Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitollisuuden aiheet vuonna 2015

Kiitollinen
15.12.2015 |

Täällä on monia todella negatiivisia keskusteluja, joten toivoisin tällä aloituksella auttavani ihmisiä saavuttamaan positiivisemman mielen - edes hetkeksi. Siispä listaa aiheita, joista sinä olet kokenut kiitollisuutta kuluneena vuonna.

Minä olen äärettömän kiitollinen lapsistani.
Olen todella kiitollinen perheemme terveydestä.
Olen kiitollinen omasta kodistamme ja siitä, että olemme saaneet remontoitua kotia oman näköiseksi.
Olen kiitollinen tekemistämme lomareissuista ja perheemme yhteisestä ajasta.
Olen hyvin kiitollinen kaikista ihanista ystävistämme.
Olen kiitollinen lasten isovanhemmista ja siskostani, joilta saamme paljon lastenhoitoon apua tarvittaessa.
Olen kiitollinen harrastuksistamme, joissa saamme kaikki toteuttaa itseämme.
Olen kiitollinen myös monista puhtaasti materialistisista asioista, meillä on varaa maksaa laskut ja velat, käydä ruokakaupassa ja ulkona syömässä, autossa on uudet talvirenkaat, kunnolliset ja puhtaat vaatteet.
Olen kiitollinen miehestäni, joka ottaa osaa lastenhoitoon, voin luottaa että hän pärjää lasten kanssa kotona, kun itse olen omissa menoissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen uusista kavereista, jälleen yhdestä lisävuodesta poikaystävän kanssa yhdessäolosta. Kiitollinen hyvistä yo tuloksista ja valmistumisesta, työpaikasta urheilukaupassa ja siitä, että olen saanut tehdä töitä niin paljon kuin olen jaksanut välivuotenani, saanut tuloja ja voinut hankkia kivoja asioita. Kiitollinen kivasta työporukasta ja siitä, että olen taas väleissä entisen hyvän ystävän kanssa.

Vierailija
22/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että pääsen huomenna katsomaan Star Wars: The Force Awakensia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin ketju pitkästä aikaa! Olen kiitollinen, että palstalta löytyy sittenkin aitoja ihmisiä!

Vierailija
24/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiitollinen siitä, että olen paranemaan päin paniikkihäiriöstä ja ahdistuksesta, oon saanut mun elämän takas. Oon kiitollinen myös kivasta kodista ja vakituisesta työpaikasta.

Vierailija
25/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan kuvittelee, että hänen asenteensa on hänen omaa ansiotaan, vaikka takuulla siihen johtaneet syyt ovat asioita, jotka EIVÄT ole hänen ansiotaan millään lailla. Siksi en yläpeukuta. Helppoapa se on olla onnellinen ja kiittää, jos on voinut olla oikealla asenteella liikenteessä. Kaikille sekään ei ole mahdollista ja tuollainen itsetyytyväinen asenne, jossa ei tsempata näitä joilla on vaikeaa eikä ajattelemalla muuksi muutu, ei auta heitä yhtään. Tai ajattelemalla voisi muuttua, mutta pitäisi tietää vielä mitä ajatuksia pitäisi ajatella, että muuttuisi.

Vierailija
26/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanin ketju pitkästä aikaa! Olen kiitollinen, että palstalta löytyy sittenkin aitoja ihmisiä!

Ai aitoja? Tuska ja kipu (henkinen) -kö ovat ihan vaan ajankulua ja feikkiä? Justiinsa joo, niitähän kannattaakin esittää.

Vierailija
27/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että tulin raskaaksi kaksi viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen:)

Muita aiheita: upea, rakastava mieheni. Hänen lempeytensä ja huumorinsa on tehnyt minusta taas ehjän.

Perheeni. Mahtavat vanhempani ja veljeni. Tukeni ja turvani. Isoäitini, jonka olen saanut pitää elämässäni <3

Lääkkeetön ja kivuton elämä pitkästä aikaa.

Työt, joita on riittänyt keikkalaiselle.

Suuri asennemuutos rahankäytössäni, käännös minimalismiin ja tyytyväisyys juuri tähän, mitä meillä on. Vapautta ei saa törsäämisellä, vaan älykkäällä rahankäytöllä.

Vierailija
28/28 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että tämä paska palsta on pilannut itsensä uudistusten myötä ja nykyään minulle jää aikaa tehä paljon hyödyllisiä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän