Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää kaunis nainen?

Vierailija
14.12.2015 |

http://i.imgur.com/EHG7dc8.png?1

Monen mielestä kyllä. Erittäin epäsuhtainen naama, joten miten mahdollista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. Vino virnistys antaa vielä lisää viehätystä. Tekee täydellisestä paketista inhimillisemmän. Myönnän suosiolla olevani kateellinen tämän näköisille naisille.

Vierailija
22/29 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vähän sellainen pallinaama sian silmillä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin lisää kuvia. Hän on aivan suomalaisen näköinen! Vai olenko yksin mielipiteeni kanssa? Jotenkin aivan hätkähdyttävän suomalaista näköä :)

Mun mielestä vähän samaa näköä kuin tämän musiikkivideon näyttelijässä joka taitaa olla suomalainen. https://www.youtube.com/watch?v=vYXbbu4_4NI 

Vierailija
24/29 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua häiritsee, että inhoan hänen roolihahmoaan GOT:ssa joten en osaa arvioida kauneutta irrotettuna hahmosta :D samaten en tykkää hänen muistakaan roolisuorituksistaan. en pidä epämiellyttäviä ihmisiä koskaan kauniina, olivatpa "objektiivisesti" miten hyvännäköisiä tahansa. varmaan jos tutustuisin Dormeriin oikeasti ja hän olisi mukava ihminen, pitäisin häntä nättinäkin :) (tiedän, että tämä kuulostaa tekopyhältä paskalta mutta on täysin totta.)

Vierailija
25/29 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oih toi on niin ihana!!!!! Muistan katselleeni häntä Tudorsissa ja öisin halailin tyynyä. m25

Vierailija
26/29 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan jäätävän kaunis. Johtuu siitä, että kasvojen piirteet eivät ole tavalliset. Nuo silmät jää mieleen. Vaikuttaa myös itsevarmalta ja määrätietoiselta mikä toki auttaa asiaa <3

-m35

Kiva kuulla:) minä olen paljon hänen näköinen, oikeasti! Ikää minulla 33v. Mutta aivan käsittämättömän paljon minun näköinen nainen:)

Vierailija
27/29 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jännä kun avasin tämän ketjun, niin minulla tuli heti Natalie Dormer mieleen, vaikken vielä tiennyt ketä ketju koski. Olen juuri katsellut Game of Thronesia viime aikoina. On mielestäni tosi nätti nainen, aika erikoiset kasvot, mutta kivan näköiset.

Vierailija
28/29 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua häiritsee, että inhoan hänen roolihahmoaan GOT:ssa joten en osaa arvioida kauneutta irrotettuna hahmosta :D samaten en tykkää hänen muistakaan roolisuorituksistaan. en pidä epämiellyttäviä ihmisiä koskaan kauniina, olivatpa "objektiivisesti" miten hyvännäköisiä tahansa. varmaan jos tutustuisin Dormeriin oikeasti ja hän olisi mukava ihminen, pitäisin häntä nättinäkin :) (tiedän, että tämä kuulostaa tekopyhältä paskalta mutta on täysin totta.)

Täysin minun ajatukseni. Mietin stressaantuneena, että miten ilmaisisin ne, mutta onneksi sinä olit ehtinyt pukea ajatukseni sanoiksi.

Vierailija
29/29 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti, mutta ei klassisella tavalla kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi