Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tilannu Verkkokauppa.comista? Voisko joku vastata!

Vierailija

Tää on varmana ihan tyhmä kysymys, mutta panikoin nyt... Tilasin tavaraa sieltä ja mm. yhden lahjan miehelleni. Olen itse sairaana ja mies käy hakemassa paketin postista, jossa se lahjakin on.

Tuleehan se paketti jossain pahvilaatikossa, ettei missään läpinäkyvässä?? :D Ettei mies huomaa mitä oon tilannu lahjaksi!

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla noi verkkokauppa.comin paketit ovat olleet joko valkoisessa pahvilaatikossa tai valkoisessa pussissa. Kummastakaan ei näy läpi.

Vierailija

Tulee se pahvipakkauksessa/ ruskeassa Verkkokaupan postituspussissa jos selaiseen mahtuu. Isommat jutut saattaa olla omassa laatikossaan, eli niistä näkee mitä sisällä on.
Mutta tuskin sä nyt 7 päivää olet vuoteenomana ( vai onko noutoaika 14 päivää, se lukee siinä viestissä mihin päivään asti saa hakea)

Vierailija

Juuri tilasin sieltä wiihin osan, tuli kahdessa päivässä matkahuollon kautta ja oli valkoisessa paperi pussissa.

Vierailija

Miksi sen miehen pitää se hakea? Onhan se siellä noutopisteessa ainakin viikon. Vai onko sulla tyyliin jalka irti, että et kuntoudu hakemaan sitä.

Mutta joo, on läpinäkymättömässä pakkauksessa. Kyllä mun mies pikkuisen ihmettelisi silti, mitä olen tilannut verkkokauppa.comista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulee se pahvipakkauksessa/ ruskeassa Verkkokaupan postituspussissa jos selaiseen mahtuu. Isommat jutut saattaa olla omassa laatikossaan, eli niistä näkee mitä sisällä on.
Mutta tuskin sä nyt 7 päivää olet vuoteenomana ( vai onko noutoaika 14 päivää, se lukee siinä viestissä mihin päivään asti saa hakea)

Ihan hyvin voi olla vuoteenomana parikin viikkoa. Esim. keuhkokuume, leikkauksesta toipuminen ja nostokielto...

Vierailija

Isot yksittäin tilatut tuotteet (telkkarit, kodinkoneet jne) tulevat usein omassa alkuperäispahvilaatikossaan, johon on vain liimattu postin/kuljetusfirman tarrat päälle.

Vierailija

Minä olen saanut pienemmät tavarat (esim. iPodin) valkoisessa pussissa, mutta isommat tavarat (digiboksi, vedenkeitin, imuri) ovat tulleet pelkässä alkuperäispakkauksessa.

Hih

Laatikossa ovat, mutta toki kaupan nimi näkyy isolla, eli ehkä mies arvaa, että jotakin sieltä on lahjaksi tilattu :-) Mutta mitä välii. 

Vierailija

Heh... No tottakai hakisin ite jos voisin. Tuotteet ovat pakettiautomaatissa ja muistaakseni säilyvät siellä 7 arkipäivää, enkä ehdi mitenkään kuntoutumaan siinä ajassa. 

Siksi kyselen. Menee yllätys vähän pieleen, jos mies sen näkee. Kyseessä ei ole mikään iso kodinkone/laite (ei telkkari, imuri jne) joten tuskimpa se tulee missään alkuperäispakkauksessaan, josta huomaa mikä siellä laatikossa on. Mut sittenhän tuon näkee.

AP

Vierailija

Niin ja kyseessä on pehmeä paketti, joten tuskin ainakaan pahvilaatikossa tulee, vaan ennemminkin jossain pussissa.

AP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat