Olen lihava ja pidän itseäni seksikkäänä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista lesboseksiä harrastaisit? ;)
Jos sinäkin olet lihava, voisimme hieroa lihavia pimpsojamme vastakkain. Olen myös innokas nuolemaan. Pimpin eritteet käyvät nekin hyvästä huikopalasta seksin aikana. ;)
Oon hoikka. Kuin isot tissit sul on?
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että lieväkin ylipaino on aina terveysriski?
Ei se anoreksiakaan mitään tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinäkin olet lihava, voisimme hieroa lihavia pimpsojamme vastakkain. Olen myös innokas nuolemaan. Pimpin eritteet käyvät nekin hyvästä huikopalasta seksin aikana. ;)
95F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän oo mikään nyrpeä kuivan kesän orava, vaan suostut siihen, että syötäis kermavaahtoa ja pekonia toistemme vartaloilta. ;)
Ole ihan rauhassa. Hienoa että arvostat itseäsi. Seksikkyys lähtee siitä että on sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja naisia
Haluaisitko riisua minut alastomaksi ja katsella, kun syön bigmac-ateriaa sängylläsi? Välillä majoneesia tippuisi rinnoilleni ja sinä tuhma poika haluaisit nuolla ne pois, mutta jos sen tekisit, saisit piiskaa pyllylle.
ps: Minä olen oppinut siihen, että kaikki tarjolla oleva niellään kiltisti, eikä mitään sylkäistä pois. ;) -ap
Oikein, muista tuo kun työnnän kullin kasseja myöten kurkkuusi ja lasken lastit suuhusi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää? ;)
Miten ylipainosi on jakautunut?Siis minkä mallinen vartalosi on? Ja kuinka lihava olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää? ;)
Miten ylipainosi on jakautunut?Siis minkä mallinen vartalosi on? Ja kuinka lihava olet?
Oon kurvikas tiimalasi. Mitat on tuolla yllä.
-ap
Jotkut kyllä näyttää ihan aidosti paremmalta pullukkana. Mutta pullukalla tarkoitan siis max. 15 kilon ylipainoa, ei 50:en. Mutta kiva, et sulla on hyvä itsetunto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän oo mikään nyrpeä kuivan kesän orava, vaan suostut siihen, että syötäis kermavaahtoa ja pekonia toistemme vartaloilta. ;)
Valitettavasti olen :D mut tykkään isoista rinnoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää? ;)
Oon kurvikas tiimalasi. Mitat on tuolla yllä.
-ap
Tiimalasi on kyllä "paras" vartalotyyppi,mutta mitat aika hurjat.Itse olen viitisen pitempi ja kymmenen kiloa kevyempi,eikä todellakaan ole seksikäs olo,pikemminkin olen huolissani kestävätkö nivelet vai päädynkö pyörätuoliin.Oletko aina tuntenut itsesi seksikkäänä lihavana vai oletko jotenkin onnistunut kohottamaan itsetuntoasi?
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää? ;)
Ilmeisesti oletkin, kuulostais korvien väli olevan kunnossa. Meille miehille näkeminen on suht tärkeää, jos puhutaan ulkonäkökysymyksistä. Haluaisitko esitellä itseäsi?
Taas näitä. Tuokin ihraläjä ottaisi milloin vain hoikan/normaalipainoisen kauniin vartalon itselleen jos se olisi mahdollista. Mutta kun itsekuria ei ole niin eletään harhakuvitelmissa. Silloin joskus kun läski onnistuu laihtumaan niin kyllähän se oloaan ylistää, mikä todistaa sen aiemman olotilan "pakon" sanelemaksi.
Seksikkyys on kaikkea muuta kuin ulkonäkö. Syvimmillään eroottisuus tulee sisältä joten kyllä, lihavakin voi olla seksikäs. 👍
Huhhuh... Taas yksi hyvä esimerkki, että läskeillä ei ole mielenterveys kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää? ;)
Ilmeisesti oletkin, kuulostais korvien väli olevan kunnossa. Meille miehille näkeminen on suht tärkeää, jos puhutaan ulkonäkökysymyksistä. Haluaisitko esitellä itseäsi?
Mitä tarkoitat esittelemisellä? Kenelle tämä esitteleminen tapahtuisi? Olen sinut itseni kanssa, joten minulle ei ole mikään ongelma esiintyä alasti tai seksikkäässä asussa mieheni edessä.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä. Tuokin ihraläjä ottaisi milloin vain hoikan/normaalipainoisen kauniin vartalon itselleen jos se olisi mahdollista. Mutta kun itsekuria ei ole niin eletään harhakuvitelmissa. Silloin joskus kun läski onnistuu laihtumaan niin kyllähän se oloaan ylistää, mikä todistaa sen aiemman olotilan "pakon" sanelemaksi.
Tuo on totta,mutta toisaalta,jos juuri nyt ei ole itsekuria laihtua,olisin kyllä mieluummin lihava jolla on hyvä itsetunto kuin lihava jolla on huono itsetunto.Olisihan se mukava tuntea olonsa seksikkääksi lihavana ja vielä seksikkäämmäksi kun onnistuu laihtumaan.Niin että jos ap on todellinen,niin kateeksi käy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino?pituus?
159 cm/123 kg täyttä naista.
Herranjumala. Selitä mulle, miten kukaan saa lihotettua itsensä tuohon kuntoon? Eikö sun vatsasi ole koskaan täynnä? Mä olen 166/60 enkä millään muotoa laiha. Mä en pysty edes kuvittelemaan sitä ruokamäärää, mikä mun pitäisi mättää sisuksiini että paisuisin noihin mittoihin. Kuvottaa ajatuskin. En tajua, en.
Etkö ymmärrä, että lieväkin ylipaino on aina terveysriski?