Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenenkään mies pettänyt ja miten jäi kiinni asiasta?

Vierailija
12.02.2006 |

tai oletko sinä pettänyt puolisoasi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten enkä ole jäänyt kiinni. Mieskin on pettänyt, kertoi itse siitä mulle.

Vierailija
2/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti hänkään ei minua.Ex-poikaystäväni oli varsinainen paskiainen, jäi kolmesti kiinni rysän päältä ja minä annoin aina anteeksi.Miten oonkin joskus voinut olla niin v*tun typerä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni siten, että puhelimessa väitti minulle olevansa eräässä paikassa, jossa ei kuitenkaan ollut (olin itse siellä juuri silloin, HUONO tuuri). Sitten kun tinkasin, myönsi puhelimessa olevansa hotellihuoneessa erään naisen kanssa. Kotiin tultuaan väitti, ettei mitään tapahtunut. Eli petti, ja piti minua vielä ihan tyhmänäkin.

(Ja VAIKKA ei olisi pettänytkään naiskentelemalla, niin mulle riitti syyksi eroon jo se, että lähti toisen naisen mukaan hotellihuoneeseen " vähän keskustelemaan" )

Vierailija
4/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni, kun sain klamydian raskauden puolivälissä.

:(.

Tästä on jo vuosia aikaa.

Vierailija
5/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tartuttaa sukupuolitauti raskaana olevaan naiseen. Sellainen mies on täysi paska.

Vierailija
6/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni pettämisestä. Meil oli vielä silloin lankapuhelin ja siinä se toistonappi, millä voi soittaa viimeksi valittuun numeroon. Painoin sitä (luulin että siinä oli vielä mun aiemmin päivällä näppäilemä numero) ja toisessa päässä vastasi joku tuntematon mimmi : " Elina" ja kihertelyä... ja taustalla kuului mun miehen naurua ja puhetta. Olin aika äimänä ja kesti hetken tajuta tilanne. Siellähän se mun rakas exä oli puuhissa toisen kanssa, oli tuntia aiemmin soittanu sille ja sopinu tärskyt. Kiitos tekniikan ja miehen hölmöyden jäi kiinni itse teossa.

Vierailija
7/7 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku klamydia voi esim. aiheuttaa sokeutta sikiölle. Mieti miltä tuntuis jos normaalissa neuvola tarkastuksessa löytyis HIV, niin että olis mies tuonut tuliaisia joltai hutsulta!!!! Tällaisen tarinan olen kuullut, voi tietty olla näitä urbaanilegendojakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi