Kaikenikäiset miehet ovat seksuaalisesti kiinnostuneita parikymppisistä naisista
Oli mies 18 vuotta tai 50 vuotta, aina kiinnostavat 25-vuotiaat naiset, kertoo tuore tutkimus.
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaikenikaiset_miehet_ovat_seksuaalisesti…
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kiinnostunut saa toki olla, kunhan sen pitää omana tietonaan. Yrittäminen vasta on naurettavaa. Mies EI vain komistu/parane vanhetessaan.
Mitenollakaan edellinen naiseni oli 24 vuotias ;)
Kun olit itse 22?
No jaa. Tätä kai voi pitää jo kalasteluna 35 olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kiinnostunut saa toki olla, kunhan sen pitää omana tietonaan. Yrittäminen vasta on naurettavaa. Mies EI vain komistu/parane vanhetessaan.
Jätitkö hänet, kun hän täyttii 25?
En.
No entä, kun hän täytti 26?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olit itse 22?
Heh ... totta tuokin. Mulla oli 22 vuotiaana 24 vuotias nainen.
Sori, että hetken kesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sekin meni vielä.
Tottakai timmi pirtsakka parikymppinen kiinnostaa/kiihottaa enemmän, kuin laiska vanha lahna.
Tuskin homomiehet kiinnostuvat. Heissä kaikenikäiset miehet ovat ennemmin kiinnostuneita 25-vuotiaista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai timmi pirtsakka parikymppinen kiinnostaa/kiihottaa enemmän, kuin laiska vanha lahna.
Täsmelleen oikeassa olet. Me ikääntyvät naiset käymme reippaina rekkain alle kun yhä uusia parikymppisia naisia putkahtelee pääsiäismunista miesten tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sekin meni vielä.
No minkäikäisenä hän ei enää kelvannut. SIIS minkäikäinen nainen on jo liian vanha yli kymmenen vuotta vanhemmalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sekin meni vielä.
No minkäikäisenä hän ei enää kelvannut. SIIS minkäikäinen nainen on jo liian vanha yli kymmenen vuotta vanhemmalle miehelle?
Ei se noin mene. Jos naisen tapaa 25 vuotiaana, niin se nainen menee vaikka seuraavat 50 vuotta. Aina voi katsos laittaa silmät kiinni ja muistella vanhoja ;)
25v nainen on jo rupsahtanut vanha akka. Nainen on kauneimmillaan noin 17-22 vuotiaana.
m30
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että nuo tuollaiset nuorten perään kuolaavat ukon ruppanat eivät sitten itse kelpaa edes niille laiskoille vanhoille lahnoille. :(
Siinäpä sitten vetävät käteen katsellen niiden kiihottavien parikymppisten kuvia.
Jaa, kaipa tää on hyvä uutinen mulle, mä tykkään enemmän itteäni vanhemmista, jääpähän enemmän mulle, tulis vaan taas joku kunnon puuma mut hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että nuo tuollaiset nuorten perään kuolaavat ukon ruppanat eivät sitten itse kelpaa edes niille laiskoille vanhoille lahnoille. :(
Siinäpä sitten vetävät käteen katsellen niiden kiihottavien parikymppisten kuvia.
Kyllä sekin lahnan voittaa. Toisaalta edellisen tapasin, kun hän oli 24 vuotias ;)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kaipa tää on hyvä uutinen mulle, mä tykkään enemmän itteäni vanhemmista, jääpähän enemmän mulle, tulis vaan taas joku kunnon puuma mut hakemaan.
Mullekin 30 ehdotteli 38 kaunis nainen, sekä 44 vuotias. Ei näissä naisissa mitään vikaa ja olisi voinut panna, mutta tykkään enempi niistä 25:sta.
Vierailija kirjoitti:
25v nainen on jo rupsahtanut vanha akka. Nainen on kauneimmillaan noin 17-22 vuotiaana.
m30
Harmi vaan kun sä ite oot jo rupsahtanut vanha ukko. Tuskin sulla ees seisoo enää ilman apuvälineitä. Onneksi on ikäisiäni miehiä joilla on vielä kova stondis. ;)
Oliko tässä jotain uutta? Miehet ajattelevat munillaan
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä näin. Mutta todellisuus on sitten toinen. Tuttuni, 35v M, etsii netistä kauniita nuoria naisia, mutta ei köyhänä, rumana ja yksinäisenä saa. Näin hänet kerran sattumalta ei hyvännäköisen naisen kanssa Prismassa. Mies katseli toiseen suuntaan...
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ei halua seksuaalisesti kiihottavaa miestä?
Jaa no mitäs ihmeellistä tossa nyt oli???
Kaikkihan ton tietää.
Ja miksi vanhemmat miehet ei saisi olla kiinnostuneita parikymppisistä naisista?
Kunhan eivät pedoilemaan rupea.
En.