Onko ketään joka olisi tyytyväinen sinkkuuteen?
Nyt on tullut oltua jo pitemmän aikaa vapaaehtoisesti sinkku enkä aktiivisesti etsi kumppania. Tämä asia ei kuitenkaan tyydytä muita vaan hoetaan koko ajan, että kyllä se sinäkin vielä jonkun löydät ja yritetään saada sokkotreffeille lähteen. Tällä hetkellä tuntuu, että elämä on just hyvä näin vapaalla jalalla enkä kaipaa suhdesotkuja. Olen muutenkin luonteeltani itsenäinen ja menevä nainen, mutta yhden illan hoidot tai seurustelu ei vain nappaa juuri nyt. Miksi se tuntuu olevan joillekin ongelma, että viihtyy sinkkuna ja heti aletaan etsiä ongelmia ja syitä yksin ololle. Olen tyytyväinen näin. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia.
Kommentit (42)
olen ollut kohta kaksi vuotta sinkkuna, tulin jätetyksi parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen, ja alkuun oli kyllä vaikeaa, mutta nyt olen päässyt eroon erotuskasta ja oppinut nauttimaan yksin olemisesta. Avioliitto ei ollut mailman huonoin, ei siitä ole jäänyt huonoa kuvaa parisuhteesta, mutta toisaalta on aika ihanaa nyt, kun voi olla ja mennä ihan vaan oman halunsa mukaan, olla itsekäs tuntematta huonoa omaatuntoa jne (lapset jo aikuisia, asun nykyään yksin, kotieläimiä tosin on ja ne pitää toki ottaa huomioon menojen suunnittelussa).
Nautin sinkkuna olemista, en haaveile parisuhteesta enkä etsi sellaista. Mutta ei minulla ole mitään sitä vastaankaan, jos joskus sattuu vastaan sellainen mies, johon rakastun ja jonka seurassa tuntuu niin hyvältä, että mielellään "luovun" sinkkuudestani. Tai se ei enää tunnukaan niin hyvältä.
Ja voihan olla, että jossain vaiheessa, ihan ilman sitä mahdollista uutta miestäkin, alkaa sinkkuus tökkiä ja alan kaivata toista ihmistä elämään. Mutta nyt ei ainakaan ole sen aika, tällä hetkellä nautin täysillä tästä uudesta mahdollisuudesta elää sinkku-elämää :).
Seksiä en kaipaa, tai siis en tarvitse sitä varten miestä, ihan itse pystyn ne tarpeet ainakin toistaiseksi täyttämään.
Ei parisuhdestatus kerro tunteita. Olen ollut lyhyissä suhteissa eikä minua rakastettu. Jopa vuosien suhteissa ei toinen osapuoli välttämättä ole rakastunut.
Se on vaan niin, että meistä kaikki eivät ole sellaisia, joihin joku voisi rakastua :( Huonompi juttu kun se osuu omalle kohdalle jäädä vaille yhtä elämän perustavanlaatuisinta tunnetta.