Miksi kaupassa moni nuori nainen..
Peittä paskapaperinsa aina pussilla kun lappaa niitä tavaroita siihen liukuhihnalle ? Hävettääkö kakkapaperin ostaminen teitä?
Kommentit (13)
Eipä oo koskaan tarvinu sitä hävetä, mutta muistan opiskeluaikaan monien nuorten tyttöjen häpeillen ostavan paskapaprua ja menkkarättejä.
Yleensä en edes laita vessapaperia pussiin, kun kannan sen siitä rivasta. Mutta ai niin 23-vuotias on vanha akka jo... parhaat vuodet takanapäin.
Mua hävettää vessapaperin osto ja oon jo melkein 30. Siteiden ostoa häpeän epäekologisuuden vuoksi.
Minä teen aina siitä taphtumasta ohjelmanumeron ja pidän huolen että koko kauppa saa tietää että kohta pyyhitään persettä oikein olan takaa.
Joillekin ihmisille häpeä on vaan tapa elää ja olla...
Vierailija kirjoitti:
Hieno nainen ei käy kakalla. Ongelma on vaan siinä että lähes kukaan suomimuija ei siihen määritelmään mahdu alkuunkaan.
Niin, tämä kakkaaminenhan on vain "suomimuijien" ongelma.
Kielenkäytöstäsikin päätellen olet aika juntti.
Minä kehun kassajonossa kovaan ääneen, että meillä tätä kuluu. Teen myös tiettäväksi, että ostan vain itselleni nämä mölemmissa käsissäni olevat paalit, muu perhe käyttää emboa ja lambia mutta minä tosiäijä käytän tätä halvempaa ja karkeampaa.
Nuoret naiset on kuin muumeja, ei pyllyreikää. Ja nuoret naiset muutenkin tuntuvat olevan omasta mielestään niin täydellisiä, että omia puutteita piilotellaan viimeiseen asti ja muiden puutteille nauretaan ja pilkataan.
Terveisin Naispelko22
Ei minua ole koskaan vessapaperin ostaminen hävettänyt. Ärsyttänyt kyllä, mutta ei hävettänyt.
WC-paperihan on yleensäkin aivan turhakekulutustavaraa. Kunnollinen perseenpesu kun ajaa saman asian ja sata kertaa hygieenisemmin ja puhtaammin.
Hitsi kun en oo edes älynnyt hävetä!
Hieno nainen ei käy kakalla. Ongelma on vaan siinä että lähes kukaan suomimuija ei siihen määritelmään mahdu alkuunkaan.