Apua, olen ihastunut toiseen mieheen

Vierailija

Siskot rakkaat, mitä teen? 16 vuotta suhdetta takana miehen kanssa. Pieniä lapsia, mies koko ajan töissä, minä koko ajan kotona lasten kanssa. Ero on ollut molemmilla mielessä viimeiset 2 vuotta, mutta on sinnitelty yhdessä. En ole koskaan pettänyt miestäni. Nyt olen tavannut miehen, jonka kanssa pystyn puhumaan kaikesta. Hän pitää minua naisellisena, fiksuna ja empaattisena. Oma mies sanoo minusta ihan päinvastaista. En aio mennä sänkyyn tämän ihastukseni kanssa, ellemme eroa mieheni kanssa.

Olenko pettäjä, jos pidän yhteyttä tähän ihastukseen? Maileja ja kahvilla käyntiä yhteisten ystävien kanssa?

Samalla kertaa ihanaa ja kamalaa olla rakastunut, ensimmäistä kertaa todella moneen vuoteen.

Kommentit (5)

Vierailija

Täytyy varmaankin lopettaa. Ero ensin selväksi, se tuskin toteutuu. En uskalla jättäytyä yksin lasten kanssa, ja miehen vaihto lennosta on typerää. Ehkä kuitenkin vielä joskus saan jakaa tämän tunteen jonkun kanssa. Toivottavasti. Ap

Vierailija

Ap jatkaa: niin nurinkuriselta kuin tämä kuulostaakin, olemattomat seksihaluni ovat heränneet tämän ihastukseni myötä, ja meillä on miehen kanssa enemmän seksiä kuin aikoihin. Tämä on saanut mieheni pohtimaan eroa uudelleen, hän haluaa varmaankin jatkaa avioliittoa. Huoh. En todellakaan tiedä teenkö kuitenkin virheen jos lopetan yhteydenpidon ihastukseeni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat