Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oksensit viimeksi?

Vierailija

Skumppaa, osterit ja - ta-daa - kotimatkalla yöllä grilliltä ostamani porilaisen. Syytän ostereita.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mulla oli migreeni ja oksensi Yosaa ja teetä, eli aamupalani. Muuten, mulla on semmoinen kokemus, että migreenissä oksentaminen ei ole kauhean epämiellyttävää.

Vierailija

Viennetta-jätskiä ja lohi-pinaattipasteijan. Tuli katumus, liikaa kaloreita.

Mulla muuten on migreenissä aina helpotus, jos oksennus tulee! Se vie päänsäryn pois ja pääsen jatkamaan elämääni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viennetta-jätskiä ja lohi-pinaattipasteijan. Tuli katumus, liikaa kaloreita.

Mulla muuten on migreenissä aina helpotus, jos oksennus tulee! Se vie päänsäryn pois ja pääsen jatkamaan elämääni.

Mulla ei valitettavasti vie kipua pois, mutta jollain tavalla kyllä helpottaa. Mutta migreenissä oksentaminen on helppoa, ei tule semmoista kouristelua tai tyhjän yökkimistä.

1

Vierailija

Vedin kinkku ja karkki överit äsken, ja kävin ne oksentamassa pois.

Sai mielettömän nautinnon! mutta ei kuitenkaan kaloreita

Vierailija

Hesen jäätelöä. Olin parantumassa poskiontelontulehduksesta ja kävin ystäväni kanssa jäätelöllä. Sain kivan pikku yskänpuuskan tämän jälkeen ja oksensin Manskulla jätskit ulos, tietty järkyttävällä limamäärällä höystettynä. Tämä siis loppukesästä.

Vierailija

Oksensin perjantaiyönä syödyn Subin :D siinä näky paljon eri värejä ja tuotteita, joita mun Subway Clubini sisälsi. :D m25

Vierailija

Mahahappoja ja lääkevaahtoa viime yönä. Ennen täsmälääkettä olin ottanut 1200mg ibuprofeenia ja 1g parasetamolia. Oksu helpotti.

Vierailija

Varmaan nyt pitäisi jonkun mielestä oksentaa, mutta olen huono siinä. En kertakaikkiaan halua oksentaa tai aiheuttaa sitä itse. Söin puoli vuokaa omenapiirakkaa ja rasian suklaakonvehteja. Menossa dieetti, jolla yritän kerätä painoa lisää.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Oksensin eilen kasvisrisottoa.

Voisiks sä pliiiiiiis kertoo miten oksennetaaa? Mä söin jäätskii ja karkkii ja leipää...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat