Miksi lähes kaikki farkut ovat kalsarimaisia pillejä, jotka nuolee ihoa?

Vierailija

+ liian lyhkäsiä monesti vaikka oon vaan 168cm

Miksei mistään saa semmosia pillilahkeesta pari senttiä leveempiä lahkeita?

ja mulla on jopa hoikat pohkeet eikä mitkään tukit ja silti lähes kaikki pillit ei meinaa mennä jalkaan vaan saa kiskoa ja kiskoa.

Kommentit (10)

Vierailija

Mulle ne pillilahkeiset ei käy yhtään. Olen lyhyt, mulla on kapea vyotäro, mutta reilusti leveyttä reisissä ja pepussa. Sellaiset housut näytää mun päällä ihan yli-ahdetulta makkarankuorelta. Epämukavat. Nou thanks!

Vierailija

sitä minäkin ihmettelen ja sama vaiva lastenkin housuissa. Kaikki aivan pillejä ja lahkeista niin tiukat, ettei meinaa mennä jalkaan.

Vierailija

Viime kesänä näin parillakin eläkeläisnaisella valkoiset tai nudet tiukat pillifarkut. Ei näyttänyt hyvältä. Milloin muoti muuttuu, pliis.

Vierailija

Lindexiltä löydän ainakin itselleni ihan hyviä bootcut-lahkeella olevia housuja. Ostin ihan vastikään parit tosi kivat farkut, jotka eivät ole pillit. Pillejä multa löytyy parit, mutta ne on ehdottomasti oltava kunnolla stretchiä, että ne oikeesti menee jalkaan. Käytän niitä syksyllä ja keväällä, joskus kesälläkin, jos on kylmä. Talvella suosin väljempää lahjetta, mahtuu pitkät kalsarit alle, jos ihan pakkaskeleille heittäytyisi.

Kaktus
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Vierailija kirjoitti:
Ne on tarkoitettu hyväperseisille. Teille muille löytyy muumuu.

Jos hyvä perse määritellään niin että se on muodokas niin musta pillit ei pue parhaiten. Pillit sopii langanlaihoille nimenomaan paremmin.

Kävin veromodassa hiljattain ja tosi monissa farkuissa lahkeenleveys 10cm... kuka ne saa jalkaan jos ei oo edes stretsiä??

Toinen äsyttävä juttu on se, että tilaat kivannäköiset farkut netistä jotka näyttää suorilta lahkeilta, mutta ne onkin ihan pillit :(

kakkakikkare
Seuraa 
Liittynyt13.12.2015

Tänään olin erään urheiluseuran joulujuhlissa. Palkintoja jakaessa väkisin tuli mieleen se teinityttöjen pukeutuminen. Pillifarkut ja talvikengät. Ei sentään kuomia, mutta mitä vittua niillä nykyään on jalassa?!

Tyyliin sukkahousut (=pillifarkut) ja jotain laskettelumonoja muistuttavia "kengiä". Lisäksi kun sen ikäisillä, kun on se jalka osuus kasvanut reilusta maata pitkin, niin ne koon 40 hiihtomonot niin kymmenen senttiä kaipeissa jaloissa.. VAU.

Lisäksi vielä yläosassa joku paidan riepu ja tukkakin roikku jne. Eikö niillä kellään ollut aavistustakaan, että voisivat olla seuransa kovimpia urheilijoita ja saavat palkinnon?! 

käyttäjä-11339
Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

Miten niin kaikki farkut on pillilahkeisia ja lyhyitä? Mene kunnon farkkuliikkeeseen, valitse farkkumalli, sen jälkeen voit valita pituuden ja leveyden tuumissa. Bootleg cut ei todellakaan ole pilli, mutta on niitä muitakin malleja siitä väliltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat