Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä että ei tarkoittaa ei

Vierailija
15.12.2015 |

Alkaa oikeasti ahdistaa. Joo, meillä ei ole ollut seksiä vähään aikaan, mutta ei se oikeuta pakottamaan tai painostamaan.

Tänään tilanne oli se että pääsin töistä aiemmin kuin yleensä ja menin päiväunille. Nukuin jonkun tunnin kun yhtäkkiä mies tuli vetämään peittoa pois ja kourimaan rintoja. Yritin saada peittoa takaisin ja sanoin että antaisi mun nukkua, mutta mies vaan kiipesi päälle ja yritti riisua housuja.

Sanoin sitten ehkä vähän ikävästi miehelle ja mies loukkaantui ihan törkeästi. Ei suostunut edes tulemaan iltapäiväkahville vaan jäi mököttämään huoneeseen. Oletan että syyllistämistä jatkuu pitkälle iltaan, kun olen muka pilannut hänen päivänsä taas torjumalla hänet.

Kuka helvetti menee nukkuvaa panemaan ja ihmettelee kun toinen ei olekaan heti innoissaan?? Onko normaalia teidän mielestä, vai olenko vain pihtaava pirttihirmu?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raiskauksen yritys mielestäsi normaalia?

Vierailija
2/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toiminta tuossa on seksuaalista väkivaltaa.

Vierailija
4/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisessa Suomessa näin vuonna 2015 "ei" on "ehkä"

Totutelkaa naiset siihen. Raiskaus on ok nykyään.

Vierailija
5/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut miehes nyt ihan tilanteen tasalla, mutta kohta on kyllä sitten turha itkeä kun mies jää kiinni vieraissa käymisestä. Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
6/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitävittua nyt. Mee oikeesti pois häiritsemästä meitä tavallisia ihmisiä tällä rasistisella paskalla keskusteluissa, jotka ei liity tuohon aiheeseen millään.

Vierailija
7/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa aivan vastaiskulta tuolle toiselle keskustelulle, jossa vaimo kokee olevansa nöyryytetty kun mies ei ilahtunutkaan seksiylläristä.

Vierailija
8/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaavat pirttihirmu :D

Ihan normaalilta aloitteelta kuulostaa, varsinkin jos seksiä ei ole ollut.

Ymmärrän kuitenkin, että jos ei haluta niin ei haluta.

Kuulostaa, ettei halunne vain kohtaa. Sellaista se välillä on.

Vierailija
9/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä suosittelen levittämään jalat tasaisin väliajoin.  En aina itsekään innosta olisi hihkumassa mutta äkkiä siinä alkaa haluttaa, kun vaan ryhtyy hommiin.

Vierailija
10/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies koittaa nukkuvaa naista, se on väärin!!!!!!!!!!!1111111

Kun nainen koittaa antaa nukkuvalle miehelle suihinoton seksikkäästi pukeutuneena ja hän ei hyväksy, se on väärin!!!!!!!!!11

Vierailija
11/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei ole mikään pikkuvauva tai koiranpentu, jonka unta ei saa häiritä. Eli jos panettaa niin parisuhteessa on mielestäni ok.

Vierailija
12/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa se, että mies opettaa myös meidän lapsille, että äidin "ei" ei olekaan "ei". Olen kasvattajana ehdottoman johdonmukainen, joten kun sanon ei niin se todella on sitä eikä päätäni käännetä noin vain. Jos kiellän lasta ottamasta keksejä, lapsi tottelee, mutta jos mies on huoneessa, niin hän sanoo lapselle, että kuule, ei se äidin ei mikään ei ole. Ja antaa lapselle keksin. Asiasta on puhuttu, mutta mies on sitä mieltä, että olen turhan tiukkapipoinen niin vaimona kuin kasvattajana.

Kaksi viikkoa sitten muutin omaan huoneeseen ja sanoin miehelle, että opetellaan uusi tapa keskustella. En turhaan en sano ei, sanon kyllä. Eli kyllä, ovi pysyy kiinni. Kyllä, nukun ensi yön yksin. Kyllä, tähän huoneeseen ei ole tulemista.

Vierailija
13/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin pihtari. Avaa niitä haarojas useammin niin miehen ei tarvitse kovakouraisemmin yrittää saada pimpanderia. Saattaa olla että kohta joku muu jakaa miehelles

Vierailija
14/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen ei ole mikään pikkuvauva tai koiranpentu, jonka unta ei saa häiritä. Eli jos panettaa niin parisuhteessa on mielestäni ok.

Aikuinen ihminen ei myöskään ole oikeutettu siihen että toinen lopettaa kun sanoo ei? Olet pelottava.

Vierailija
15/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa aivan vastaiskulta tuolle toiselle keskustelulle, jossa vaimo kokee olevansa nöyryytetty kun mies ei ilahtunutkaan seksiylläristä.

Samaa tuli kanssa mieleen. Mutta kyllähän tässä huomaa eron vastauksissa, kun heti ensimmäisenä kutsutaan miestä raiskaajaksi.

Vierailija
16/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kyseessä olla ihan kantasuomalainen kullanmuru. 

Vierailija
17/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tuli kanssa mieleen. Mutta kyllähän tässä huomaa eron vastauksissa, kun heti ensimmäisenä kutsutaan miestä raiskaajaksi.

Yllättävän moni kyllä on sitä mieltä että on ihan ok toimia noin, vaikka ensimmäiset tunnistivat seksuaaliseksi väkivallaksi.

Olen siis itse nainen joka harrastaa joskus seksiä vaikken oikein haluaisi, koska koen että haluan pitää meidän seksielämämme vilkkaana silloinkin kun olen ahdistunut. Samoin mies saa tulla yrittämään koska vain. Mutta herran jestas, jos minä sanon ei niin kyllä ahdistuisin ihan hirveästi jos siinä kohtaa tullaan päälle ja riisutaan housuja!

Vierailija
18/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuit muutaman tunnin jo ja valita että haluat nukkua lisää vaikka siinä olisi oiva hetki harrastaa seksiä ja herätä ihanasti loppupäivään? Lisäksi päikkärit pitäisi olla max 30 Min pitkät

Vierailija
19/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuit muutaman tunnin jo ja valita että haluat nukkua lisää vaikka siinä olisi oiva hetki harrastaa seksiä ja herätä ihanasti loppupäivään? Lisäksi päikkärit pitäisi olla max 30 Min pitkät

Eiköhän jokainen päätä kuinka pitkät päikkärit nukkuu.

Vierailija
20/22 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivitä rauhassa, mutta minulla on ollut univaikeuksia lapsesta asti. Olen pisimmillään maannut kaksi yötä putkeen saamatta unta, vaikka olin niin väsynyt että itketti. Nyt on lisäksi vuorotyö, mikä pistää pakan entistä enemmän sekaisin. Nukun vaikka neljän tunnin päiväunet jos en ole nukkunut kunnolla ja tiedän että huomenna on taas pitkä vuoro.

Seksin ihanuus taas riippuu varmaan siitä että onko halukas siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme