Olen lihava ja pidän itseäni seksikkäänä
Kommentit (49)
Minä olen lassukka ja pidän itseäni komeana. Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti olet aivan helvetin vastenmielinen läskikasa. Saahan sitä harhoja olla.
Se on sinun mielipiteesi. Minä olen tyytyväinen ja miehenkin haluaa minua. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lassukka ja pidän itseäni komeana. Mitäs siihen sanot?
Pidät varmaan mielipiteitäsikin hyvinä ja oikeudenmukaisina? :D
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja naisia
Haluaisitko riisua minut alastomaksi ja katsella, kun syön bigmac-ateriaa sängylläsi? Välillä majoneesia tippuisi rinnoilleni ja sinä tuhma poika haluaisit nuolla ne pois, mutta jos sen tekisit, saisit piiskaa pyllylle.
ps: Minä olen oppinut siihen, että kaikki tarjolla oleva niellään kiltisti, eikä mitään sylkäistä pois. ;) -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja naisia
Haluaisitko riisua minut alastomaksi ja katsella, kun syön bigmac-ateriaa sängylläsi? Välillä majoneesia tippuisi rinnoilleni ja sinä tuhma poika haluaisit nuolla ne pois, mutta jos sen tekisit, saisit piiskaa pyllylle.
ps: Minä olen oppinut siihen, että kaikki tarjolla oleva niellään kiltisti, eikä mitään sylkäistä pois. ;) -ap
Hyi helvetti, yritin just syödä, sinne meni sekin ruokahalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja naisia
Kaikki on hyvin niin kauan kun on vaatteet päällä.
Mäkin oon läski ja helvetin kaunis. :)
Minkälaista lesboseksiä harrastaisit? ;)
Itsensä kanssa sinut olevat ihmiset ovat seksikkäitä. Vaikkei omaa naismakuani joku nainen vastaisikaan, niin kyllä hyvällä asenteella paikkaa kummasti asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja naisia
Sä varmaan ahneuksissasi söisit koko kyrpä-paran pois.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista lesboseksiä harrastaisit? ;)
Jos sinäkin olet lihava, voisimme hieroa lihavia pimpsojamme vastakkain. Olen myös innokas nuolemaan. Pimpin eritteet käyvät nekin hyvästä huikopalasta seksin aikana. ;)
Vierailija kirjoitti:
Paino?pituus?
159 cm/123 kg täyttä naista.
Saahan sitä lihava olla, kunhan omaa käytöstavat ja muiden huomioimisen. Äsken oli kaupassa tosi tuhti mamma, seiso keskellä käytävää, sanoin anteeksi, että ois ohi päässy, mut muija liikahtanukaa ja tosiaan muija oli nii lihava, et juuri ja juuri ohi mahtu ja näitä on nähty vaikka kuinka. Vittumainen käytös yhdistettynä 100 kilosee ruhoon on vastenmielinen. Omatpahan on läskinne, muttei sitä vittuuntuneisuutta tarvii muihin purkaa. Etenkää meihin hoikkiin, kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja naisia
Kaikki on hyvin niin kauan kun on vaatteet päällä.
Vaatteet päällä käy myös. Minulla on kivoja bodyja, babydoll-mekkoja ja stringejä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä lihava olla, kunhan omaa käytöstavat ja muiden huomioimisen. Äsken oli kaupassa tosi tuhti mamma, seiso keskellä käytävää, sanoin anteeksi, että ois ohi päässy, mut muija liikahtanukaa ja tosiaan muija oli nii lihava, et juuri ja juuri ohi mahtu ja näitä on nähty vaikka kuinka. Vittumainen käytös yhdistettynä 100 kilosee ruhoon on vastenmielinen. Omatpahan on läskinne, muttei sitä vittuuntuneisuutta tarvii muihin purkaa. Etenkää meihin hoikkiin, kauniisiin.
Jos yksi lihava mamma on ollut törkeä, yleistät sen koskemaan kaikkia?
^^^ minuutissa ensimmäinen herjaava viesti. Ja sata lisää tulossa. Aihe on todella arka.