Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua juonimaan ihastuksen suhteen!

Vierailija

Meillä on seksisuhde. Hän kysyi tänään onko mulla ollut paljon muita miehiä. Olin epämääräinen. Mitä tähän kannattaisi vastata? En halua antaa sitä kuvaa, että pidän muut miehet loitolla hänen takiaan, vaikka me ei olla oikeassa suhteessa. Silloinhan hänelle ei ole kannattavaa, että mentäisiin kunnollista suhdetta kohti.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano vaikka että on ihan tarpeeksi ollut

Se olisikin hyvä, mutta toisaalta kannustaako se häntä olemaan muiden naisten kanssa? Onko tässä nyt oikein mitään hyvää ratkaisua toimia?

Vierailija

Minkä ikäinen olet(te)? Poikaystäväni kysyi tuota kun olin 16 ja poikkis 17.

Sanot miten asiat on. Miks pitää esittää muuta mitä on? Jos ei ole ollut niin sanot että ei, jos on niin sanot että on. Tykkäisitkö itse jos hän sanoisi että on ollut muita naisia? Maalaisjärki hoij.

Vierailija

Mun on varmaan pakko nyt pelata avoimin kortein. En missään tapauksessa halua että hän harrastaa muiden naisten kanssa. Ei ole kai muuta mahdollisuutta kuin sanoa että sitä haluan ja jos ei käy niin juttu saa loppua. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksisuhde. Hän kysyi tänään onko mulla ollut paljon muita miehiä. Olin epämääräinen. Mitä tähän kannattaisi vastata? En halua antaa sitä kuvaa, että pidän muut miehet loitolla hänen takiaan, vaikka me ei olla oikeassa suhteessa. Silloinhan hänelle ei ole kannattavaa, että mentäisiin kunnollista suhdetta kohti.

Siis MITÄ? Mitä mä just luin? Jos annat ymmärtää, että sulla on seksiä muidenkin kanssa, niin se saa sinun mielestäsi tämän miehen ajattelemaan, että hänen kannattaa lähentyä sinun kanssasi? Oletko mieletäsi aivan vajaa?
Silloinhan hänen nimenomaan ei kannata.
Jos hän taas saisi tietää, että pidät jo muita miehiä loitolla hänen takiaan hänen kannattaisi itsensäkin katkoa mahdolliset muut siteet muiden naisten kanssa ja olla sen kanssa, joka todennäköisimmin rakastaa ja välittää hänestä eniten.
Eli tekeekö sen todennäköisimmin nainen, joka panee muitakin vai nainen, joka jo pitää muita loitolla koska ei ole hänelle enää olemassakaan muita kuin tämä mies? Öööö.... todella vaikea kysymys!
Mutta ehkei kannata alkaa miehen kanssa yhtään mihinkään noilla suhdetaidoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kasilla selkee naisen logiikka :D

Joo niin on, aivan käsittämätöntä luulla kenekään rakastuvan naiseen, joka panee muitakin enenevässä määrin, mitä enemmän kiintyy erääseen panoistaan!
8

Vierailija

Mitä väliä, jos on panosuhde? Ei se muuksi siitä muutu, älä nyt rupea tunteilemaan, se vielä hajottaa sut. Eli; olet rehellinen. Mut toisaalta, mitä se edes tälle jampalle kuuluu? Sanot että sellainen asia on sun yksityisasioita.

Vierailija

Harvemmin panokaverista tulee mitään vakavampaa. Mun kokemuksella näihin ei kannata satsata. Pidät panokaverin panokaverina ja etsit siihen sivuun aviomiehen. Niin mä tein.

Vierailija

Suhde voisi alkaa, jos sanot ensi kerralla kun soittaa ja ehdottaa seksiä, että ei juuri silloin köy. jää miettimään mitä oikein teet. sitten taas kun soittaa, sanot, että mennään kahville. menette siia treffeille ja mies saa tunnustella mielessään olisiko kiinnostunut muussakin mielessä. näin neuvoi mieheni kun kysyin neuvoa. ..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat