Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äänetön mikroaaltouuni?

pompula
15.12.2015 |

Luin toista ketjua ja huomasin, että monia muitakin ärsyttää se mikron kilahdus. Olen monta, monta kertaa miettinyt, miksei mikrossa voi valita äänetöntä asetusta? Itse kyttään mikron vieressä ja kiskaisen luukun auki juuri ennen ajan loppumista ja cancelilla nollaan sen. Harrastusten ja töiden vuoksi sekä minä ja mieheni joudumme syömään usein myöhään illalla tai aikaisin aamulla, kun muut nukkuu.
Siis auttakaa: onko sellaista mikroa, mistä saisi äänet pois? Vaikka lopullisesti 😆

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin perusmikroissa 100 € saa äänet pois painamalla 2 painiketta yhtäaikaa. Muistaakseni child lock ja STOP.

Vierailija
22/27 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan joku perus prismasta ostettu malli, josta sai äänet pois.

Tarkistin niin näytti olevan upo-merkkinen

Miten sen äänen sai pois?

Piti painaa yhtä nappia (ECO) pidempään (3 sekuntia) ja ääni kytkeytyi pois (=näyttöön ilmestyy vol ja ääni kytkeytyy pois päältä).

Keles kun viime vuonna juuri ostin uuden. Ton kun ois tienny että semmosia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aivan tyhmä ehdotus, että tutuisitte uuninne käyttöohjeeseen, jossa äänenvoimakkuuden säätö on kerrottu?

Vierailija
24/27 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mikron tuuletin ja moottori pitävät niin kovaa ääntä, että en voi mitenkään olla kuulematta, kun tämä ääni loppuu. Lisä ääntä en tarvitse.

Edellisessä mikrossamme poistimme itse mikron sisältä äänen. . Se oli helppo paikantaa ja nähdä missä se sijaitsi.

Sain ohjeen, että kaikista mikroista ääntä ei pysty poistamaan, mutta myyjän on selvitettävä valmistajalta, saako kyseisestä mikrosta poistettua äänet. Sitten laite on vietävä huoltoon, ja siellä äänet poistetaan.

Upo merkissä äänet sai poistettua nappia painamalla, mutta heti uutuuttaan valot sammuivat, eikä mikrolla tee mitään.

Jos lähtisin sitä taksilla viemään takuuta varten takaisin kauppaan, niin sillä rahalla jo saisin uuden mikron. Mikro on niin painava, ettei sitä voi julkisilla kuljetella.

Olen harkinnut mikron korvaamista mini uunilla. Samat mitat. Kokemusta on, että se lämmittää ruuat todella nopeasti. Silloin ei tarvitsisi miettiä mikro lämmityksen terveyshaittoja. Iso uusi taas vie liikaa sähköä.

Vierailija
25/27 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsytti kans mikron kilahdus, mutta ei siihen tarvi muuta kuin naputtaa aikaa niin runsaasti, ettei se lopu kuumentamisen aikana.

Jos aion kuumentaa jotain syötävää niin tarkistan että mikrossa on aikaa vähintään 4- 5 min.

Ja syötävän kuumennus kestää max 3 min. Nytkin mikron kello näyttää että aikaa on 6 min käyttää lämmittämiseen.

En tarvitse muistutusta joten otan lämmitetyn ruuan pois ennen kilahdusta. On toiminut monta vuotta.

Vierailija
26/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piippaus ei niin suuri ongelma kuin Whirpoolissa, jossa mikroaaltotykki pitää niin hirveää melua, että vien laitteen takaisin. Kiinalainen alihankkija ei ole vielä pystynyt kopioimaan kilpailijoilta, miten hiljainen tykki valmistetaan....

Vierailija
27/27 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon Upon, josta äänet sai helposti pois, mutta sisävalo sammui heti uutuuttaan. Painavan mikron vieminen takuukorjaukseen, ei onnistunut minulle. Lamppua ei pääse vaihtamaan itse. Tämä pimeä sisätila vie hermot, vaikka äänien pois saaminen oli kyllä se ihan ykkös asia. Osaako joku neuvoa, onnistuisiko lampun vaihto millään ilveellä itse. Sähkö tutkintoa ei minulla ole. Lamppuun ei pääse käsiksi sisäpuolelta, siltä se ainakin näyttää.