YleX Jälkkä lopettaa
Päivän surkein uutinen kuultiin tänään. YleX Jälkkä siis lopettaa tulevana perjantaina ja Viki ja Mäkkäri lähtevät kanavalta kokonaan muihin juttuihin. Tilalle tulevat tällä hetkellä Jatkoja juontavat Hätönen & Poikelus. Mitä mieltä olette?
Itse en tykkää uudistuksesta yhtään. YleX on kyllä tehokkaasti pilattu tämän vuoden aikana. Jälkkä on ollut itselle se ehdoton päivien piristys, joka on tuonut hymyn huulille huonoinakin hetkinä. Pakko etsiä uusi kanava, sillä Almaa en kertakaikkiaan voi sietää ollenkaan.
Kommentit (61)
Tuomas ja Olli, Juuuso ja Peltsi. Sen jälkeen vain kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko omiani mutta siirtyykö viki ja mäkkäri nrj:lle?
Ei kai? Mistä olet tuon saanut päähäsi?
Kyllähän Vikillä ja Mäkkärillä homma toimi sen verran hyvin, että jokin muu kanava voisi aistia heissä kaupallista potentiaalia, ja YleX:n entinen kanavapäällikkö on nykyään NRJ:llä pomona. Tosin Juuso antoi mielestäni ymmärtää, että radiohommat loppuvat ainakin toistaiseksi.
Viki lähti sitten Köpin kanssa NRJ:n aamuun.
Ai sinne meni Viki, oho!
Mutta ihan tosi: Mitä siellä YleX:llä on meneillään ja miksei kuuntelijoita kuunnella? Olen lukenut näitä kommentteja kesästä asti vaikka mistä.
Tuomas ja Olli oli best! Youtubesta välillä vieläkin kuuntelen pätkiä, joita joku ihana ihminen on sinne ladannut. Aikanaan kesätöissä siivoushommissa kuuntelin YleX:n iltapäivää, kun Olli ja Tuomas olivat juontamassa, meni puuduttava porrassiivous paljon mukavammin. Ja näiden herrojen kemia ja jutut vaan kävivät niin hyvin yksiin, ja mikä suurin ero näihin nykyisiin: he kun alkoivat nauraa, heidän naurunsa tarttui kuulijaan. Nykyään juontajien nauru ja kikatus vain ärsyttää, se on sellaista jotenkin pakotettua ja väkinäistä :/
Eiköhän se ole mikä ratkaisee. Vikillä NRJ:llä varmasti noin kaksinkertainen palkka YLE:n nälkäpalkkaan verrattuna.
Eiköhän se ole RAHA* mikä ratkaisee. Vikillä NRJ:llä varmasti noin kaksinkertainen palkka YLE:n nälkäpalkkaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Meni pilalle, kun Matti ja Ile lähtivät.
Tai siis Matti.
Ylex:llä pieni piiri pyörii. Kavereita ja tuttuja palkataan ja puffataan. Ja yleveron turvin, ottaa päähän. Suomessa koulutetaan (radio)toimittajia, miksi niitä ei päästetä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te YleX:n kuuntelijat olette?
37, ja olen kuunnellut kanavaa jo Mafian ajoista asti. En siedä radiomainoksia ja haluan kuitenkin kuulla musiikkia, joten olen YleX:llä pysynyt. Yle Puhetta kuuntelisin varmaankin muuten. Olen samaa mieltä erään kommentoijan kanssa, että teineille voisi suunnata oman kanavan ja jättää YleX:n meille entisille mafialaisille. Ääninä tietysti Jukka, Aura, Olli, Tuomas, Peltsi, Jenny, Aino, Ile ja Matti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37, ja olen kuunnellut kanavaa jo Mafian ajoista asti. En siedä radiomainoksia ja haluan kuitenkin kuulla musiikkia, joten olen YleX:llä pysynyt. Yle Puhetta kuuntelisin varmaankin muuten. Olen samaa mieltä erään kommentoijan kanssa, että teineille voisi suunnata oman kanavan ja jättää YleX:n meille entisille mafialaisille. Ääninä tietysti Jukka, Aura, Olli, Tuomas, Peltsi, Jenny, Aino, Ile ja Matti jne.
Noi nimet on kyllä Ylex:n porukkaa, mitä nyt Peltsi ehti just ja just Mafian aikaan aamuun. ;)
Ulmasen aamua kaipailen yhä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi nimet on kyllä Ylex:n porukkaa, mitä nyt Peltsi ehti just ja just Mafian aikaan aamuun. ;)
Ulmasen aamua kaipailen yhä vaan...
Sanoinko jossain, että ovat olleet Mafialla? Ja nämä olivat vain esimerkkejä. Ulmanen, Roiha ja Olga K lienevät hieman liian "aikuisia" nykyään, sellaistakaan en kaipaa, vaikka heistä muinoin pidinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulmasen aamua kaipailen yhä vaan...Sanoinko jossain, että ovat olleet Mafialla? Ja nämä olivat vain esimerkkejä. Ulmanen, Roiha ja Olga K lienevät hieman liian "aikuisia" nykyään, sellaistakaan en kaipaa, vaikka heistä muinoin pidinkin.
Yle on unohtanut ne, joille Ylex on liian teinikanava, ja joita ei myöskään miellytä Radio Suomen iskelmälinja.
Vai Viki ja Köpi NRJ:n aamuissa. Sitä voisi kuunnella sitten aamuisin ennen töihin lähtöä. Harmi vain, että ehtii kuunnella niin vähän aikaa, kun Jälkkää pystyi kuuntelemaan aina töitten jälkeen useamman tunnin. Tai sitten etsi Areenasta ja kuunteli sieltä jälkikäteen. NRJ:llä ei taida tuollaista mahdollisuutta edes olla.
Kuuntelin hetken maanantaina Almaa ja Jenspaa, mutta ei se kyllä lähteny mihinkään. Eikä oikein se uusi jätkäkään päässy mukaan juttuun. Tiedä sitten, onko meininki parastunu, kun ovat ehkä päässeet alkukankeudesta eroon.
Voi ei, olisin tahtonut kuunnella vikin juttuja jatkossakin, mutta nrj:tä en kyllä pysty kuuntelemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Mihin se mäkkäri lähti?
Televisioon.
YleXillä ei ole enää muuta kiinnostavaa kun Matti Airaksinen.
No eipähän sitäkään kehtaa enään iltapäivällä kolmatta kertaa putkeen kuunnella...