Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja vaimolle

Kärpix
15.12.2015 |

Heips! Sain viime jouluna lahjaksi kivan työkalusetin. Nyt ajattelin palkita vaimon samankaltaisella lahjalla, jota hän varmasti arvostaa, koska tykkää itsekin antaa käytännön läheisiä lahjoja. Ajattelin pakata lahjapakettiin: Tiskiharjan, fairy pullon, uuden kaulimen (jos sais pullaa joskus) ja ehkä pari piparimuottia. Mitä puuttuu tästä täydellisestä lahjapaketista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaharja, kumihanskat?

Vierailija
2/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Pitää kuitenkin muistaa, ettei lahjapaketin arvo kohoa paljoa yli 20 euron (joka oli työkalusetin hinta). Vaimo varmaan myöskin arvostaa kitsaita lahjoja, koska itsekin antaa niitä. Voisin kuitenkin (joulumielellä kun olen) pistää pakettiin mukaan ton vessaharjan ja kumihanskan, vaikka paketin hinta nousisikin 30 euroon. Sen verran hövelillä päälle kuitenkin olen. Ooh, nyt on vaimon pakko olla super-tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pullaa haluat, niin paketoi jauhopaketti. Pieneen rasiaan voi kääriä hiivan.

Vierailija
4/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essu, pölyhuisku ja paplarit ilahduttais varmasti vaimoo.

5/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essu, pölyhuisku ja paplarit ilahduttais varmasti vaimoo.

Nyt menee kyllä liian kalliiksi. Ajattelin pistää tohon alkuun esittämääni lahjapakettiin pistää lisäksi uuden tiskirätin. Huomenna paketoimaan :-) Maltan tuskin odottaa punaisia poskia ja hymyä jouluaattona. Saan varmaan palkaksi taivaallista seksiä. Ja sen jälkeen ei tarvitse miettiä siivoushommiakaan kun vaimolla on välineet.

6/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsihän tämä on.

Jos noin kuitenkin kävisi, mies saisi seuraavaksi ateriaksi pilkottua tiskirättiä ja mausteeksi fairy.

Vierailija
7/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusopas ja mittanauha ovat myös varma hitti!

Vierailija
8/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin puntari saa vaimon varmasti onnesta sekaisin..ja se saamarin rikkaimuri.. Muistan vieläkin, vaikka en koskaan ex-miehelleni ostanut lahjaksi työkaluja saati työvaatteita, vaan aina jotain levyjä tai kirjoja..mutta minä sain rikkaimurin..en vain jotenkin voinut ymmärtää.

Porakonetta olen kyllä itse toivonut, kuten myös potkukelkkaa..en ole saanut.

Vierailija
9/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulin kannattaa jättää pois paketista, voi mennä väärään käyttöön. Ei kannata pakata mitään semmoista mikä sattuu, jos vaimo päättää heittää sinua sillä.

Vierailija
10/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DILDO

Vierailija
11/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munankeitin on parempi

Vierailija
12/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen, toivoisin itselleni työkalusalkkua. Sellaista, josta mies ei vie yhtäkään meisseliä tai jakoavainta omiin hommiinsa ja jätä sille tielleen.

Vierailija
13/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista hankkimistasi vaan ompelusetti ja jos haluat törsätä niin villalankaa pari kerää ja sukkapuikot.

Vierailija
14/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo meni täysin nyreäksi avattuaan lahjapakettinsa. Enkä todellakaan ole saanut taivaallista tai ylipäätään mitään seksiä jouluaaton jälkeen, kun vaimo avasi 30 € arvoisen siivoussettilahjansa. Miksi näin tapahtui? Yleensä olen ostanut joululahjaksi matkoja. Viime jouluna 4 päivän reissun Fuengirolaan. Itse sain vaimolta tänä jouluna uuden autoskarban ja 4x4 litran setin pesunestettä pissapoikaan. Ihan Ok! Leppyisikö vaimoni jos vaikka antaisin hänen jumalaisesta lahjastaan hänelle yhden 4 litran törpön pesunestettä, vai mikä kumma avuksi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän