Miesystävä jäi kiinni että oli eri kaupungissa missä väitti olevansa
Hänen piti olla serkkunsa luona toisessa kaupungissa, autollani meni kun omansa on huollossa. En ole ikinä tät serkkua tavannut mutta facebook-kuvat nähnyt ja joskus pyytänyt minut katsomaan kun tämä on lähettänyt vaikka jonkun hauskan videon. Kuvia hänestä on myös heidän perhealbumissaan eli tämä ihminen on kyllä oikeasti olemassa.
No, toissapäivänä siivosin autoani katsastusta varten ja muut mahdolliset "todisteet" oli kyllä piilotettu tai hävitetty mutta kun olin viemässä auton roskista roskikseen (Semmoinen pienehkö muovinen) se lipsahti käsistä, kansi irtosi ja roskat levisivät maahan. Niitä kun keräsin niin löysin kuitin huoltoasemalta joka oli päivätty ja kellonaika oli hetkellä kun hänen piti olla jo serkullaan ja tuonne toiseen kaupunkiin kuitenkin reilu 2h matkaa sieltä serkulta.
Kun kysyin asiasta mieheltä niin meni selkeästi ihan hämilleen ja sanoi että olet nyt katsonut väärin, näytäs nyt sitä kuittia, se on joku vanha, odotas etsin silmälasit, eli selkeästi yritti pelata lisäaikaa että saisi keksittyä syyn. No sain epämääräisen muminan että ai niin en heti muistanutkaan, oli joutunut hakemaan tämän serkun kaverin sieltä toisesta kaupungista kun hänen autonsa oli yllättäen hajonnut sinne huoltoasemalle ja sillä selittyi se kuitti. Siis sen serkun kaverin oli tarkoitus osallistua heidän illan viettoon ja oli tulossa kunnes auto hajosi.
Olen nyt vähän kahden vaiheilla uskoako vai ei. En tiedä kehtaisinko tältä serkulta kysyä onko tuo totta kun en, niinkuin jo mainitsin ole koskaan tavannut eikä ole fb:ssa kaverini. Ja ovat tietysti voineet sopia yhdessä että pitävät tuosta tarinasta kiinni.
Mies ei ole tietääkseni minulle ennen valehdellut tai ainakaan jäänyt kiinni. Seurusteltu kohta kaksi vuotta. Olen 22v ja mies 30 jos sillä nyt on tässä kohtaa jotain väliä.
Menisikö teillä läpi, olenko vainoharhainen?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kyylän elämä on rankkaa.
En olisi koskaan ruvennut syynäämään jotain kuittia roskien seasta. Siksi ehkä olen vieläkin kahdenkymmenen vuoden jälkeen naimisissa onnellisesti. Jos joskus on pettänyt, niin parempi vain, etten tiedä.
Ja hyvä sekin ettei tiedä kaikkia tauteja mitä pwttäjäpuolisolla saattaa olla, tieto lisää tunnetusti tuskaa.
42, käytimme koko ajan kondomia koska en käytä e-pillereitä.
Erohan tästä tuli/tulee. Saa kerätä kamansa ja minä lähdin vanhemmille siksi aikaa. Että hyvää joulua teillekin.
Ap
Hyvä että paljastui. Ap ei ollutkaan tällä kertaa sinisilmäinen kolmekymppisen pikku pimu. Ukko pihalle vain, olet aivan liian nuori tuhlataksesi elämääsi jo tuossa vaiheessa ukon sivusuhteita katsellen.
Jaa-a, olisi kyllä kiva kuulla mitä ja miten mies yrittää selitellä.
Petturi ja vielä valehtelijakin.
Jos on pokkaa pettää niin voisi edes olla sen verran rehellinen että myöntää suoraan mitä tuli tehtyä.
Ja pettäjän mielestähän se pettäminen on pikku juttu vaan niin miksi pitää vielä valehdella kaiken lisäksi...
Voi ei, ap. Olen pahoillani.
Onko juttu jatkunut jo pitempäänkin? Mitä hän myönsi?
Exäni piti olla kahden päivän työmatkalla n. 200 km:n päässä kotoa.
Seuraavalla viikolla laitoin pyykkejä koneeseen ja hänen farkkujen taskussa oli jotain papereita. Löysin kolme kuittia. Tsekkasin ne, että voinko heittää roskiin. Osa kun hänen menoistaan menee firman piikkiin.
Mies oli ostanut picnic -eväitä, kaiken maailman herkkuja ja kertakäyttöastioita. Toinen kuitti oli alkon ja kolmas naapurikaupungin hotellin.
Eipä siinä mitkään selittelyt auttaneet.
En usko, että jätti kuitit tahallaan löydettäväkseni. Oli sellainen, ettei ikinä viitsinyt tsekata vaatteidensa taskuja, kun ne pyykkikoriin laittoi, vaikka jatkuvasti asiasta muistutin. Pesin monet kerrat mm. nenäliinoja ja erään kerran hänen pahvisen ajokorttinsakin...
Se liitto päättyi siihen.
Todennäköisemmin mies. Jotain söpöstä nettituttua kävi tapaamassa.