Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vanhemman miehen. Mistä sellasen löytäis?

Vierailija
13.12.2015 |

Oon 19v :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot just niinku minä : D 19v joka haluais 40-50v miehen

Ihanaa, et en ole yksin tän asian kanssa. Oon nii epätoivone et olisin valmis lähtee sun kans vaik baariin iskee niitä. En uskalla yksin! :Dap

Missäpäin suomea asut? :D

Nro 19

Pk-seudulla. Entäs sä? :)

Liian kaukana susta :/

Nro 19

;(

ap

Vierailija
42/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi jos olet hyvän näköinen myös alasti, oman muijan kanssa alkaa olla päivät täynnä, vituttaa vaan kun tuli sen kanssa lapsikin tehtyä.

No joo, mut turn off oli toi muija sana!ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako Mika? Se on yksinkertainen, ei tienaa hyvin, hampaat ja jalat on rumat eikä hoida niitä. Polttaa ja kun juo, on sitä mieltä, että juodaan konttauskuntoon asti. Mika on 49 v.

Vierailija
44/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi sellanen 40-50v mies joka 19v naisen ottaa niin...... :D 

Täytyy kyllä miehen olla luonnevikainen (pedofiliataipumuksia), jos oman tyttären ikäinen kiinnostaa seksuaalisessa mielessä. Näitä kieroutuneitahan on tosin maailmanhistoria täynnään, eli ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
45/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi sellanen 40-50v mies joka 19v naisen ottaa niin...... :D 

Täytyy kyllä miehen olla luonnevikainen (pedofiliataipumuksia), jos oman tyttären ikäinen kiinnostaa seksuaalisessa mielessä. Näitä kieroutuneitahan on tosin maailmanhistoria täynnään, eli ei mitään uutta auringon alla.

Ookoo... Pedofiilit tykkää lapsista, siis niistä vaahtosammuttimista, joilla ei ees oo murrosikä alkanu. Mä oon nuori nainen en mikää pedofiiliunelmalapsi. ap

Vierailija
46/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit, jazzklubit, golf kentät niin ja lentokentät.

Vierailija
47/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sen miehen ikä olis 40-50v. Ei sillee, et se olis mua ton verran vanhempi 😂 ap

No joku isin kaveri?! Miksi ihmeessa niin vanhan miehen haluat kun itse olet vielä noin nuori? Kyllä niitä riippapalleja kerkeet katsomaan sitten vanhemmalla iällä ihan riittävästi. Jos tollasen kanssa menet yhteen nyt niin saat olla mieheltä vaippoja vaihtamassa siinä vaiheessa kun olet itse parhaimmassa iässä.

Vierailija
48/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sen miehen ikä olis 40-50v. Ei sillee, et se olis mua ton verran vanhempi 😂 ap

No joku isin kaveri?! Miksi ihmeessa niin vanhan miehen haluat kun itse olet vielä noin nuori? Kyllä niitä riippapalleja kerkeet katsomaan sitten vanhemmalla iällä ihan riittävästi. Jos tollasen kanssa menet yhteen nyt niin saat olla mieheltä vaippoja vaihtamassa siinä vaiheessa kun olet itse parhaimmassa iässä.

Mä en haluukaa vakavaa suhdetta :) ap

Vierailija
49/49 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluukaa vakavaa suhdetta :) ap

En minäkään :)

Nro 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi