. Pelkät kunnon alusvaatteet piilottaa kaikki makkarat, muhkurat ja pömpän.

Käytän siis control alushousuja tai control sukkahousuja tai contol toppia ja vaatteiden alla näytän "timmiltä" ja ei massu pömpötä...mutta oikeasti olen pömmis ja löysä.

Väreillä, vaatteen leikkauksilla ja esim. v-aukko puserossa saa tissit näyttämään pienemmiltä ja pitkä koru ym ym luo kyllä harhan hoikemmasta varresta. Oikein puettuna näytän hyvältä :)

Harhaista kuvitelmaa mutta jatka vain. Kilot ei katoa eikä niitä häivytetä vaatteilla.

Vierailija
25/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helkutissa te kaikki mielensäpahoittajat käytte lukemassa niitä lääkärikäyntien tekstejä.

Ne EIVÄT ole mitään kirjeitä potilaille. Ne ovat terveydenhuollon omia merkintöjä, muistiinpanoja, viestejä mahdollisesti seuraavalle lääkärille. Jos se edellinen lääkäri lähtee muualle töihin, tai kuolee vaikka, tai vaihtaa alaa, niin sitten se seuraava lääkäri ikäänkuin saa jotain taustatietoa.

Onhan se eri asia painaa satakaksikymmentä kiloa kaksitoista vuotta tai että jos painoa tulee runsaasti vuosi vuodelta lisää.

Vierailija
26/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on avauksen pointti?

Jos ylipainoista henkilöä on kannustettu/ kehotettu (ehkä toistuvasti) pudottamaan painoa ja hänen painonsa on on vain noussut, niin mitä lääkärin olisi pitänyt kirjoittaa? Ylipaino on vaarallinen tila. Mikä on verenpaine, sokeri, kolesteroli, lihaskunto, mikä on maksan, haiman, munuaisten tila ... Ja mitä kaikkia niitä asioita onkaan, joihin liikalihavuus vaikuttaa? 

Siideri reseptin alaiseksi

Vierailija
27/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot ei katoa eikä terveys parane tietenkään vaatteilla. Mutta olen ihan perusterve lievästä ylipainosta huolimatta ja en jaksa vaivautua laihduttamaan koska olen laiska ja nautinnonhaluinen ilman itsekuria.

Haluan syödä ja juoda mitä haluan koska haluan! Sorry jos jotain vituttaa että en näytä plösöltä 24/7 kun niissä pieruverkkareissa ei ole pakko olla aamusta iltaa. Rahalla/hyvällä maulla saa kaikki vaatteita joissa näyttää paremmalta kuin luonnollisessa tilassa...näin se vaan on!

Vierailija
28/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkorrektia. Olisi laittanut "Obeesi, BMI 42 (vuosi sitten ollut 38)".

Vierailija
29/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri kirjoitti kerran "Hoikka, nuori nainen. Yt hyvä." Olen 163/61 ja 28v että en nyt tiedä olenko hoikka ja nuori varsinaisesti :D ehkä se oli jotenkin ihastunut muhun

Vierailija
30/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lääkäri kirjoitti kerran "Hoikka, nuori nainen. Yt hyvä." Olen 163/61 ja 28v että en nyt tiedä olenko hoikka ja nuori varsinaisesti :D ehkä se oli jotenkin ihastunut muhun

Joo, ihastuminen on ainoa mahdollinen selitys.

Vierailija
31/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kuitenkin laihduttaa vaikka totuus hieman vituttaisikin. Terv, läski itsekin joka osaa ulkoa jokaisen tekosyyn että miksi juuri minun painoni ei tippunut taaskaan vaikka yriteltiin laihduttelua.