Haluan vanhemman miehen. Mistä sellasen löytäis?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi jos olet hyvän näköinen myös alasti, oman muijan kanssa alkaa olla päivät täynnä, vituttaa vaan kun tuli sen kanssa lapsikin tehtyä.
No joo, mut turn off oli toi muija sana!ap
Kelpaako Mika? Se on yksinkertainen, ei tienaa hyvin, hampaat ja jalat on rumat eikä hoida niitä. Polttaa ja kun juo, on sitä mieltä, että juodaan konttauskuntoon asti. Mika on 49 v.
Vierailija kirjoitti:
Hyi sellanen 40-50v mies joka 19v naisen ottaa niin...... :D
Täytyy kyllä miehen olla luonnevikainen (pedofiliataipumuksia), jos oman tyttären ikäinen kiinnostaa seksuaalisessa mielessä. Näitä kieroutuneitahan on tosin maailmanhistoria täynnään, eli ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi sellanen 40-50v mies joka 19v naisen ottaa niin...... :D
Täytyy kyllä miehen olla luonnevikainen (pedofiliataipumuksia), jos oman tyttären ikäinen kiinnostaa seksuaalisessa mielessä. Näitä kieroutuneitahan on tosin maailmanhistoria täynnään, eli ei mitään uutta auringon alla.
Ookoo... Pedofiilit tykkää lapsista, siis niistä vaahtosammuttimista, joilla ei ees oo murrosikä alkanu. Mä oon nuori nainen en mikää pedofiiliunelmalapsi. ap
Lavatanssit, jazzklubit, golf kentät niin ja lentokentät.
Vierailija kirjoitti:
Siis sen miehen ikä olis 40-50v. Ei sillee, et se olis mua ton verran vanhempi 😂 ap
No joku isin kaveri?! Miksi ihmeessa niin vanhan miehen haluat kun itse olet vielä noin nuori? Kyllä niitä riippapalleja kerkeet katsomaan sitten vanhemmalla iällä ihan riittävästi. Jos tollasen kanssa menet yhteen nyt niin saat olla mieheltä vaippoja vaihtamassa siinä vaiheessa kun olet itse parhaimmassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen miehen ikä olis 40-50v. Ei sillee, et se olis mua ton verran vanhempi 😂 ap
No joku isin kaveri?! Miksi ihmeessa niin vanhan miehen haluat kun itse olet vielä noin nuori? Kyllä niitä riippapalleja kerkeet katsomaan sitten vanhemmalla iällä ihan riittävästi. Jos tollasen kanssa menet yhteen nyt niin saat olla mieheltä vaippoja vaihtamassa siinä vaiheessa kun olet itse parhaimmassa iässä.
Mä en haluukaa vakavaa suhdetta :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluukaa vakavaa suhdetta :) ap
En minäkään :)
Nro 19
;(
ap