Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taputteletteko talouspaperilla rasvan pois pitsasta?

Vierailija
15.12.2015 |

Tekeekö joku näin vai oonko ainoa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa. Kukaan muu näistä miljardeista ihmisistä maapallolla ei tee tuota. Olet uniikki lumihiutale

Vierailija
2/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pesen jauhelihat rasvasta, taputtelen kiltisti pizzat, valmistan jäätelökakun ilman jäätelöä, koko paketti. Nykyisin syljen ruokani myös pureskelun jälkeen ja olen kiinnostunut ruokavaliosta jotka koostuu käpysalaateista ja tammenterhokeitoista, niissä jumppalehdissä oli ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitsa silmin nähden ui rasvassa niin kyllä yleensä kallistan pitsaa niin, että osa rasvasta valuu pitsasta pois.

Vierailija
4/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä näin joskus ku yks huippumalli haussa kilpailija teki nii ja oon sen jälkee tehny nii :D

Vierailija
5/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helevettiä mä taas luin.

Vierailija
6/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Talouspaperi on tehty kierrätyskuidusta ja siinä on myös painomustetta.

Vierailija
7/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Erityisesti jauhenlihapitsasta.

Vierailija
8/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos pitsa on selvästi tosi rasvainen. Joidenkin mielestä olen outo, mutta kun itseäni vaan ällöttää jos joku ruoka suorastaan lilluu rasvassa :D Monien kaupan pakastepitsojen kanssa käy niin, en nyt mitään ravintoloiden pitsoja joudu kuivaamaan.

Vierailija
9/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi semmoiset pitsat, joista oikein tihkuu se rasva.

Vierailija
10/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ählämipizzeriasta kerran sain rasvassa uivan pizzan. Ei tullut mieleen alkaa kuivailla sitä paperilla vaan palautin rasvalillun ja otin rahat takaisin.

Vierailija
11/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos pitsa on selvästi tosi rasvainen. Joidenkin mielestä olen outo, mutta kun itseäni vaan ällöttää jos joku ruoka suorastaan lilluu rasvassa :D Monien kaupan pakastepitsojen kanssa käy niin, en nyt mitään ravintoloiden pitsoja joudu kuivaamaan.

No miksi ihmeessä tilaat tai ostat pitsaa, jos se kerran ällöttää noin paljon?

En ihan oikeasti ymmärrä tällaista toimintaa. Jos valitsee lihaisan sisällön pitsaan, niin se on varmasti rasvainen. Joten miksi siihen pitää sellaiset täytteet valita?  Mutta huvinsa kullakin. Kyllä sitä oudompiakin ihmisiä löytyy, kuin pitsan kuivaajat :)

Vierailija
12/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä jauhelihaa pakko tilata siihen pitsaan?

Vierailija
13/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan oikeasti ymmärrä tällaista toimintaa. Jos valitsee lihaisan sisällön pitsaan, niin se on varmasti rasvainen. Joten miksi siihen pitää sellaiset täytteet valita?  Mutta huvinsa kullakin. Kyllä sitä oudompiakin ihmisiä löytyy, kuin pitsan kuivaajat :)

Koska se pitsa maistuu hyvältä, kunhan ne pahimmat rasvat on pois ;) Mulle se rasvojen jättö on sama kuin söisi makaronit keitinveden kanssa... Miten se on sulta pois? Ei sillä, aika harvoin tulee kuitenkin ostettua. Lähinnä joskus kun mies haluaa.

Vierailija
14/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se pitsa maistuu hyvältä, kunhan ne pahimmat rasvat on pois ;) Mulle se rasvojen jättö on sama kuin söisi makaronit keitinveden kanssa... Miten se on sulta pois? Ei sillä, aika harvoin tulee kuitenkin ostettua. Lähinnä joskus kun mies haluaa.

No ei se minulta ole pois, mutta jotenkin huvittaa, että tilataan rasvaista ruokaa ja sitten kuivataan paperilla ne rasvat pois. Jos minä haluan syödä vähärasvaista ruokaa, niin tilaan sellaista. Jos haluan rasvaista mättöä, niin tilaan pitsan tai kebabin. Niin ja saahan sitä kunnon ravintoloissa sellaisia pitsoja, jotka eivät ui rasvassa.

Vierailija
15/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei jauheliha, vaan jauhenliha

Vierailija
16/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pizzan päällä lilluu rasvansekaista nestettä lammikoina, niin taputtelen enimmät pois.

Vierailija
17/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit? :)

Vierailija
18/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-inside. Sun pitäs palstailla enemmän!!!

Vierailija
19/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se minulta ole pois, mutta jotenkin huvittaa, että tilataan rasvaista ruokaa ja sitten kuivataan paperilla ne rasvat pois. Jos minä haluan syödä vähärasvaista ruokaa, niin tilaan sellaista. Jos haluan rasvaista mättöä, niin tilaan pitsan tai kebabin. Niin ja saahan sitä kunnon ravintoloissa sellaisia pitsoja, jotka eivät ui rasvassa.

Sanoinkin, että ravintolapitsoista ei tarvitse taputella rasvaa pois :D Enemmän pakasteiden ongelma. Mutta joo, jokainen tyylillään.

Vierailija
20/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-inside. Sun pitäs palstailla enemmän!!!

Selvä homma. Tosin roikun täällä jo ihan liikaa, mutta ilmeisesti on vielä oma kategoria AV-Pro-mammoille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi