Näin pääsin eroon nais"pelosta"
Olin pitkään tosi ujo naisten seurassa, en uskaltanut usein edes jutella naisille. Ajattelin, että kukaan nainen ei minusta pidä.
No sitten harrastusporukkaamme tuli yksi mukava tyttö, joka oli kaikille todella ystävällinen ja kiva. Ihastuin tietenkin häneen korviani myöten. Pitkään vain änkytin hänen seurassaan, mutta hän jaksoi aina puhella iloisesti niitä näitä. Tutustuin häneen melko hyvin siinä harrastuksen lomassa, ja huomasin, että päivä päivältä oli helpompaa minunkin osalta juttelu.
No lopulta uskalsin kysyä häntä kahville. Hän lähti ihan mielellään. Jonkin yliluonnollisen rohkeuden puuskan takia uskalsin sanoa hänelle, että tykkään hänestä, kun olimme kahvilla. Hän sanoi, ettei ole valitettavasti kiinnostunut minusta kuin ystävänä, mutta että olen hänen mielestään mukava ja että haluaa kuitenkin olla ystäväni.
No olin aluksi tietenkin melko surullinen ja häpeissäni tunnustuksesta. Mutta sitten, jokin klikkasi pääni sisällä, ja tajusin, että en ollut kuollut siihen, että kerroin pitäväni hänestä, eikä hän alkanut nauraa eikä vähätellä tunteitani. Päin vastoin hän suhtautui tosi hyvin ja jopa sanoi että voi esitellä minut sinkkukaverilleen, jos haluaisin.
No sitten oli harrastusporukan yhteiset juhlat joihin tuli myös muita ihmisiä. Se tyttö oli kutsunut myös pari kaveriaan, joista yksi oli se sinkku tyttö. Parin oluen siivittämänä ja kavereiden tsemppamana, menin sitten juttelemaan sille tytölle, ja hän oli tosi mukava ja iloinen ja sanoi jopa, että "joo mä oonki kuullu susta paljon, kiva tutustua viimein". Oli tosi kiva ilta, juttelin sen tytön ja muidenkin ihmisten kanssa paljon ja oli hyvä fiilis.
Viestiteltiin sitten sen tytön kanssa jonkun aikaa ja käytiin parilla treffeilläkin, mutta huomattiin varmaan molemmat jossain vaiheessa, että ei meillä sen kummempaa kipinää ole. Mutta kokemus oli kuitenkin positiivinen.
Tuon kaiken jälkeen ymmärsin, että jos saa pakit, ei se ole niin kamalaa, ja että suurin osa naisista ei naura päin naamaa ja ole ilkeitä. Olen myös saanut muutamia naispuolisia ystäviä lisää, mikä on helpottanut naisten lähestymistä paljon. Ehkä lopulta ymmärsin, että ihmisiä tässä ollaan kaikki.
T. Ujo mies
Kommentit (25)
Sulla on hyvä asenne! Jatka samaan malliin, ehdottomasti!
Ja mikä oli taas tarinan opetus? Ainoastaan miehen kuuluu olla se aloitteellinen osapuoli, naiset vain tyytyvät odottelemaan sitä kirsikkaa kakun päälle. Jepulis pepulis. Noh, omalla kohdallani tuota ei tule tapahtumaan, ihan sen takia että en ala juoksemaan minkään muijien perässä. Ja disclaimerina sanon että en myöskään miesten perässä.
Ihanaa! :) Ystävällisyys kunniaan!
Tsemppiä, sehän on vain kehun naista kohtaan, että joku mukava ja kiva mies ajattelee positiivisesti, eikä jää jumikn/katkeroidu jos kipinä ei toiselta löydykään.
Kuulostat kivalta mieheltä. Ja toivon, että löydät naisen rinnallesi, joka on juuri oikea sinulle.75
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli taas tarinan opetus? Ainoastaan miehen kuuluu olla se aloitteellinen osapuoli, naiset vain tyytyvät odottelemaan sitä kirsikkaa kakun päälle. Jepulis pepulis. Noh, omalla kohdallani tuota ei tule tapahtumaan, ihan sen takia että en ala juoksemaan minkään muijien perässä. Ja disclaimerina sanon että en myöskään miesten perässä.
Ap tulee saamaan enemmän pesää kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli taas tarinan opetus? Ainoastaan miehen kuuluu olla se aloitteellinen osapuoli.
Opetus oli, että aloitteenteko kuuluu sille osapuolelle, joka on kiinnostunut toisesta.
Wau, kuulostat ihanalle tyypille! Toivotaan, että pian sun elämään löytyy joku kiva nainen. Me ollaan tosiaan vaan ihmisiä :) osa on typeriäkin, mutta jos asialliselle lähestymiselle nauraa tms niin se kyllä kertoo enemmän naurajasta kuin sinusta. Onnea etsintään ja elämään muutenkin!
N38
Ah, kerrankin mukavan ja empaattisen oloinen mies joka ei ala haukkua kaikkia naisia huoriksi tai pihtareiksi jos nainen ei satukaan olemaan kiinnostunut. Aika harvoin tosielämässä kemiat oikeasti kohtaavat ja joka ikinen ihminen joutuu kohtaamaan pakkeja, enemmän tai vähemmän. Mutta ap suhtautuu asioihin kypsästi, ottakaa laasalaiset mallia.
Ap, olen aivan varma, että löydät vielä jonkun ihanan naisen elämääsi! Tsemppiä!
N30
Joo ei tällä asenteella voi feilata, joku päivä se sopiva tyttö tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Urpo!
Kyllä me naisetkin tehdään aloitteita ja saadaan pakkeja. Jos kukaan nainen ei lähesty sinua niin ehkä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä hieman omaa asennetta, niin halveksuva ja katkera sävy viestistäsi välittyy. Itselleni ei tulisi edes mieleen suuttua tai katkeroitua siitä että joku mies antaa pakit (tapahtui viimeksi pari viikkoa sitten ja itse jouduin vuorostani antamaan pakit nyt viikonloppuna). Aina vaan ei kiinnostus kohtaa ja se on elämää se. Uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tulee saamaan enemmän pesää kuin sinä.
No aivan salettiin.
Heh heh, yritä vaan, poju. Meikäläisellä on kuule pikkuisen enemmän elämänkokemusta ja voin sanoa, että säästyt monelta nöyryyttävän katkeralta kokemukselta, jos vain luovutat. Seksiäkin saa omalta kädeltä ja kaikenlaisia vempaimia voi tilata netistä anonyymisti.
Ap on tosi söpö, ihan tulee semmonen rapsuteltava pikkukoira mieleen. Kyllä susta joku vielä hyvän miehen saa, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit. Tsemppii sulle, oot söpis!
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, yritä vaan, poju. Meikäläisellä on kuule pikkuisen enemmän elämänkokemusta ja voin sanoa, että säästyt monelta nöyryyttävän katkeralta kokemukselta, jos vain luovutat. Seksiäkin saa omalta kädeltä ja kaikenlaisia vempaimia voi tilata netistä anonyymisti.
Juu, kyllä 20 vuotta yrittämistä lannistaa kenet hyvänsä.
Muuten symppis stoori, mut pakko ihmetellä, että mikä siinä on kun juuri tuollaiset tosi ujot urvelot ihastuu aina niin helposti ensimmäiseen naiseen, joka on hänelle mukava. Itse olen sellainen kaikkien kanssa toimeen tuleva tyyppi ja ota usein huomioon myös ne ujommatkin hiirulaiset (lähinnä säälistä ja etten vaikuta ihan ylimieliseltä bitchiltä, mitä oikeasti pohjimmiltani olen). Ja sitten nämä hiirulaiset ihastuvat minuun, joka olen heitä paljon tasokkaampi. Sitten aina kauhea syyllisyys ja kiusaantuminen, kun yrittää nätisti toiselle vinkata, että ei nyt vain nappaa ja olin vain ystävällinen niin kuin kaikille muillekin... Reppanat, kyllähän sen toki sinänsä ymmärtää, että koskaan kukaan nainen ei ole huomioinut eikä ollut ystävällinen. Ja sitten kun se vihdoinkin tapahtuu, poikaparka rakastuu ihan täysin ja vieläpä elää siinä harhaluulossa ja toiveessa, että saisi naiseltakin vastakaikua. Ja sitten pojan unelmat murskaantuu ja itsetunto tuhoutuu syyttä suotta, ja hän vetäytyy uudestaan kuoreensa entistä ujompana ja epävarmempana. Lopuksi tällainen henkilö katkeroituu ja alkaa olla v-mäinen kaikille naisille ja alkaa halveksuun koko naissukupuolta.
hieno homma