Mies on taas tänään ylitöissä koko illan. Päätin, että yritän ottaa tästä yksinäisyydestä nyt kaiken irti!

Vierailija

Ja siis, kavereita ei oikein ole joten älkää niitä edes ehdotelko.

Kysyisin vinkkiä siihen, että mitä ruokaa tekisin tänään itselleni? Siis en mitään isoa satsia kuten aina arkena, vaan joku pieni ja hyvä iltaruoka vaan mulle? :) voisin lähteä nyt tonne pakkaseen lenkkeilemään ja samalla koukata kaupan kautta.

Mitä sen jälkeen? Onko ideoita? Pitäiskö leipoa jotain tai ööh.. En tiedä :D keksikää!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mies rehkii ylitöissä ja sinä mietit, että miten voit tehdä tästä illasta mahdollisimman mukavan itsellesi? Mitä jos vaikka siivoaisit asunnon ja ostaisit vaikka keittiöön tuoreita kukkia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies rehkii ylitöissä ja sinä mietit, että miten voit tehdä tästä illasta mahdollisimman mukavan itsellesi? Mitä jos vaikka siivoaisit asunnon ja ostaisit vaikka keittiöön tuoreita kukkia?

Siis joo. Siivosin jo aamupäivällä kaiken. Ois kiva nyt kokata joku pikkujuttu itselleni illaksi, aina tulee vaan mietittyä että mikä sopii molemmille (miehellä allergioita, mulla ei mitään) niin nyt vois kerrankin tehdä illassa jotain ihan vaan itselleni.
Ap

Vierailija

Mä ostaisin irttareita ja käpertyisin viltin alle, aah sanokaa mitä vaan mut se on parasta yksin! Saa mässätä ja ja valita leffanki ite. Ja ruokaa en osaa ehdottaa, ite hakisin varmaan jotain valmista, tai vaikka salaattidelistä :D

Vierailija

Meillä mies on paiskinut ylitöitä jo useamman viikon ajan. Enkä todellakaan puunaa kotia sen enempää kuin normaalistikaan. Ja kyllä teen sen ajan itselleni niin mukavaksi kuin pystyn. Vai pitäisikö vaan istua nätisti sohvalla ja odottaa, että mies tulee kotiin?

Vierailija

Aa, ensimmäisen vastaajan kommentti tais ollakkin kettuilua. Vastaan vielä sen verran, että tosi usein ajattelen asioita niin, että mikä MEILLE käy ja mitä MIESKIN haluaa. Harvoin teen mitään niin, että ajattelen vain itseäni. Siis asiassa kuin asiassa. Mielestäni pieni itsekkyys välillä on ok?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja siis, kavereita ei oikein ole joten älkää niitä edes ehdotelko.

Kysyisin vinkkiä siihen, että mitä ruokaa tekisin tänään itselleni? Siis en mitään isoa satsia kuten aina arkena, vaan joku pieni ja hyvä iltaruoka vaan mulle? :) voisin lähteä nyt tonne pakkaseen lenkkeilemään ja samalla koukata kaupan kautta.

Mitä sen jälkeen? Onko ideoita? Pitäiskö leipoa jotain tai ööh.. En tiedä :D keksikää!

Mä tekisin ruuaksi varmaan jotain sellaista, mihin tulee paljon sipulia, valkosipulia ja aurajuustoa, mies ei voi noita aineksia sietää :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
pitäisikö vaan istua nätisti sohvalla ja odottaa, että mies tulee kotiin?

Ei, vaan kuten sanoin, voisit esimerkiksi vaikka siivoilla vähän ja / tai valmiistaa ruokaa niin, että mies pääsee valmiiseen pöytään kun tulee pitkän päivän jälkeen nälkäisenä kotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuten sanoin, voisit esimerkiksi vaikka siivoilla vähän ja / tai valmiistaa ruokaa niin, että mies pääsee valmiiseen pöytään kun tulee pitkän päivän jälkeen nälkäisenä kotiin.

Eli tarkoitat, että pitää puunata enemmän kuin normaalisti? Ruokaa teen joka tapauksessa ja kotihommat sen mukaan mitä tarvitsee. Ja voi olla, että olen jo nukkumassa kun mies tulee kotiin, joten ihan itse joutuu miesraukka kyllä iltapalansa etsimään kaapista.

Kyllä olen sitä mieltä ap:n kanssa, että jos on yksin kotosalla, niin saa kyllä tehdä sellaista, mistä itse tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs täydellinen vaimo, joka toimi juuri tuolla tavalla vuosia. Kunnes eräänä päivänä selvisi, että miten " ylitöiden" syy olikin sihteeri. Olisi kannattanut vaan nekin pitkät illat käyttää omaksi hyödykseen ja vaikka vikitellä naapurin poikamies seurakseen sen sijaan, että istui siivotussa talossa illallinen valmiina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä teen suunnilleen joka päivä koska pääsen häntä aiemmin töistä! Ja tänään mies on kuulemma syömässä työkavereiden kanssa kotimatkalla jossain, siksi kirjoitin tänne, että haluaisin nyt tehdä itselleni jotain koska voin eikä tarvitse tänään sitä miestä miettiä, vaikka se kuulostaakin jostain ihan kamalalle..? :D
Ap

Vierailija

Tee lasagnea. Ihanaa comfort foodia. Syömisen jälkeen kuuntelet orgasm music youtubesta ja leikit dildojesi kanssa. Sitten voit katsoa mukavan leffan ja käpertyä viltin alle. Otat vaikka lasin viiniä vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä teen suunnilleen joka päivä koska pääsen häntä aiemmin töistä! Ja tänään mies on kuulemma syömässä työkavereiden kanssa kotimatkalla jossain, siksi kirjoitin tänne, että haluaisin nyt tehdä itselleni jotain koska voin eikä tarvitse tänään sitä miestä miettiä, vaikka se kuulostaakin jostain ihan kamalalle..? :D
Ap

Anna palaa vaan, ei kuulosta yhtään kamalalle :) Minusta olisi kamalaa, jos mies olisi sitä mieltä, että emäntä siellä kotona vaan odottelee miestä lihapadan äärellä :) Juu, ihan teen omia juttujani jos mies ei kotona ole.

Vierailija

Käsittämättömiä vastauksia olet saanut! Av ei tosiaankaan petä koskaan.

Ap, tee jotain mistä nautit. Oli se sitten irtsikoita leffaa katsellen, lenkkeillen tai leipoen. Nauti olostasi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat