Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on ongelma

Vierailija
15.12.2015 |

Nyt ne rajat kiinni äkkiä. Ei lisää terroristeja ja raiskaajia suomeen. Miksi hallitus ei tee mitään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö siihen tarvita joku budjetti linjaus, että näille voi syötää verorahoja mm. Parempaan ruokaan kuin kouluihin ja vanhainkoteihin tai että maksamme yksityisiltä vuokratut vokit ja hygieniapassit jnejne?? Miksi saavat käyttää verorahoja näihin?

Eikö meillä olisi oikeus päättää, että apu viedään esimerkiksi sinne lähelle apuleireille, jonne hrikommatkin pääsevät. argh

Vierailija
2/3 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää että mitäthän muut meistä ajattelee, jos me itse päätetään omista asioistamme itse parhaaksi katsomallamme tavalla. Niin ei vaan nykymaailmassa ilmeisesti voi toimia, ei vaikka naapurimaa toimii vieressä varoittavana esimerkkinä. Surulliseksi on maailma mennyt. Nykyään kaikki perustellaan niin, että "eihän nyt vuonna 2015 voi enää toimia niin tai näin.", ei voi käyttää omaa harkintaa, mennään niinkuin muutkin (suuret maat), koska olemme osa nykyaikaista globaalia maailmaa. Menemme pää pystyssä itse kohti omaa tuhoamme. Kyllä meistä sitten varmasti jälkeenpäin puhutaan kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen päättäjillä ei ole mitään valtaa päättää mistään. Turha huudella apua sieltä päin, meitä ei auta kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi