Hyvä ja edullinen lasten synttäripaikka Helsingissä?

Marianna

Apua! Joulukiireet painavat ja esikoiselle pitäisi järjestää joulun jälkeen 6 v synttärit. Olen ajatellut järjestää ne kodin ulkopuolella, jos löydän sopivan ja edullisen paikan Helsingistä. Onko vinkkejä? Liikuntapuistoihin ei intressiä/varaa. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (6)

Vierailija

Koulun jumppasali? Onnistuu ainakin Espoossa. Toki sitten täytyy ola paikalla joku, joka osaa tehdä/ vetää turvallisen temppuradan niille lapsille.

Vierailija

Jos itse järjestät, on helppoa saada edulliset juhlat. SRK, kaupungin omat tilat (leikkipuistot, perhetalot jne.). Koulun jumppasali käy liikunnallisiin synttäreihin, muuten  vähän kolkko tila.

Juhlia voi järjestää myös muun muassa museoissa.

En tiedä mitä tarkoitit liikuntapuistoilla, Hop Loppeja vai jotain muuta, mutta ainakin Tapanilan urheilukeskuksessa voi myös järjestää synttärit.

Hennaliisa

Tyttöni osallistui muutama viikko sitten kaverinsa synttäreille, jotka järjestettiin Leikkiklubilla Tammisalossa. Juhlijoilla oli ollut kuulemma todella hauskaa (tyttäreni kinuaa nyt omi synttäreitään samaan paikkaan!) ja sankarin äiti kehui kovasti paikkaa ja sen tunnelmaa. Oli ollut kasvomaalausta, disco, ongintaa ja hinta oli kuulemma ollut kohtuullinen. Paikka oli värikkäästi koristeltu. Eikä mitään tarvinnut kuulemma itse tehdä. Saas nähdä...

Eikös monessa kaupunginosassa ole omia kerhotiloja? Hinta on edullinen, mutta miinuksena tietty se, että joutuu itse järjestämään tarjoilut ja ohjelman.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat