Minkä vaatteen ostit viimeksi itsellesi?
Mä ostin tämmöiset leggingsit, saapuivat postissa tänään: http://www.vimmacompany.com/tuote/leggins-maailma-muovautuu-varikas/?la…
Kommentit (28)
Ostin viimeksi kirpparilta viininpunaisen jakun 4 euroa ja liilan paitapuseron 3 euroa. Olen paljon pitäny töissä.
Ostin syyskengät, maksoivat tarjouksessa 45 euroa ja kuukausi kävelty, kantalaput aivan rikki sepelin takia. Ottaa kupoliin.
Neuletakin. Ja toisen neuletakin. Viikonloppuna.
Talvitakin. 100€. Edellinen 50€ takki palveli 7 vuotta. Tää uus varmaan sit 14 vuotta. :D
Pitkähihaisen imetys paidan.. ja violetin kauluksella olevan neuleen cittarista oli miinus50 prossaa
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut taisi olla ainoat merkkituotteet, kun muiden merkkiä et maininnut 😀
Vierailija kirjoitti:
Kolme hametta työkäyttöön, yhden neuleen, nilkkurit ja avokkaat, kahdet Calvin Klein 80 denierin sukkahousut. Nämä nyt viime viikolla.
Jaa, no hameet ovat kaikki Espritin, hinta jokaisella n. 50 €, puserokin muistaakseni Esprit, hinta n. 60 €, sukkahousut n. 24 €/kpl, merkkihän meille jo tulikin selväksi. Nilkkurit Clarks Amalina Art 159 €, avokkaat Unisa myös 159 €.
Menikö tunteisiin? Minulle ei merkki merkitse, vaan se, että ongelmavartaloon (iso pylly, pieni vyötärö) löytyy sopiva. En tiedostanutt, että olin merkin laittanut, varmaan siksi tuli, kun sukkahousut ovat minulle = Calvin Kelinin sukkahousut, mutta anteeksi ja tässä loputkin merkit ja hinnat!
Rauhallista joulunalusaikaa!
Hupparin. Seuraavaksi saakin ostella vaan niitä järkkyjä äitiysvaatteita :(
sdkfj