Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kauniille opiskelijatytölle pitäisi maksaa kämpän siivouksesta?

Vierailija

Olen nelikynppinen sinkkumies. Minulle tuli tuossa hiljattain sellainen ajatus mieleen, että kun opiskelijoilla on monesti vaikeaa rahan kanssa, että jospa minä poika kantaisin korteni kekoon ja auttaisin kauniita opiskelijatyttösiä tarjoamalla heille tällaista pientä hommaa, jota voi tehdä opiskelujen ohella. Kutsuisin siis naisen siivoamaan kolmioni ja seuraisin vaikka sohvalta viinilasi kädessä, kun nainen pylly pystyssä hinkkaa lattioita ja pyyhkii pölyjä. Tämä voisi olla ihan kivaa pikkutuhmaa myös näille tytöille, jos vaikka pyytäisin heitä pukeutumaan ranskalaisen sisäkön univormuun. Tietysti tekisin kaiken etukäteen selväksi ja kyse ei missään nimessä olisi seksistä, vaan sellaisesta kivasta päivää piristävästä parin tunnin keikasta. Tämä olisi win-win koska itse inhoan siivousta ja tyttö saisi vähän taskurahaa.

Paljonko pitäisi tuntiliksan olla, että tekisit jotain tuollaista?

Kommentit (2)

Vierailija

No.. 30-35e/h jos ei mikään täys läävä siivottavana. Ilman pikkutuhmia asuja kymppi vähemmänkin riittää. Ja tuo hinta ei sisällä muuta kuin siivouksen (mies saa katsoa, muttei koskea tai muuten ahdistella).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat