Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tuota kirjautumispakkoa voisi myöhäistää?

Vierailija
14.12.2015 |

En vaan halua kirjautua. Ärsyttää kun klo 23 jälkeen olisi juuri sopiva aika sängyssä selailla rauhassa palstaa. Olen koittanut muitakin palstoja tämän tuhmien rangaistusuudistuksen jälkeen, mutta joka paikassa on niin hiljaista. Enkä laita tätä tuonne palautekeskusteluun, koska ei sitä kukaan kuitenkaan lue.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua valittaa virallista tietä, mutta täällä palstalla huutelen moderaattoreita."

t: Ap

Vierailija
22/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi kirjoitella rekisteröityneenä?

En ole ap,mutta kyllähän rekisteröityminen rajoittaa kirjoittelua,jos haluaa kirjoittaa anonyymisti(ja juuri se on mielestäni keskustelupalstoilla parasta).Vaikka nimimerkki olisi 123 niin kyllä se silti näkyy joka keskustelussa,että 123 on kirjoittanut näin.

Sitten jos jostain syystä joku kirjoitus on sellainen että sen takia pitää jotain tehdä niin eiköhän se onnistu ilman rekisteröintipakkoakin? Meinaan vain että kaikesta kirjoittelusta jää ns. sähköinen sormenjälki mikä voidaan jäljittää jos halutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palstailu on vähentynyt 50% kun rekisteröitymispakko tulee 23.00. Keskiyöllä olisi ok.

Vierailija
24/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap,mutta kyllähän rekisteröityminen rajoittaa kirjoittelua,jos haluaa kirjoittaa anonyymisti(ja juuri se on mielestäni keskustelupalstoilla parasta).Vaikka nimimerkki olisi 123 niin kyllä se silti näkyy joka keskustelussa,että 123 on kirjoittanut näin.

Sitten jos jostain syystä joku kirjoitus on sellainen että sen takia pitää jotain tehdä niin eiköhän se onnistu ilman rekisteröintipakkoakin? Meinaan vain että kaikesta kirjoittelusta jää ns. sähköinen sormenjälki mikä voidaan jäljittää jos halutaan.

Juuri niin.Ymmärrän,että rekisteröitymispakko on tehty öisin palstalla riehuvien hullujen takia,mutta ärsyttävä se on silti.Saisi alkaa myöhemmin.

Vierailija
25/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua ärsyttää kun se oma nimimerkki ei voi olla sitten vain se pelkkä nimimerkki, vaan sieltä takaa löytyy kaikki kirjoitukset ja muuta turhaa. En ymmärrä että miksi? Siis onko sillä toiminnolla joku tarkoitus? En minä ole muutenkaan aktiivinen somessa, koska en tajua miksi kenenkään tarvitsisi lukea jotain puoli vuotta vanhoja asioita mitä olen milloinkin ajatellut jostakin diipadaapasta.

Vierailija
26/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai aikaistaa. Minä tulen tähän aina aamukahvin kanssa kuudelta. 

Vierailija
27/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole ketään klo 23.00 jälkeen. Saahan sitä sitten itsensä kanssa kirjoitella rekisteröityneenä. Seuratkaapa huviksenne miten tiheästi viestejä tai uusia keskusteluja tulee yhdentoista jälkeen. Palsta on ihan kuollut.

Vierailija
28/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 23 on jo hampaiden harjaus ja nukkumaanmenoaika.

Mitenhän tuo kirjoitetaan kieliopillisesti oikein?

Hampaidenharjaus- ja nukkumaanmenoaika?

Hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika?

Mun silmiin toi alin on oikein,eli Klo 23 on jo hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika.

Paitsi että kaikille se ei ole niin,itse olen iltaihminen ja harmittaa kun yhdentoista jälkeen on pakko olla kirjautuneena ja muutenkin palstalla on hiljaisempaa kuin muulloin.

Mutta eihän hampaat varsinaisesti nuku.

Vierailija
29/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun palstailu on vähentynyt 50% kun rekisteröitymispakko tulee 23.00.

En usko, että kovinkaan moni on tuota huomannut. Olet muutenkin vähän näkymätön.

Vierailija
30/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minua ärsyttää kun se oma nimimerkki ei voi olla sitten vain se pelkkä nimimerkki, vaan sieltä takaa löytyy kaikki kirjoitukset ja muuta turhaa. En ymmärrä että miksi? Siis onko sillä toiminnolla joku tarkoitus? En minä ole muutenkaan aktiivinen somessa, koska en tajua miksi kenenkään tarvitsisi lukea jotain puoli vuotta vanhoja asioita mitä olen milloinkin ajatellut jostakin diipadaapasta.

Me haluamme tarkkailla sinua ja seurata miten pärjäät sen yökuristajamiehesi kanssa.

Vierailija
31/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me haluamme tarkkailla sinua ja seurata miten pärjäät sen yökuristajamiehesi kanssa.

Hah, meinasi muuten lentää iltamehukat näytölle. Ei siitä sen enempää.

Vierailija
32/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin toi alin on oikein,eli Klo 23 on jo hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika.

Paitsi että kaikille se ei ole niin,

Jos hampailla on eri nukkumaanmenoaika kuin niiden omistajalla, voisi sanoa, että hampaiden harjaus- ja nukkumaanmenoaika. :) Muuten voisi sanoa, että on aika pestä hampaat ja mennä nukkumaan eli on hampaidenharjaus- ja nukkumaanmenoaika.

Vierailija
33/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietihän vaikka sen SSSS:n kohtaloa. Kaikki vihaa ja inhoaa sitä, se saa jotain tappouhkauksiakin... Ja kaiken lisäksi voi vielä kaivella sen palstahistoriaa, josta voi löytää uusia vittuilujen aiheita...

Anonyyminä se saisi jauhaa juttujaan rauhassa. Nythän sitä alapeukuttaa jo periaatteesta, heti kun näkeekin avattaren.

Vierailija
34/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua kirjoittaa rekisteröityneenä. 

Mulla meinasi aamukaffet purskahtaa koneen päälle, kun avasin sähköpostin (minä olin niin tyhmä, että rekisteröin ihan sen oikean meiliosoitteeni - luojan kiitos en nyt sentään työsähköpostia) ja siellä oli viesti, jossa oli koottu yhteen viimeisimmät kommentit ketjuissa joihin olin kirjoittanut rekisteröityneenä ja niitä tapahtumia on ehkä kolme.

Suljin saman tien tunnuksen. En todellakaan halua mitään tuollaista sähköpostiini, noitahan tulis varmaan alvariinsa, jos kirjautuneena kommentoisi. En halua, että asioitani rekisteröidään jonkin Sanoman arkistoihin ja käytetään markkinointiin. Tämä on anonyymi keskustelupalsta. En halua edes FB ilmoituksia, vaan olen laittanut kaikki mahdolliset estot niihinkin., saati jostain vauva -palstalta.

ja kun muutenkin klo 23 palsta kuolee, niin eipä tuolla isoa väliä ole, kun ei mitään keskustelua ole muutenkaan.

Kannatan myös rekisteröitymisen siirtämistä alkavaksi klo 00.

Vierailija
35/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että kaikille se ei ole niin,itse olen iltaihminen ja harmittaa kun yhdentoista jälkeen on pakko olla kirjautuneena ja muutenkin palstalla on hiljaisempaa kuin muulloin.

Mutta eihän hampaat varsinaisesti nuku.

:D

Vierailija
36/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajoitukset kuten rekkauspakko on aina huononnuksia.

Maailma on täynnä erilaisia rajoituksia kuten lakeja (lait ovat rajoituksia), eikä ne ole aina huonoja, kuten "ei saa tappaa", "ei saa polttaa naapurin taloa", "ei saa raiskata".

Minusta muutos on ollut parannus, ihmisille tekee muutenkin hyvää mennä suht. ajoissa nukkumaan. Monilla ei riitä itsekuri, joten ulkopuolelta tulevista rajoituksista on silloin hyötyä.

Tuo rajoitus 7-23 tekee tästä enempi päiväeläjien, yhteiskunnassa jotenkin kiinni olevien ns. kunnollisten päiväihmisten ja perheellisten ihmisten palstan niin kuin on ollut tarkoitus (tämähän on Vauva-lehti) ja samalla ohjaa yökukkujia terveempään suuntaan. Yön möröt pysykööt omissa luolissaan levittämästä lainvastaista materiaalia.

Mutta voisi tätä sen verran muuttaa, että viikonloppuisin rekkauspakko alkaisi vasta klo 24.

Vierailija
37/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

⏳⌛🕚🌒

Vierailija
38/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoitukset kuten rekkauspakko on aina huononnuksia.

Maailma on täynnä erilaisia rajoituksia kuten lakeja (lait ovat rajoituksia), eikä ne ole aina huonoja, kuten "ei saa tappaa", "ei saa polttaa naapurin taloa", "ei saa raiskata".

Minusta muutos on ollut parannus, ihmisille tekee muutenkin hyvää mennä suht. ajoissa nukkumaan. Monilla ei riitä itsekuri, joten ulkopuolelta tulevista rajoituksista on silloin hyötyä.

Tuo rajoitus 7-23 tekee tästä enempi päiväeläjien, yhteiskunnassa jotenkin kiinni olevien ns. kunnollisten päiväihmisten ja perheellisten ihmisten palstan niin kuin on ollut tarkoitus (tämähän on Vauva-lehti) ja samalla ohjaa yökukkujia terveempään suuntaan. Yön möröt pysykööt omissa luolissaan levittämästä lainvastaista materiaalia.

Mutta voisi tätä sen verran muuttaa, että viikonloppuisin rekkauspakko alkaisi vasta klo 24.

Öisin on kyllä valveilla muitakin kuin hulluja. Esimerkiksi vuorotyöläisiä, unettomia, vauvojen vanhempia, sairaita ihmisiä tai eri aikavyöhykkeellä olevia ihmisiä. Monilla on myös muutama tunti erilainen vuorokausirytmi ihan luonnostaan kuin muilla. Aikuiselle on ihan yhtä hyvin normaalia mennä nukkumaan vaikka klo 22 kuin 24:kin.

Vierailija
39/43 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa suunne puhtaaksi. Rekisteröityneenä. Onko sen nyt väliä onko käyttäjä 123 kirjoittanut sen ja myös toisenkin viestin??

Vierailija
40/43 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas on häirinnyt toi klo 7. Menen usein silloin töihin ja olis kiva kirjoittaa tänne jo kuuden jälkeen.