Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni näki, kuin mieheni petti

Vierailija
14.12.2015 |

Liittyen tuohon järkyttävä pikkujoulumorkkiskeskusteluun. Kirjoitin siihen, että toivottavasti miehelläni on morkkis, koska petti.

Mies ja eräs ystäväni ovat samalla työpaikalla. Mies tunnusti, että oli pettänyt pikkujouluissa. Tämä on selvä ero minulle, ei mitään muttia. Paitsi se, että ilmeisesti ystäväni oli nähnyt tämän pettämisen ja oli pakottanut miehen kertomaan minulle (ainakin hänen omien sanojensa mukaan...) Kaksi viikkoa oli ollut aikaa, tai muuten ystävä kertoisi minulle itse.

Miten te suhtautuisitte tällaiseen ystävään? Jotenkin TODELLA ristiriitaiset fiilikset. Haluaisin tietää tällaisen AIVAN välittömästi, että minua on petetty. Ehdinhän mä noin viikon olla "onnellisessa suhteessa" tietämättä mitään. Toisaalta arvostan, että ystävä käski miehen olla mies ja kertoa itse. Toisaalta tuntuu, että myös ystävä petti, koska ei kertonut heti. En ole ollut yhteydessä häneen vielä, eli hän ei tiedä, että mies on kertonut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herra jumala ystävääsi syytä, en tajua mitä väärää hän on tehnyt. Monestihan käy niin että ns. ammutaan viestinviejä eli pettämisestä kertonut ystävä saa vihat niskoilleen koska ei olisi saanut kertoa.

Ystävä teki täysin oikein!

Vierailija
2/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota.. Kaksi viikkoa? Siis mun mielestä toi oli ystävältä hyvä veto. Älä ystävää syytä mistään, toimi oikein mielestäni.

Tsemppiä sulle jatkoon. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu nyt.. Omasta erosta vuosi, miehellä oli ollut suhde jo useamman kuukauden toisen naisen kanssa. Siitä sain tosin tietää itse suoraan, ystävät eivät liittyneet siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok.Sun ystävä halusi,että sun mies valitsee hetken joka on sopiva ja miettii ensin sanojaan.Halusi antaa miehellesi mahdolkisuuden kertoa,koska hänenhän se kuuluu tehdä.Kiitä ystävääsi,nyt asia tuli ilmi.

Vierailija
4/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksittäinen yhden illan jutun ei tarvitse olla eron arvoinen asia, etenkään jos muuten suhde on onnellinen kuten sanoit. Mutta tämä on tietysti oma päätöksesi. Ihmiset on erilaisia.

Mutta älä nyt herran jestas ystävyyttä pilaa. Ystävä teki niin kuin kuului. Muuten käytännössä rankaiset häntä siitä, että hän pakotti miehen kertomaan. Päin vastoin häntä pitäisi kiittää.

Vierailija
5/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet niin vihainen ja loukkaantunut, etkä ole saanut tarpeeksi purettua sitä mieheen, joten teet ystävästäsi lisäksi sijaiskärsijän. Kannattaa harrastaa pientä itsetutkiskelua, että miksi olet vihainen ystävällesi todella.

Olen joskus ollut vastaava sanansaattaja, petetty suuttui sekä minulle, että miehensä "huoralle", miehen kanssa on edelleen. Joskus käy noinkin... Oli miten oli, olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä!

Vierailija
6/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, myönnän. Oon vieläkin ihan shokissa, ja en varmaan ajattele ihan järkevästi. Mutta silti jotenkin tuntuu inhottavalta, etten saa heti tietää, vaan on joku odotusaika...

Vierailija
7/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin siihen omaan erooni siihen että pääsen asiassa eteenpäin enkä miettisi tiesikö ystävä mitä ja kuinka paljon tai miksi hän ei kertonut.

Vierailija
8/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusaika siksi,että ystävä ajatteli,että on sun miehen asia kertoa ha tekee tuon järkyttävän kertomisen kun olet turvallisesti kotona jne.Ystävä ymmärsi myös että kertominen on hirveää miehellekin eli antoi hetken,että saa koottua itsensä.Ihan todella hyvin ajateltu ystävältä.Mä itse haluisin kuulla asian mieheltä,en ulkopuoliselta ja miehen asia oli kertoakin.Tätä varmasti mietti,ei halunnut sulle soitella tätä kuin pakon edessä.

Vierailija
9/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps.kauanko jouduit odottamaan?Ajattele,ehkä et olis saanut tietää ilman ystävää..

Vierailija
10/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosiaan varmaan shokissa, kun et tajua nyt ollenkaan, miten hienosti ystäväsi toimi.

Älä nyt hyvä nainen sysää edes pientä osavastuuta tästä sopasta ystävällesi!!

Vierailija
11/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet nyt ystäväsi kanssa toiminut? Oletteko jutelleet mistään mitään? Ystäväsi oli ihan fiksu ja suoraselkäinen, Ystävä isolla yyllä. Hänen vika tuskin oli, että miehesi on mulkvisti. Miehiä tulee ja menee, ystävät saattavat kulkea mukanasi hautaan asti.

Vierailija
12/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petettiin kesällä ja suhde loppui siihen. En jatkaisi pettäjän kanssa, vaikka olisi yhdestä kerrasta kyse. Yksi kerta johtaa toiseen jne. Miten kukaan voi puolustella, että voi jatkaa, jos suhde muuten onnellinen ja rakastava.

Vierailija
13/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siipikarjaa. Hanki laskuvarjo.

Vierailija
14/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi puolustella, että voi jatkaa, jos suhde muuten onnellinen ja rakastava.

Siksi että se on toiminut jollekin hyvin. Maailma ei ole sinä, mutta toki sinulle sopii kaikesta sellaisesta ihmettelminen joka ei ole juuri ja täysin sinun tämän hetkisen arvomaailman mukaista.

Vierailija
15/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi puolustella, että voi jatkaa, jos suhde muuten onnellinen ja rakastava.

Siksi että se on toiminut jollekin hyvin. Maailma ei ole sinä, mutta toki sinulle sopii kaikesta sellaisesta ihmettelminen joka ei ole juuri ja täysin sinun tämän hetkisen arvomaailman mukaista.

Rakastavaan suhteeseen ei mahdu ulkopuolisia seksikumppaneita.

Vierailija
16/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit_u mitä paskaa, naiset on perseestä, miehet ei ikinä kärytä toisiaan tai kavereiden vaimoja.

Minä en olisi tunnustanut ja jos kaverisi olisi käryttänyt väittäisin että valehtelee ja kännissä lähenteli ja vaati panemaan mistä kieltäydyin ja suuttui siitä keksien pettämisen.

Vierailija
17/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tyhmää huomionhakuisuutta. Mitä tarkoitat pettämisellä? Mentiinkö loppuun asti, joillekin "pettäminen" on sitä kun ollaan samassa huoneessa.  Miehet on sellaisia, että muutaman rohkaisuryypyn jälkeen ne ovat 99 prosenttisesti vietävissä, jos nainen vokottelee. Nainen oli paha. Se vietteli. Anna miehelle anteeksi.

Vierailija
18/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tyhmää huomionhakuisuutta. Mitä tarkoitat pettämisellä? Mentiinkö loppuun asti, joillekin "pettäminen" on sitä kun ollaan samassa huoneessa.  Miehet on sellaisia, että muutaman rohkaisuryypyn jälkeen ne ovat 99 prosenttisesti vietävissä, jos nainen vokottelee. Nainen oli paha. Se vietteli. Anna miehelle anteeksi.

Ai että osaatkin olla ällö! :D

Vierailija
19/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin suurin osa suomalaisista naisista eli vedä kännit ja soita sen jälkeen ystävällesi, hauku se lutkaksi ja anna anteeksi miehellesi. Kun se lyö seuraavan kerran sinulta silmän mustaksi, älä unohda aurinkolaseja.

Vierailija
20/25 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ystäväsi teki aivan oikein ja viisaasti