Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis vaan mieli antaa periksi noiden miehen lasten kanssa

Vierailija

Aina jatkuvaa valitusta kuinka on tylsää, ei mitään tekemistä, halutaan kotiin ja lähdetään hyvästelemättä heti kun voidaan. Ainoastaan silloin on kivaa kun saadaan jotain, ja sekin kannetaan suorilta äidin luo ja taas valitus jatkuu kuinka tylsää. Käyvät joka toinen vkl ja satunnaisia päiviä viikolla. Ei viitsisi jatkuvasti olla showta järjestämässä, kyllä tehdään juttuja yhdessäkin vaan nekin on yleensä tosi tylsiä. Esim synttäreitä vietettiin serkkujen kanssa Hop Lopissa, jossa oli tylsää. Kylpylässä oli tylsää. Sadepäivän olkkaripiknik oli tylsä, kotona on kivempia sisäpiknikkejä. Puistossa on tylsää, elämä on kaikenkaikkiaan supertylsää kun ollaan meillä.
Miksi edes tulevat? Joku voisi sanoa että isänsa vuoksi, mutta totuus on se että mies on viikonloput joko töissä tai työhuoneessa, eivätkä lapset edes halua viettää hänen kanssa aikaa. Toki ymmärrän että isä-lapsisuhteita täytyy vaalia, mutta.. On vaan niin pirun raskasta, kuunnella jatkuvaa valitusta. Toki välillä on ihan kivaakin, mutta overall ei ole sen arvoista.
Ennen minua isä näki lapsiaan n. Kerran kuussa. Nyt meistä (minusta) on tullut näemmä oiva ilmainen lastenvahti, jonka kanssa on tylsää. Niin ja lasten äiti haluaisi että lapset olisi meillä 50/50, koska hän kaipaisi lisää aikaa uudelle perheelleen.
Miehen lapset 7 ja 10v.

Ennen ei todellakaan ollut tällaista, vaan lapset viihtyi hyvin ja meillä oli muutenkin kivaa ja elämä sujui. Yks kaks käytös muuttui kummallakin narinaksi ja valitukseksi. Paras musta oli se kun 10v totesi että on väärin että he joutuvat täällä meillä jakamaan huoneen, kun kotona ovat tottuneet omiin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Järkkää ittes muualle kun ne mukulat tulee teille. Kerrot toki miehellesi että tuntuu että lapset kaipaavat yhdessäoloa ihan vaan isänsä kanssa.

Tuostahan siinä kyse. Ovat pettyneitä isäänsä ja sinä saat sitten sen niskaasi noin.

Varsinainen herkku mieheksi sinulla.

Vierailija

Olisiko vakavan puhumisen paikka - miehesi kanssa. Hän on lasten isä ja hän saa luvan tulla huoneestaan pois olemaan lastensa kanssa. Sanot sille selkeästi, että isä on lapsia varten ja joka toisen viikonlopun hän saa luvan osallistua lastensa elämään 100%. Otan mieheltä pois kännykkä, pleikkari ja tietokone ja sano, että ne saa takaisin, kun on ollut lastensa kanssa riittävästi. Jos se ei miehelle sovi, ilmoita, että pidetään lastenvalvoja kansa palaveri siitä, mitä se isyys oikein on.

Vierailija

Miksi suostut lapsenvahdiksi? Miksei isä tee lasten kanssa mitään? Kiva varmaan lapsilla, kun äiti hyysää uusia lapsia ja isää ei myöskään kiinnosta. Pahaa tekee. Ja sit vielä yks juttu. Jätä se sika. Kunnon mies ei ensinnäkään kohtele lapsiaan noin, eikä kyllä vaimoaankaan. Että etsi parempi.

Vierailija

Ryhdy "natsiksi" ja pidä nollatoleranssi valituksen suhteen. Heti kun lapsen suusta tulee valitusta tai narinaa, kiellä ja rankaise lasta armotta. 

Vierailija

En kyllä kodistani lähde, jos se siihen menee nin mies on se joka lähtee lastensa kanssa muualle. Asunto on minun maksama, johon mies muutti. Johon tehtiin lastenhuone, jota miehen ed. Kaksiossa ei ollut.

Ja kuulkaas, ei se mun mies huvikseen siellä työhuoneessa istu, hän tekee töitä. Ja en kyllä osaa sanoa kaipaavatko kovin isäänsä, eivät ikinä pidä häneen yhteyttä äidillään ollessaan vaan soittelevat ja tekstaavat mielummin minulle. Isä on lasten kanssa sen minkä pystyy, mutta ne työt on pakko tehdä tai se on joku muu joka ne tekee. Ja siitä ,un mies ei saa palkkaa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko vakavan puhumisen paikka - miehesi kanssa. Hän on lasten isä ja hän saa luvan tulla huoneestaan pois olemaan lastensa kanssa. Sanot sille selkeästi, että isä on lapsia varten ja joka toisen viikonlopun hän saa luvan osallistua lastensa elämään 100%. Otan mieheltä pois kännykkä, pleikkari ja tietokone ja sano, että ne saa takaisin, kun on ollut lastensa kanssa riittävästi. Jos se ei miehelle sovi, ilmoita, että pidetään lastenvalvoja kansa palaveri siitä, mitä se isyys oikein on.

Joo ei. Pleikkaria pelaa vain lasten kanssa, mutta jos otan puhelimen tai tietokoneen pois niin aika nopeaa saa sanoa työlleen heipat.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut lapsenvahdiksi? Miksei isä tee lasten kanssa mitään? Kiva varmaan lapsilla, kun äiti hyysää uusia lapsia ja isää ei myöskään kiinnosta. Pahaa tekee. Ja sit vielä yks juttu. Jätä se sika. Kunnon mies ei ensinnäkään kohtele lapsiaan noin, eikä kyllä vaimoaankaan. Että etsi parempi.

No se miten vanhemmat kohtelevat lapsiaan on tuskin apn ongelma. Varmaan se isä maksaa siitä nähtävästi aika suuresta palkastaan elareita, jolla kustantaa lasten elintasoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Pleikkaria pelaa vain lasten kanssa, mutta jos otan puhelimen tai tietokoneen pois niin aika nopeaa saa sanoa työlleen heipat.
Ap

Jännä tuollainen työ, jossa viikonloppuna pitää olla 24 tuntia töissä. Onko se joku puhelinmyyjä? Luulisi, että joka toisesta viikonlopusta saisi edes toisen päivän vapaaksi ollakseen lastensa kanssa.

Vierailija

Minkä helkutin takia tuo mieskultasi on ikinä tehnyt lapsia. Jos ei halua lastensa kanssa olla vois pitää mulkkunsa housuissaan.

Vierailija

Miksi ihmeessä mies muutti sinun luoksesi tai ylipäätään muutat yhteen tuollaisen kanssa jolla on lapsia? Eikö sitä suhdetta olisi parempi vielä eri osoitteista lähtien hoitaa ja sitten vasta muutto yhteen kun lapset isoja?

Vierailija

No, jos lohduttaa niin olen ostanut isomman asunnon ja keväällä olisi muutto. Voi kai sitä itsekin muuttaa ja jatkaa etäsuhdetta.
Ja mikä työ? Kansainvälinen yritys, mies on koulutukseltaan ekonomi. Ei se siellä 24/7 työskentele, mutta paljon. Toki on lasten kanssa sen mitä kerkeää, hoitaa ruoat jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, jos lohduttaa niin olen ostanut isomman asunnon ja keväällä olisi muutto. Voi kai sitä itsekin muuttaa ja jatkaa etäsuhdetta.
Ja mikä työ? Kansainvälinen yritys, mies on koulutukseltaan ekonomi. Ei se siellä 24/7 työskentele, mutta paljon. Toki on lasten kanssa sen mitä kerkeää, hoitaa ruoat jne.

Mistä näitä kansainvälisiä yrityksiä aina löytyy? Itse olen kauppatieteen maisteri, töissä kansainvälisessä firmassa ja ihan jokainen viikonloppu on vapaa koko porukalla. Joskus palaan työmatkalta vasta lauantain puolella, mutta ei todellakaan tehdä töitä viikonloppuisin kuin poikkeustapauksissa. Joo, olen keskitason pomo, tiedän oikeuteni ja vastuuni.

Vierailija

Tuttu tunne. Tosin lapset eivät valita tylsyyttä, vaan ovat noin muuten holtittomia ja tappelevat keskenään, eivätkä tunnu kunnioittavan sääntöjä. Olen yrittänyt parhaani ja puhunut ja paaponut ja koittanut olla jämpti, mutta kun ei niin ei. Olen laittamassa hanskoja tiskiin nyt usean vuoden yrittämisen jälkeen, koska mies sysää liikaa vastuuta minulle omista lapsistaan ja silti saattaa vähätellä panostani ja sättiä.

Vierailija

Täällä sama meininki. Hyvä tietää, että on kohtalotovereita. Minun voimat on nyt loppu, en jaksa kuunnella ainaista valitusta ja jäkättämistä, kun olen yrittänyt välittää ja huolehtia kaikin tavoin. Ja oma isänsä pakenee vastuuta, vaikka asiasta on keskusteltu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat