Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava ja pidän itseäni seksikkäänä

Vierailija
14.12.2015 |

Kysyttävää? ;)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylipainoinen ja erittäin seksikäs, mun mitat tosin 170/95. Mulle se seksikkyys tulee siitä, että seksi on mulle tosi tärkeää ja olen hyvin seksuaalinen.

Mutta mulle syöminen ei ole seksikästä, eli ruoka pysyy poissa mun sängystäni, jäisillä marjoilla ja kermavaahdolla voin leikkiä, jos kumppani niin tahtoo.

Seksikkyys on kyllä niin paljon muuta, kuin mitä sängyssä tapahtuu. Se näkyy esim. siinä kuinka kannan vaatteeni ja kuinka liikun. Seksikkäillä vastteilla ei tehdä kenestäkään seksikästä mikäli se seksikkyys ei tule sisältä.

Vierailija
42/49 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ylipainoinen ja erittäin seksikäs, mun mitat tosin 170/95. Mulle se seksikkyys tulee siitä, että seksi on mulle tosi tärkeää ja olen hyvin seksuaalinen.

Okei. Ihan mitä haluat itsellesi uskotella. Noilla mitoilla et tosin ole seksikästä nähnytkään, mutta ollut ruoka-aikaan selkeestikin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/49 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino?pituus?

159 cm/123 kg täyttä naista.

Herranjumala. Selitä mulle, miten kukaan saa lihotettua itsensä tuohon kuntoon? Eikö sun vatsasi ole koskaan täynnä? Mä olen 166/60 enkä millään muotoa laiha. Mä en pysty edes kuvittelemaan sitä ruokamäärää, mikä mun pitäisi mättää sisuksiini että paisuisin noihin mittoihin. Kuvottaa ajatuskin. En tajua, en.

En ole ap,mutta eihän se ylimääräinen 50 kg tulekaan yhdessä yössä,vaan niin että syö monta vuotta enemmän kuin kuluttaa,pikkuhiljaa kertyy painoa.Aina läskiketjuissa ihmetellään samaa,miten on mahdollista olla niin ja niin lihava?No ihan siten että nauttii mässäilystä eikä erityisemmin nauti liikunnasta.

Vierailija
44/49 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino?pituus?

Herranjumala. Selitä mulle, miten kukaan saa lihotettua itsensä tuohon kuntoon? Eikö sun vatsasi ole koskaan täynnä? Mä olen 166/60 enkä millään muotoa laiha. Mä en pysty edes kuvittelemaan sitä ruokamäärää, mikä mun pitäisi mättää sisuksiini että paisuisin noihin mittoihin. Kuvottaa ajatuskin. En tajua, en.

En mä kyllä sunkaan itsekuvaa terveenä pitäisi, jos noin itsestäsi sanot.

45/49 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan isoja naisia

Haluaisitko riisua minut alastomaksi ja katsella, kun syön bigmac-ateriaa sängylläsi? Välillä majoneesia tippuisi rinnoilleni ja sinä tuhma poika haluaisit nuolla ne pois, mutta jos sen tekisit, saisit piiskaa pyllylle.

ps: Minä olen oppinut siihen, että kaikki tarjolla oleva niellään kiltisti, eikä mitään sylkäistä pois. ;) -ap

olen siis nainen, isot naiset miellyttää silmää mutta ei kiitos :)

Vierailija
46/49 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kommentin lainaaminen ei nyt onnistu. Mutta täällä on nyt taas niin ilkeitä kommentteja joukossa, että niiden kirjoittajat voivat mennä itseensä. Ilkeys ei ainakaan koskaan ole seksikästä tai kaunista.

Hoikkuus ei ole synonyymi seksikkyydelle, sitä ei ole myöskään seksikkäät vaatteet. Seksikkyys on ihan jotain muuta kuin hoikkuus, ihmisessä joko on tai ei ole sitä ja kilot ovat siinä aika merkityksetön asia.

Ylipainoinen voi todellakin olla seksikäs. Itse saan kuulla sitä olevani ja tunnen olevani. Ja se miltä minusta tuntuu, näkyy uloskin päin. Ja loppujen lopuksi se, mitä joku anonyymi kirjoittaja täällä laukoo, on täysin turhaa, eikä sillä ole mitään väliä

Vierailija
47/49 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VarsinainenTonttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino?pituus?

En mä kyllä sunkaan itsekuvaa terveenä pitäisi, jos noin itsestäsi sanot.

No nyt oli taas viikon keittiöpsykologi paikalla. Sanoin, etten ole laiha, koska se on fakta. En käsittääkseni missään vaiheessa sanonut edes haluavani olla. Olen täysin normaalipainoinen, ja viihdyn vartalossani oikein mainiosti, kiitosta vain. Joten itsekuvastani tai -tunnostani sinun ei tarvitse olla huolissasi :)

48/49 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttävää? ;)

Hyvä. Kyllä bbw tyypin naiset ovat todella seksikkäitä.

49/49 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ihan mitä haluat itsellesi uskotella. Noilla mitoilla et tosin ole seksikästä nähnytkään, mutta ollut ruoka-aikaan selkeestikin kotona.

Kaappihomot täällä huutelee. Ei heteromiehet tykkää laihoista naisista.