Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tuota kirjautumispakkoa voisi myöhäistää?

Vierailija

En vaan halua kirjautua. Ärsyttää kun klo 23 jälkeen olisi juuri sopiva aika sängyssä selailla rauhassa palstaa. Olen koittanut muitakin palstoja tämän tuhmien rangaistusuudistuksen jälkeen, mutta joka paikassa on niin hiljaista. Enkä laita tätä tuonne palautekeskusteluun, koska ei sitä kukaan kuitenkaan lue.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Saan silti haluta! Miksi se on sinusta hyvä? Minä voisin kuvitella, että ei vaikka tunnin tai parin myöhäistäminen palstaa ehtisi sekopäillä tukkia.

Vierailija

Mäkin huomaan et kello on just 23.xx, kun sitten päivä on pulkassa. Eli puoliltaöin tai mielummin 01-06 olisi hyvä. Ei ne lapot sun muut ennen 1-2 tänne ilmestynyt ennen kirjautumispakkoakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Klo 23 on jo hampaiden harjaus ja nukkumaanmenoaika.

Mitenhän tuo kirjoitetaan kieliopillisesti oikein?
Hampaidenharjaus- ja nukkumaanmenoaika?
Hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voisi kokeilla, että myöhäistäisi tai poistaisi kokonaan? Ylläpito?

Mitä kokeilemista siinä on, kun ennen oli juuri noin ja hyvin on tiedossa että pervot postaili juuri tuohon aikaan. 

Jos sen poistaisi kokonaan, tarkoittaisi se että pitäisi palkata moderointi koko ajalle. Sen takia on tuo aikaraja, koska moderointi loppuu silloin. Rekisteröintipakko on eräänlainen moderoinnin korvike. Ellet tykkää siitä, kiitä niitä pedofiileja jotka tunkuttivat linkkejään Vauva-lehden palstalle yöaikaan.

Vierailija

Se on moden nukkumaanmenoaika. Hampaitahan ne ei edes pese. Siksi ihan vittuillakseen vaan kannattaa rekisteröityä ja erityisesti trollailla yöaikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
aivan sama vaikka olis kiinni yötä/päivää.

Yksinhän sä täällä höpöttelet.

Wittu-ketä kiinnostaa.

Ilmeisesti ainakin sinua,kun vaivauduit tänne kommentoimaan :D

Ei mutta oikeasti,olen samaa mieltä ap:n kanssa.Jos rekisteröimispakko alkaisi vaikkapa vasta 00:00,ei ärsyttäisi niin paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 on jo hampaiden harjaus ja nukkumaanmenoaika.

Mitenhän tuo kirjoitetaan kieliopillisesti oikein?
Hampaidenharjaus- ja nukkumaanmenoaika?
Hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika?

Mun silmiin toi alin on oikein,eli Klo 23 on jo hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika.
Paitsi että kaikille se ei ole niin,itse olen iltaihminen ja harmittaa kun yhdentoista jälkeen on pakko olla kirjautuneena ja muutenkin palstalla on hiljaisempaa kuin muulloin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat