Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kyllä sä vielä jonkun löydät"

Vierailija

Otsikon lausahdus on minusta kummallinen. Miten kukaan oikeasti voi sanoa toiselle, että hän tulee saamaan kumppanin? Vähän sama kuin sanoisi jollekin, että hän tulee voittamaan lotossa pääpotin. Millä ennustajan lahjoilla kukaan voi etukäteen kertoa mitä toisen elämässä tapahtuu tai ei tapahdu?

Olisi vaan paljon reilumpaa olla sanomatta mitään ja luomatta näin turhaa innostusta sen ihmisen mieleen jolla on ollut vaikeuksia löytää kumppania. Ainoastaan silloin ymmärrän kyseisen lausahduksen jos sen sanoja on kiinnostunut siitä toisesta ihmisestä, mutta käsittääkseni tuon lauseen kuulee sellaisilta henkilöiltä joita ei kiinnosta se toinen ihminen sen enempää. Se vasta kummallista onkin, että sellainen ihminen voi sanoa noin kun itseäänkään ei kiinnosta. Pahimmillaan tuolla lauseella saa aikaan sen, että joku kelpaamaton yksilö sitten tarrautuu siihen sanojaan ja alkaa ruikuttaa tapaamista sun muuta kun olettaa sen tarkoittavan juuri sitä, että se sanoja onkin kiinnostunut.

Omalle kohdalleni ei ole koskaan sattunut sellaista tilannetta, että minulle olisi noin sanottu livenä, usein on sanonuttu, että en kelpaa kenellekään. Olen kuitenkin kuullut kyseistä lausetta sanottavan muille ja olen lukenut ihmisistä, jotka ovat joutuneet tuon lauseen uhreiksi, ja onhan minullekin täällä AV:lla hoettu sitä.

Kertokaa nyt ihmeessä miksi tai miten voitte sanoa toiselle, että hän varmasti löytää jonkun? Mitä ajattelette kyseisestä lauseesta ylipäätään? Minulle se on turhaa lätinää jolla ei ole mitään merkitystä. Vähän sama kuin jos kaupan kassa toivottaa hyvää päivän jatkoa, ei se sitä oikeasti tarkoita, mutta kun on vähän pakko sanoa niin.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (54)

kakkakikkare
Seuraa 
Liittynyt13.12.2015

Nuori työkaverini kerran avautui vastaavasti pikkujouluissa. Itse olin silloin 26 vuotias visualisti. Hän oli 20 vee ja aivan surkeena parisuhdetilanteessaan. Hänellä mä sanoin, että kyllähän suakin varten on joku. Ihan varmasti. Niin on hänkin ujo juristi naimisissa ja ihan omin avuin.

Kunhan ei liikaa jää omiin koloihinsa, internet toi heidätkin yhteen, kuten mut ja mieheni.

Mä olin nuorena se korkkareissa viilettävä biletyttö ja joku hassu yö pienessä pierussa rohkaistuin irciin (ei galleria!) peeloilemaan ja nyt olen upean miehen kanssa naimisissa. Hän on vimosen päälle ujo nörtti ja meillä on kaksi teini-ikäistä lasta. Joista vanhemmalla on vastaavia paineita kuin APlla.. Kehä kiertää.

mammanpoika
Seuraa 
Liittynyt3.2.2015

Naisten on helppo sanoa aina että kyllä varmasti löydät jonkun, kun itse helposti löytävät ja eivät osaa samaistua siihen miten vaikeaa miehille pariutuminen on. Jos et ole 22v asti nauttinut naisten suosiosta, niin turha sitä on odotella mitään ihmettä myöhemmällekkään. Hyvin pitkälle ratkaisee se että millainen potentiaali sinulla on tarjota hyödykkeitä mitä nainen haluaa ja miten hyvin olet tavoitettavissa. Työ pitää olla ja sitten asunnon sijainti vaikuttaa varmaan eniten miehen pariutumiseen ja sinun tapauksessa satumainen tuuri että kohtaat jonkun, kun et varmaan hirveästi alotteita tee, tai livenä naisia kohtaa.

Vierailija

No, tuo taitaa olla sellainen mitään tarkoittamaton small talk-heitto (vrt. joku kertoo olevansa kipeä ja toivotetaan pikaista paranemista tms). Ja oletus on kuitenkin, että suurin osa ihmisistä pariutuu jossain vaiheessa elämäänsä ja perustaa perheen. Itsekään en tunne yhtään ihmistä, joka olisi viettänyt koko elämänsä sinkkuna, toiset vaan löysi puolison myöhemmin kuin toiset.

Vierailija

No, suurin osa kumppanin haluavista sellaisen saa, joten todennnäköisyydet ovat puolellasi.

Lottovoittoon vertaaminen ontuu, vain aivan pieni osa voittaa ikinä yhtään mitään.

Vierailija

Valtaosa ihmisistä löytää jossain vaiheessa elämäänsä itselleen kumppanin ainakin joksikin ajaksi. Ihan pätevä lausahdus siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisäksi oma positiivinen asenne kumppanin löytämiseen voi hyvinkin parantaa mahdollisuuksia.

Jep. Ei se ole kuin tahdonvoimasta ja asenteesta kiinni. Maailmassa kumppanin ovat löytäneet 400 g painavat ja sarjamurhaajatkin halutessaan, taviksen itku kumppanittomuudesta on vain osoitus siitä, että on liikkeellä negatiivisella asenteella.

Vierailija

mammanpoika kirjoitti:
Naisten on helppo sanoa aina että kyllä varmasti löydät jonkun, kun itse helposti löytävät ja eivät osaa samaistua siihen miten vaikeaa miehille pariutuminen on. Jos et ole 22v asti nauttinut naisten suosiosta, niin turha sitä on odotella mitään ihmettä myöhemmällekkään. Hyvin pitkälle ratkaisee se että millainen potentiaali sinulla on tarjota hyödykkeitä mitä nainen haluaa ja miten hyvin olet tavoitettavissa. Työ pitää olla ja sitten asunnon sijainti vaikuttaa varmaan eniten miehen pariutumiseen ja sinun tapauksessa satumainen tuuri että kohtaat jonkun, kun et varmaan hirveästi alotteita tee, tai livenä naisia kohtaa.

Kyllä se putoaminen kisasta tapahtuu jo 5-7 vuotta aikaisemmin.

m41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi oma positiivinen asenne kumppanin löytämiseen voi hyvinkin parantaa mahdollisuuksia.

Jep. Ei se ole kuin tahdonvoimasta ja asenteesta kiinni. Maailmassa kumppanin ovat löytäneet 400 g painavat ja sarjamurhaajatkin halutessaan, taviksen itku kumppanittomuudesta on vain osoitus siitä, että on liikkeellä negatiivisella asenteella.

Aika kevyt sälli.

Vierailija

Mä olen kuullut ton lauseen ihan liian monta kertaa. Samoin kuin: "sä oot vielä niin nuori, kyllä sä vielä jonkun löydät". Olen nyt 27-vuotias. Kuinka kauan olen vielä "nuori"? Vielä viiskymppisenäkinkö joudun kuulemaan tota "kyllä säkin vielä jonkun löydät". No kun en vaan löydä. Ei kaikki vaan yksinkertaisesti löydä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika kevyt sälli.

Oho, hupsista jäi kirjain pois :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuullut ton lauseen ihan liian monta kertaa. Samoin kuin: "sä oot vielä niin nuori, kyllä sä vielä jonkun löydät". Olen nyt 27-vuotias. Kuinka kauan olen vielä "nuori"? Vielä viiskymppisenäkinkö joudun kuulemaan tota "kyllä säkin vielä jonkun löydät". No kun en vaan löydä. Ei kaikki vaan yksinkertaisesti löydä. 

Kannattaisko olla mielenkiintoisempi ja hyvännäköisempi?? Ei sitä kumppania itsesäälillä saa, yhyyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko olla mielenkiintoisempi ja hyvännäköisempi?? Ei sitä kumppania itsesäälillä saa, yhyyy.

En mä osaa olla muuta kuin oma itseni. En ole mielenkiintoinen, tiedostan sen kyllä. En voi luonteelleni mitään jos olen tylsä. Hyvännäköisempi on vähän vaikea olla kun ei kukaan voi naamaansa valita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En mä osaa olla muuta kuin oma itseni. En ole mielenkiintoinen, tiedostan sen kyllä. En voi luonteelleni mitään jos olen tylsä. Hyvännäköisempi on vähän vaikea olla kun ei kukaan voi naamaansa valita.

No jos ulkonäkö on muuten kunnossa, niin ei naama paljon haittaa. Jatka vain urheilullista elämäntyyliäsi, käy edelleen säännöllisesti parturissa ja hammaslääkärissä ja pukeudu edelleen siististi ja nykyaikaisesti. Nämähän sulla on kunnossa, jos kasvonpiirteet ovat ainoa vika ulkonäössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No jos ulkonäkö on muuten kunnossa, niin ei naama paljon haittaa. Jatka vain urheilullista elämäntyyliäsi, käy edelleen säännöllisesti parturissa ja hammaslääkärissä ja pukeudu edelleen siististi ja nykyaikaisesti. Nämähän sulla on kunnossa, jos kasvonpiirteet ovat ainoa vika ulkonäössä.

Niin ja rumastakin naamasta saa ihan nätin pienellä ehostuksella, etenkin varjostusten ja korostusten avulla. Siihen päälle vielä kiiltävä kauniisti värjätty ja muotoiltu tukka (vaikka balayage kiharoilla) niin ei kukaan pahemmin sitä naamaa pelkästään katso vaan kokonaisuutta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat