Emme juhli pian olevaa 9v hääpäiväämme mitenkään.
Emme ole koskaan juhlineet hääpäiväämme ja syy on siinä ettemme saa lapsia mihinkään hoitoon. Ei ole mummoja,kummeja tms sukulaisia jotka ottaisivat heidät hoitoon. Muita kenellä yhtä surkea tilanne?
Kommentit (26)
Kai ne lapset nyt hetken voivat olla vaikka naapurissa leikkimässä, kavereilla kylässä tai tuttavamummon pullakutsuilla tunnin pari. Myös rahalla saa lastenvahteja, maallakin.
Elämä on just niin vaikeeta, kun haluatte.
Ei mekään, 9. hääpäivä tulossa tammikuussa eikä sitä juhlita mitenkään. Me jopa saatais lapset mummolaan, mutta eipä silti juhlita. Alkuvuosina mä juhlin yksin lasten kanssa. Lopetein sen sitten kun miestä ei kiinnostanut yhtään. Yksin juhliminen ei oikein tunnu mukavalta. Siitä tulee vaan surulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään, 9. hääpäivä tulossa tammikuussa eikä sitä juhlita mitenkään. Me jopa saatais lapset mummolaan, mutta eipä silti juhlita. Alkuvuosina mä juhlin yksin lasten kanssa. Lopetein sen sitten kun miestä ei kiinnostanut yhtään. Yksin juhliminen ei oikein tunnu mukavalta. Siitä tulee vaan surulliseksi.
Kylläpä teidän liitto kuulostaakin onnelliselta. Eiköhän tuollaista kannatakin juhlia...
Vierailija kirjoitti:
Emme mekään ole koskaan juhlineet hääpäivää mitenkään. Mieluummin juhlimme avioliittoamme ihan joka ikinen päivä!
Ah, kuinka kliseista peetä...
Kukin saa päättä ihan kuinka itse haluaa toimia. Me olemme juhlistaneet lähes joikaista hääpäiväämme (poislukien vauva-ajan vuodet). Lapset hoitoon yöksi ja sitten syömään hienoon ravintolaan ja nautimme toistemme seurasta oikein erityisen paljon.
Emme mekään ole koskaan juhlineet hääpäivää mitenkään. Mieluummin juhlimme avioliittoamme ihan joka ikinen päivä!