Kumman valitsen? Tunteen vai järjen
Oi av:n profeetat, auttakaa. Minulla on miespulma. Kumman heistä valitsen?
Herra A, jota kaikesta huolimatta rakastan. Pidän itsekin itseäni vähän hulluna, kun häntä rakastan. Hän on epäluotettava, erilainen, tunteellinen, herkkä ja ikäisekseen hieman keskenkasvuinen. Tunteet tekevät seksistämme upeaa, mutta ilman rakkautta seksimme ei edes yltäisi kärkikahinoihin kaikista kokemuksistani. Hän ei ole kovin kokeilunhaluinen ja on vihainen siitä, että minä olen. En jaksaisi olla hänen kanssaan, ellen ajattelisi että opimme vielä toisillemme hyviksi. Mutta toivon sitä enemmän kuin mitään muuta. Meille tulee usein riitaa.
Herra B, jota rakastan myös. Hän on luotettava, aina minulle tukena kun olen häntä pyytänyt, persoonallinen ja kokeilunhaluinen. En koe kuitenkaan häntä kohtaan sellaista selittämätöntä imua. Hänen seurassaan on kuitenkin aina hyvä olla. Arvostan ja kunnioitan häntä.
Molemmat miehet ovat hyvin toimeentulevia ja muitakin naisia on heille jonossa. Kumman kanssa viettäisin loppuelämäni? Järki sanoo yhtä, tunteet & kehoni toista.
Kommentit (27)
Päästä molemmat menemään. Et ansaitse kumpaakaan, jos useampaa pyörität.
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa päättää kumman haluat, niin kumpikaan ei ole se oikea. Ensimmäinen kuulostaa sellaiselta, jonka kanssa ei perheestä kannata haaveilla. Ja jos tuon jälkimmäisen kanssa perustat perheen, niin aika suuri riski on se, että muutaman vuoden päästä suhde väljähtyy ja alkaa kaivata jotain enemmän. Ja kun vastaa kävelee joku, joka saa sukat pyörimään, niin sitten olet pulassa.
Tämä! Jos ei osaa, valita niin älä valitse kumpaakaan. Kun tapasin aviomieheni niin tiesin ja tunsin, että tässä se nyt on. Jos pitää tehdä listaa hyvistä puolista useamman miehen kohdalla, ei ole sellaista kolahdusta todennäköisesti tapahtunut. Molemmat voivat ominaisuuslistan perusteella olla täysi 10, mutta etsi ihmistä, johon numerot loppuvat ja rakkaus alkaa. Ja anna näiden kahden miehen myös löytää nainen, joka valitsee heidät ilman miettimistä ja ilman listoja ja vertailuja.
Älä kumpaakaan, mutta jos on pakko, niin Valitse A. Koska olet ihminen, joka janoaa sitä tunnetta. Tällainen ihminen tulee vain pettymään liittoonsa b:n kanssa.
Jos et kaipaisi elämääsi intohimoa, vaan havittelisit vain tavallista ja turvallista elämää, niin sitten olisin b:n kannalla.
Mä ottaisin A:n. Olen kokemusteni kautta huomannut, että järki on ihan helvetin huono peruste valita parisuhdetta. Aina ne järkisuhteet vaan on kuihtuneet, intohimon puute ja kaveruus on muuttunut vuosien myötä seksin ällöttämään alkamiseksi ja mies on alkanut tuntua kuin veljeltä.
Riippuu myös siitä haluatko lapsia vai et. Jos et halua, niin A voi olla juuri täydellinen vaihtoehto. Mutta tyypissä on kuvauksestasi päätellen riskinsä, että onko siitä perheenisäksi.
Muista joka tapauksessa, että sinä et voi kasvattaa ja muuttaa toista ihmistä mieleiseksesi. Ne herra A:n piirteet alkavat rassata aika nopeasti. Ja vielä: elämä ei ole yhtä huumaa. Enin osa elämästä on sitä tavallista arkea ja puurtamista. Kumman kanssa haluaisit sitä arkea puurtaa, taivaanrannan maalarin vain luotettavan, ehkä hieman harmaan miehen kanssa? Olet kaikesta päättäen vielä kovin nuori ja katselet maailmaa vaaleanpunaisten silmälasien läpi ja kuvittelet, ettei harmaata arkea ole. On vain hörhelöitä ja suuria tunteita kuten saippuasarjoissa ja kioskikirjallisuudessa. Älä tee hätiköityjä ratkaisuja.
Tämä on viisas vastaus!!!!