Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaupassa moni nuori nainen..

Vierailija

Peittä paskapaperinsa aina pussilla kun lappaa niitä tavaroita siihen liukuhihnalle ? Hävettääkö kakkapaperin ostaminen teitä?

Kommentit (13)

Vierailija

Hieno nainen ei käy kakalla. Ongelma on vaan siinä että lähes kukaan suomimuija ei siihen määritelmään mahdu alkuunkaan.

Vierailija

Eipä oo koskaan tarvinu sitä hävetä, mutta muistan opiskeluaikaan monien nuorten tyttöjen häpeillen ostavan paskapaprua ja menkkarättejä.

Vierailija

Yleensä en edes laita vessapaperia pussiin, kun kannan sen siitä rivasta. Mutta ai niin 23-vuotias on vanha akka jo... parhaat vuodet takanapäin.

Vierailija

Minä teen aina siitä taphtumasta ohjelmanumeron ja pidän huolen että koko kauppa saa tietää että kohta pyyhitään persettä oikein olan takaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieno nainen ei käy kakalla. Ongelma on vaan siinä että lähes kukaan suomimuija ei siihen määritelmään mahdu alkuunkaan.

Niin, tämä kakkaaminenhan on vain "suomimuijien" ongelma.

Kielenkäytöstäsikin päätellen olet aika juntti.

Vierailija

Minä kehun kassajonossa kovaan ääneen, että meillä tätä kuluu. Teen myös tiettäväksi, että ostan vain itselleni nämä mölemmissa käsissäni olevat paalit, muu perhe käyttää emboa ja lambia mutta minä tosiäijä käytän tätä halvempaa ja karkeampaa.

Vierailija

Nuoret naiset on kuin muumeja, ei pyllyreikää. Ja nuoret naiset muutenkin tuntuvat olevan omasta mielestään niin täydellisiä, että omia puutteita piilotellaan viimeiseen asti ja muiden puutteille nauretaan ja pilkataan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

WC-paperihan on yleensäkin aivan turhakekulutustavaraa. Kunnollinen perseenpesu kun  ajaa saman asian ja sata kertaa hygieenisemmin ja puhtaammin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat