Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko itselle lahjojen ostamisesta tullut yleisempikin tapa?
15.12.2015 |
Yksi tuttava kertoi käyneensä jo toistamiseen joululahjaostoksilla. Lähipiirissä he eivät osta lahjoja, puolisoa ei ole. Hän ostaa kuusen alle lahjoja itselleen usean sadan euron edestä joka vuosi. Onko tällainen yleistymässä, kun ainakin netistä saa lukea tällaisesta lahjanostobuumista aina vain useammin. Minäminä-kulttuuria pa(r)h(a)immillaan?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ostan lahjoja itselleni koska saan vanhemmiltani lahjaksi vain rahaa. Niillä sitten ostan jotain kivaa ja tarpeellista johon ei muuten olisi varaa ja se on sitten se joululahja.