Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni on kokonaan posliini?

Vierailija
14.12.2015 |

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion", että tosi moni oli ihan kokonaan karvaton alapäästä. Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe, nuorena naisena oli kauhistus jos olisivat synnyrillä ajelleet karvoja. Vai onko tämä ikäkysymys? Miten muilla 40v naisilla?

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää varmasti karvattomuudesta, mutta varmaan sosiaalinen painekin vaikuttaa omalta osaltaan. Ainakin itse tapaan ottaa vaikutteita ympäristöstä. Harrastan itse jalkapalloa, ja omassa joukkueessa suuri osa on posliineja ja osalla on kiitorata. En ainakaan itse viitsisi näyttäytyä pukukopissa minkään tuuhean karvapehkon kanssa, vaan sitä haluaa olla niin kuin muutkin. 

Mä olen sit varmaan tehnyt oikeansuuntaisia päätelmiä jalkapalloilijoiden seksuaalisista taipumuksista, jos se karvoitus noin tärkeä asia siellä suihkussa on...

Ööh? Puhuin siis ihan vain omasta puolestani, jos et lähtisi sen perusteella tekemään yleistyksiä. Omasta mielestäni kuitenkin on paljon luontevampaa olla yleisissä suihkuissa posliinina kuin karvakolmion kanssa. Ja ihan hetero olen. 

Vierailija
102/157 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en suostu lipomaan ku paljasta.

Jos muija haluu ohjeistaa miten nuolen hyvin, nii ensin muffinssi paljaaksi.

Samalla merkki, että todella haluaa seksiä.

Varmasti provo, mutta provosoiduinkin :D Itse voin pitää posliinina tai ajamatta, mutta jos mies asettaa sen vaatimukseksi niin jatketaan eri suuntiin. Tuolla taktiikalla ei saa kuin naisia, joilla on huono itsetunto. Jos se on nimittäin ehdoton vaatimus, ei itseään rakastavat naiset välitä miehistä joille heidän alapäänsä ei kelpaa. No veikkaan, ettei sulla ole tuota ongelmaa naisten kanssa...

Niin kyllä se vain vaikuttaa. Tietenkin karvoituksen (tai sängen) kanssa annan suuseksiä, mutta on se paljon rajoittuneempaa, kuin sokeroidun kanssa. Sokeroidun kanssa voi kiusoitella enemmän ja nuolla paremmin ympäriinsä ja poiketa pepunkin puolella. Jos ei ole itse nuollut luonnollisesti karvoittunutta naista, niin pyydän pidättäytymään asian kommennoinnistaantavan osapuolen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Olen minäkin aina bikineitä käyttänyt luomuna, eikä sieltä ole mistään päin karvoja vilkkunut.

Minulla kasvaa karvaa vain kolmion alueella eikä missään reisissä tms.

Mieheni iloksi olen ottanut posliinin. Ei mitään sheivausta, siitä tulee sänki!

Sellaisen miehen kanssa en voisi olla, joka esittäisi vaatimukdiat karvoituksestani...tai yleensäkään hiuksista, pukeutumisesta tms. N50+

No sinun ei sitten tarvitse rajata. Monilla ulottuu karvoitus koko nivusten alueelle ja reisillekin. Napaan asti sitten etupuolella kuja.

Vierailija
104/157 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48

En pidä täydestä posliinista, mutta trimmattu / lyhennetty tuntuukin paremmalta. Molemmilta kun ylimääräiset haituvat pois häpyluun alueelta niin ainakin tuntuu siltä, että pääsee lähemmäs.

Emättimen / välilihan alue kiitos täysin paljaana. Ei ole kiva nuolla pimpsaa kun suu täynnä karvoja, samoin jos nainen sallii että menen vieläkin alemmas.

Itse siistin mulkun varren ja ”ohennan” alavatsasta. Kassit ottaisin mieluusti täysin paljaaksi (kosketusherkkyys lisääntyy) mutta pallihiki lisääntyy exponentiaalisesti, samoin piikikkyys on ihan helvettiä.

Vierailija
105/157 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillussa pitää olla karvat mutta ei sen tarvitse mikään pehko olla

Vierailija
106/157 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaanpa itsekin tähän sitten, olen 48v nainen ja eri keinoin ajellut tai muuten poistellut noita karvoituksia jo tosi pitkään.

Mies tykkää tottakai mutta on se mulle itsellekin muodostunut yhdeksi osaksi kauneutta, käyn säännöllisesti sokeroinnissa.

Koulukuntia on varmasti monia, itse en poista ihan kaikkea vaan jätän päälle ohuen viivan, ei sitä mun mielestä uimahallissa tai kuntosalilla kukaan mitenkään noteeraa saati kommentoi, ystävättäristä taitaa kaikki olla melkolailla sileitä  muutenkin :)

Sekasaunassa (harvoin, joskus kesäaikaan ehkä vieraiden kanssa mökillä) saatta joku hieman vilkaista mutta ei mua huomio haittaa.

Vierailija
107/157 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanut karvat siitä lähtien kun ne alkoi kasvamaan, koska en tykkää karvoista p*mpissä ja tykkään et mun alapää on sen verran nätti etten halua karvojen peittävän sitä.

Mukavampi myös silitellä ja r unkata sileää pimppaa.

Vierailija
108/157 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on karvaton saa suuseksiä.

Ihan vähän voi olle, mutta ei klitan ympärillä-

Annan suuseksiä vain karvattomaan.

Vierailija
109/157 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton ja karvainen maistuu molemmat ihanilta. Silloin tällöin ajeltu tuntuu kivalta vaihtelulta.

Vierailija
110/157 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinina olen ollut yli 10 vuotta. Kyllä on posliini miehelleni kelvannut. Suuseksiä hän antaa minulle mielellään, eikä ole karvat kutittamassa mieheni nenässä. Millään muulla ei ole väliä, mitä muut ajattelevat. Posliini on mielestäni hygieninen ja helppo pitää puhtaana.

Vierailija
111/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaana kivempi. Mieskin tykkää enemmän kun ei karvat häiritse antaessaan minulle suuseksiä. Mieheni ajelee omat karvansa myös kalun ja kiveksien kohdilta pois joten minulla samat oltavat ottaessani häneltä sui....n. Toki jokainen tyylillään.

Vierailija
112/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääni on tatuoitu. Siksi posliini.

N37

Vierailija
113/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen musta tuuhea karvoitus olisi seksikäs. Mutta kun olen blondi ja karvat ovat hennot ja suorat, niin ajelen kaikki pois.

N49

Vierailija
114/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suuseksiä! kirjoitti:

Jos on karvaton saa suuseksiä.

Ihan vähän voi olle, mutta ei klitan ympärillä-

Annan suuseksiä vain karvattomaan.

Jaa, meillä vaimo saa kyllä suuseksiä ihan joka kerran, vaikkei missään nimessä tai olosuhteissa bikinirajaa enempää siisti. Ja minä taas en saa koskaan vaikka kuinka paljaaksi ajelisin 😄 (Sen sijaan saan kommenttia pistelystä jos ajelen, joten olen päätynyt nyppimään sen pienen alueen varresta ja juuresta jonka itse haluan pitää paljaalla.)

Vierailija
115/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 40v vaimo ei suostuisi sheivaamaan bikinirajaa enempää. Hänen mielestään luonnotonta. Kaverilta kuullut että varsinkin nuoremmat naiset kyllä sheivaavat paljonkin.

Sanoisin miehenä että joku raja on. Ei ole pakko kaikkea sheivaa, mutta jos ei koskaan edes trimmaa, niin nuoleminen ilman käsien apua on lähinnä karvojen imemistä. Ei erityisen eroottista ellei ole karvafetissiä.

Vierailija
116/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en suostu lipomaan ku paljasta.

Jos muija haluu ohjeistaa miten nuolen hyvin, nii ensin muffinssi paljaaksi.

Samalla merkki, että todella haluaa seksiä.

Varmasti provo, mutta provosoiduinkin :D Itse voin pitää posliinina tai ajamatta, mutta jos mies asettaa sen vaatimukseksi niin jatketaan eri suuntiin. Tuolla taktiikalla ei saa kuin naisia, joilla on huono itsetunto. Jos se on nimittäin ehdoton vaatimus, ei itseään rakastavat naiset välitä miehistä joille heidän alapäänsä ei kelpaa. No veikkaan, ettei sulla ole tuota ongelmaa naisten kanssa...

Niin kyllä se vain vaikuttaa. Tietenkin karvoituksen (tai sängen) kanssa annan suuseksiä, mutta on se paljon rajoittuneempaa, kuin sokeroidun kanssa. Sokeroidun kanssa voi kiusoitella enemmän ja nuolla paremmin ympäriinsä ja poiketa pepunkin puolella. Jos ei ole itse nuollut luonnollisesti karvoittunutta naista, niin pyydän pidättäytymään asian kommennoinnistaantavan osapuolen puolesta.

Semmoinen ympäriinsä lipittely on ihan surkeaa. Klitoris on se minkä nuoleminen on taivaallista eikä varmaan kenenkään klitoriksessa karvaa ole.

Vierailija
117/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sheivannut kaiken pois viimeiset 15 vuotta.

Olen luonnonblondi, joten minulla ei ole paljon karvoja alapäässä :)

t: N43

Vierailija
118/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalliJooseppi kirjoitti:

M48

En pidä täydestä posliinista, mutta trimmattu / lyhennetty tuntuukin paremmalta. Molemmilta kun ylimääräiset haituvat pois häpyluun alueelta niin ainakin tuntuu siltä, että pääsee lähemmäs.

Emättimen / välilihan alue kiitos täysin paljaana. Ei ole kiva nuolla pimps*a kun suu täynnä karvoja, samoin jos nainen sallii että menen vieläkin alemmas.

Itse siistin mulkun varren ja ”ohennan” alavatsasta. Kassit ottaisin mieluusti täysin paljaaksi (kosketusherkkyys lisääntyy) mutta pallihiki lisääntyy exponentiaalisesti, samoin piikikkyys on ihan helvettiä.

Tuommoinen on kaikin rumin vaihtoehto, lyhennetyt karvat. :/ Miehellä hyvältä näyttää kaikkine karvoineen tai kulkuset paljaana. Kamalan näköinen ja tuntuinen jos kullin yläpuolelta lyhennetty. Varresta voi toki ajaa karvat jos siinä jokunen kasvaa.

Vierailija
119/157 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatimuksesta. Itseäni ei naisten karvat haittaa pätkääkään, vaikka toisaalta eipä miehet yleensä osaa suuseksiä antaakaan niin en ymmärrä miksi ne siitä karvattomuudesta vinkuu. Mut ollaan sitten.

Vierailija
120/157 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61 vuotias mies. Käyn säännöllisesti koko ylävartolon sokeroinnissa mukaanlukien brassin. Varsinkin kesäaikaan hienhaju on vöhentenyt merkittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi