Miksi kriitikot haluavat toimia kasvottomina?
Maahanmuuttokriittiset ovat omasta mielestään suuri hiljainen enemmistö. Silti heitä ei näy mielenosoituksissa, työpaikoilla, harrastuksissa, ei missään elävässä elämässä, paitsi netissä huutamassa 24/7.
Joku sanoi, että kriittisenä hänen uransa tyssää heti, kun joku saa tietää. Samaan aikaan kriittiset sanovat, että suvaitsevaiset ovat pieni marginaali, yliopistokaupunkien nuori vihervassareita, jotka pyörittelevät papereita julkisen sektorin pienpalkka-aloilla tai hankkivat elantonsa mamubisneksestä. Tässä tapauksessa onkin merkilllistä, miten nämä suvaitsevaiset voisivat vaikuttaa omien sanojensa mukaan kovista vientialoista palkkansa saavien verot maksavien kriitikoiden uraan ja etenemiseen. Ei kai kukaan itseään kunnioittava kriitikko edes tekisi yllä mainittuja naisten töitä, mitä halveksii?
Miksi kriitikot siis peittävät kasvonsa niin kuin anarkistit itsenäisyyspäivänä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa on aina ollut vain yksi virallinen totuus. Nyt se on suvaitsevaisuus ja maahanmuutto, joita ei saa kritisoida. Miksi siis vaivautua, kun kriittiset mielipiteet, asiallisetkin sellaiset, heti sensuroidaan tai eivät pääse edes julkisuuteen. Suvaitsevaiset ovat niin suvaitsevaisia, etteivät suvaitse vastakkaista mielipidettä, vaan heti ollaan huutelemassa rasistiksi. Itse en tunne yhtään rasistia, maahanmuuttokriittisiä kyllä useampiakin. Kaikki ollaan muuten korkeakoulutettuja ja hyvissä työpaikoissa, joten mitään peräkammarin katkeroituneita persuja ei olla. Terveisin hiljainen maahanmuuttokriitikko, joka ei tuo esille arvojaan, koska ei voi. Mutta onneksi voin aina kuitenkin toimia elämässäni arvojeni mukaan.
Olen aivan samaa mieltä. Suomessa ei ole sallittua keskustella asioista ja olla eri mieltä. Jos olet niin saa heittää hyvästit työpaikalla. Meitä hiljaisia on paljon. Itse kaipaisin vihervasemmistoon kallistuvaa kriittistä puoluetta. Uskon, että sille olisi paljon kannattajia.
Muutosvaikuttaja häipyi. Yllätys...