Mitä joululahjaksi pariskunnalle, jolla on jo kaikkea?
Ideoita kehiin! :)
Kyseessä hiukan alle 40-vuotiaat mies ja nainen joilla on lapsia.
Kaikkea heiltä jo löytyy ja en halua mitään turhaa ostaa nurkkiin pyörimään.
Hintaa saisi olla n. 20 e lahjalla.
Kommentit (39)
No mitä ne ostaa sulle/teille? Ilmeisesti lahja on vain kohteliaisuudesta annettava, joten sillä ei ole juurikaan väliä. Älä osta mitään? Älä myöskään tee/leivo itse mitään. Sopikaa, että ette enää anna toisillenne lahjoja :)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.Ei ainakaan mitään kirkkopaskaa.
Hei, mä oon niin blondi etten tajua tätä...mitä on kirkkopaska?
No itse tykkäisin vaikka viinipullosta juustojen tai pähkinöiden kanssa. Jos oma piha niin lyhdyt ovat aina kivoja. Entäs saunaa? Saunatuoksuja, uudet pelfletit tai jotain. Muumimukit ja glögi. Herkkukori.
Paristoja :)
Niitä yleensä tarvitsee kaikki.
Uusi painotuore 20 e seteli kehyksissä.
Ei ainakaan muumimukeja, tai muitakaan astioita, jollei ole varmasti tiedossa, että saajalla on sitä sarjaa.
Sisustukseen sopivat laadukkaat käsipyyhkeet? Lautapeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea heiltä jo löytyy ja en halua mitään turhaa ostaa nurkkiin pyörimään.Hintaa saisi olla n. 20 e lahjalla.
Oikeasi ? Miksi tulisi ostella aikuisille lahjoja ?
Meillä ei olla koskaan osteltu aikuisille lahjoja, joulu on lasten juhla.
Vain omille vanhemmille ostamme lahjat, usein jotain isompaa sisarusten kesken, samoin isovanhemmille, joita nyt enää ei ole.
Joulu on muuta kuin lahjoja.
Yhdessäoloa, hyvää ruokaa, herkkuja...tunnelmaa.
No jos teillä ei oo lahjottu kuin lapsia niin ei se tarkoita ettei muut saisi ostaa vaikka naapurin koiralle lahjaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.Ei ainakaan mitään kirkkopaskaa.
Hei, mä oon niin blondi etten tajua tätä...mitä on kirkkopaska?
kirkon ulkomaanapu-lahjat vuohi,lääkkeitä jne kehitysmaahan
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan muumimukeja, tai muitakaan astioita, jollei ole varmasti tiedossa, että saajalla on sitä sarjaa.
Sisustukseen sopivat laadukkaat käsipyyhkeet? Lautapeli?
Kuinka moni pariskunta "jolla on jo kaikkea" tarvitsee lisää käsipyyhkeitä? Tai edes haluaa, koska johonkin kaappiinhan nekin pitäisi saada ängettyä. Samoin lautapeli on hyvä idea vain silloin, jos ko. perhe harrastaa lautapelejä, ja olet varma, ettei heillä tuota jo ole.
Itse sanoisin ei kaikelle tavaralahjalle, sillä haluan valita ihan itse esim. pyyhkeeni (sitten joskus jos jostain kumman syystä niitä satun tarvitsemaan vielä lisää entisten lisäksi!), ja lautapelit meillä menisi suoraan Konttiin. Ostakaa jotain käyttötavaraa, esim. sitä viiniä, suklaata, ruokatarvikkeita, tai vaikka saunahunajaa. Jotain jonka voi käyttää pois eikä jää nurkkiin pyörimään.
Jos ihmisillä on jo "kaikkea", niin ovat varmasti varakkaita.
Siten tuolla kahdellakympillä ei tuoda varsinaisesti lahjaa, vaan jotain täysin symbolista muistamista. Ikään kuin tuliainen. Hullua puhua lahjasta.
Jotain hauskuuttavaa, jos ovat huumori-ihmisiä veisin. Jauhoin aikoinaan aina xylitoli-purkaa, niin sain sitten jollain just parilla kympillä kasan purkkaa... se oli hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
No itse tykkäisin vaikka viinipullosta juustojen tai pähkinöiden kanssa. Jos oma piha niin lyhdyt ovat aina kivoja. Entäs saunaa? Saunatuoksuja, uudet pelfletit tai jotain. Muumimukit ja glögi. Herkkukori.
Vaikea nyt lukea aloitusta? Kahdella kympillä olisi nämä tuomiset (en siis puhu lahjasta) olisi saatava. Kehtaisitko tosiaan viedä kympin viinipullon jonnekin? Senhän verran se korkeintaan saisi maksaa, jos vielä juustoja päälle.
pakkaa kauniisti vähän parempi kahvipaketti tai teetä, + suklaarasia tai jotain muuta naposteltavaa.
Godivan suklaata tms. vähän parempaa kuin perus Fazer tai Marabou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea nyt lukea aloitusta? Kahdella kympillä olisi nämä tuomiset (en siis puhu lahjasta) olisi saatava. Kehtaisitko tosiaan viedä kympin viinipullon jonnekin? Senhän verran se korkeintaan saisi maksaa, jos vielä juustoja päälle.
Mielestäni kympillä saa myös hyviä viinejä, joten kyllä kehtaisin viedä. Laittaisin mukaan varmasti valkohomejuuston, aurajuuston ja keksejä tai pähkinöitä. Tai sitten vain kuiva tuotteita. Tiedätkö itse viinin saadessasi paljonko on maksanut? Onko sillä edes väliä?
Elämyslahja? Joku aineeton lahja?
Vierailija kirjoitti:
pakkaa kauniisti vähän parempi kahvipaketti tai teetä, + suklaarasia tai jotain muuta naposteltavaa.
Se "parempi" kahvi on jotakin pilalle paahdettua, valmiiksi jauhettua, kuukausia vanhaa ja pahimmassa tapauksessa maustettua hirvitystä. Kahvin ystäville ei tosiaankaan kannata ostaa kahvia, jos ei tiedä, mitä toinen normaalisti juo.
t. kahviharrastaja
Kukkia tai kakku (kuivakakku tai vaikka bostonkakku tai pullakranssi). Kuivakakusta saa tosi kauniin lahjan paketoimalla sen sellofaaniin. Kakun keskelle voit laittaa vielä vaikka paperissa olevia suklaakonvehteja. Tosi kiva ja näyttävä lahja edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea heiltä jo löytyy ja en halua mitään turhaa ostaa nurkkiin pyörimään.Hintaa saisi olla n. 20 e lahjalla.
Oikeasi ? Miksi tulisi ostella aikuisille lahjoja ?
Meillä ei olla koskaan osteltu aikuisille lahjoja, joulu on lasten juhla.
Vain omille vanhemmille ostamme lahjat, usein jotain isompaa sisarusten kesken, samoin isovanhemmille, joita nyt enää ei ole.
Joulu on muuta kuin lahjoja.
Yhdessäoloa, hyvää ruokaa, herkkuja...tunnelmaa.
Miten niin joulu on vain lasten juhla? Eikö teillä aikuiset juhli joulua?
Komea joulukukka-asetelma, tuoksuton!