Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvat menivät sekaisin synnärillä; nyt odotellaan DNA-tuloksia, JÄNNITTÄÄ!!!

Unettomia öitä
15.12.2015 |

Tai siis on hyvin vahva epäilys. Huh kuinka jännittää. Tulokset pitäisi tulla heti joulun jälkeen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan kuulosta uskottavalta. Lapsen ranteeseen laitetaan tunnistenauha, jota ei saa ilman saksia pois. Ja tuo laitetaan synnytyshuoneessa, jossa ei ole muita lapsia.

Laitetaanko se, jo ennenkuin napanuora on katkaistu.

Mun esikoisella se ranneke oli niin löysä että lähti pois. Hoitaja laitto sen sitten vaan siihen muovikaukaloon (sänkyyn) vauvan viereen. Periaatteessa vauva siis oli "merkitön" lapsi. En silti usko tuon vaihtuneen :)

Vierailija
42/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä monilla on kova usko tunnistenauhoihin. Ainakin silloin, kun minä synnytin omat lapseni, oli synnytyssairaalassa ihan tavallista, että joltain vauvalta tunnistenauha lähti kädestä tavalla tai toisella sairaalassaoloaikana.

Multa se mahtui luiskahtamaan nyrkissä olleen käden yli. Se mahtuu mun isälle peukaloon niveleen asti. Olin onneks niin pieni etten voinu mennä sekasin ilman nauhaakaan kovin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Lapseni syntyi 2006 ja kyllä se tunnistenauha moneen kertaan irtosi. Ihmettelin kun hoitsu vain pani sen takaisin, olisinhan minäkin voinut sen takaisin panna, mutta oletin että hän keksii keinon jolla tunniste pysyy (siis esim. toisenlainen tunniste kuin se muovinauha).

Vierailija
44/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 jatkaa: se iertoava tunnistenauha oli jalassa.

Vierailija
45/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat menneet sekaisin? Siis tyyliin toinen alkanut spontaanisti puhua ranskaa ja toinen heittelee tuteilla hoitajia..

Vierailija
46/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta lehten uutisoimasta vaihtuneesta vauvastahan liikkui täällä aikoinan huhuja, että toinen vauva olisi ollut Tarkin ja Laamasen.

Vierailija
47/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysynyt meilläkään ranneke. Mutta en tiedä muista, meillä oli ainakin kuvia ja videoo synnytyssalista asti, niiden avulla viimeistään omansa tunnistaisi.

Vierailija
48/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muusta, mutta minun esikoiseltani tuo ranteessa ollut nauha oli pudonnut pois kädestä, kun oli lasten osastolla tipassa. Myöhemmin löytyi ehjänä lattialta. Eli se voi todellakin pudota.

Vierailija
49/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on taas kommentoimassa muutama sellanen mamma, joiden lapsille ois ollut siunauksellista vaihtua laitoksella 😁

Vierailija
50/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua .... Mua rupes nyt pelottaan että mun vauva on vaihtunu laitoksella....