Haluan vanhemman miehen. Mistä sellasen löytäis?
Kommentit (49)
Vanhainkodissahan niitä vilisee. Sinne vaan hoitsuksi, niin johan vientiä riittää.
Mulle ainaki on ihan sama millaset tulot miehellä on, työtönki kelpaa hyvin :)
Nro 19
Vierailija kirjoitti:
Oot just niinku minä : D 19v joka haluais 40-50v miehen
Ihanaa, et en ole yksin tän asian kanssa. Oon nii epätoivone et olisin valmis lähtee sun kans vaik baariin iskee niitä. En uskalla yksin! :Dap
Vierailija kirjoitti:
Nro 19
Myös tahallaan työtön?
Vierailija kirjoitti:
Nro 19
No miksi sitten pitäis olla vanhempi? Mitä parempaa on vaikka 50v miehessä kuin 20v miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, et en ole yksin tän asian kanssa. Oon nii epätoivone et olisin valmis lähtee sun kans vaik baariin iskee niitä. En uskalla yksin! :Dap
Missäpäin suomea asut? :D
Nro 19
Vaikka tahallaan työtön. Ja siksi mieluummin 50v ku ne on nii miehekkäitä :)
Nro 19
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tahallaan työtön. Ja siksi mieluummin 50v ku ne on nii miehekkäitä :)
Nro 19
No siinä tapauksessa perun sanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 19
Pk-seudulla. Entäs sä? :)
Kasvahan suttura aikuiseksi ekana niin ei tarvitse vanhempana katua miten olit huore nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 19
Pk-seudulla. Entäs sä? :)
Liian kaukana susta :/
Nro 19
Vierailija kirjoitti:
Kasvahan suttura aikuiseksi ekana niin ei tarvitse vanhempana katua miten olit huore nuorempana.
Tietääkseni ap ei ole puhunu huoraamisesta mitään!
Nro 19
Riippuu täysin naisesta. Jotkut ovat kehittyneitä jo nuorena, vaikka taidatkin trollailla. Mies
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin naisesta. Jotkut ovat kehittyneitä jo nuorena, vaikka taidatkin trollailla. Mies
Miks luulet ap:n olevan trolli?
Mulle kelpaisi jos olet hyvän näköinen myös alasti, oman muijan kanssa alkaa olla päivät täynnä, vituttaa vaan kun tuli sen kanssa lapsikin tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon vanhemman? Ja miehiähän löytää joka paikasta, mutta sinua selvästi vanhemmat hyvät miehet saattavat olla varattuja.
Tässä nyt ei vaan kerro sitä motiivia (suurempia tuloja ja omaisuutta) vanhemman miehen haluamiseen. Se rajaa vaihtoehtoja aika paljon.
En oo rikkauksien perää. Työssäkäyvä, perustoimeentuleva ei-mt-ongelmainen mies :) ap
Saat mun miehen, haluaisinkin siitä jo eroon, kun on uus mies jo katottuna :D
Kuka jankkaa mitäkin. Kyllä naisetkin täällä jankkaavat, ettei kuulemma ole tuloilla ja varallisuudella väliä, mutta siiä huolimatta työssäkäynti - tai vähintäänkin työnhaku - on ehdoton vaatimus, että mies kelpaa.
Ei tee tämänkään topikin aloittanut tapaus poikkeusta.