Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku saatana aina tunkee ne broilerisuikaleet takaisin pakasteeseen!

Vierailija
13.12.2015 |

Olen yksin asuva opiskelija, ei ketään muuta. Paitsi on mulla kaksi kissaa, mutta vaikea uskoa heidän olevan asian takana. Pari kertaa viikossa poikaystävä tulee käymään ja on mulla välillä ystäviäkin kyläilemässä. Toissapäivänä oli vanhemmat katselemassa, miten voin. Mutta siis yksin asun kahden kissani kanssa. Näin siis taustatiedoksi.

Minua on jo kahden viikon ajan tehnyt mieli kanasalaattia, jota tykkään syödä aamu- ja välipalaksi. Ja kukapa nyt ei kanasalaatista tykkäisi? Ostan broilerisuikaleet alelaarista, jolloin vien ne suoraan pakasteeseen ja silloin kun niitä tarvitsen, vien ne yöksi jääkaappiin sulamaan, jolloin ne aamulla ovat valmiita. Jostain kumman syystä, kun olen iltaisin laittanut jääkaappiin yhden paketin sulamaan, aamulla se onkin takaisin pakastimessa?! :((

Tietysti ajattelin ensimmäisen kerran jälkeen, etten muistanutkaan sulattaa sitä pakettia. Mutta tätä alkoi tapahtua kerta toisensa jälkeen. En kai mä koko aikaa voi unohtaa laittaa niitä sulamaan?! Alkaa pikku hiljaa jo ärsyttämään, jesarillako joudun sitomaan broilerin kiinni jääkaappiin??? >:(

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/6008c/Valvonta-Kamerat

Sieltä sopivaa etsimään.

Voi voi :// ei kyllä huvittaisi broilereitten takia ostella valvontakameraa ja opiskelijabudjetilla kirpaisisi tosi pahasti ees tuollane 40€ kamera :p

Laitan joskus 20 aikoihin kanan jesareiden kanssa jääkaappiin, niin katsotaan, miten sen käy aamulla..

Ap

Vierailija
22/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoia

Onko muita oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paranoia

Onko muita oireita?

Niin mikä oli?

Ap

Vierailija
24/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/6008c/Valvonta-Kamerat

Sieltä sopivaa etsimään.

Voi voi :// ei kyllä huvittaisi broilereitten takia ostella valvontakameraa ja opiskelijabudjetilla kirpaisisi tosi pahasti ees tuollane 40€ kamera :p

Laitan joskus 20 aikoihin kanan jesareiden kanssa jääkaappiin, niin katsotaan, miten sen käy aamulla..

Ap

Raportoipa sitten aamulla. Pane yhdellä jesarinpalasella myös pakastimen ovi tai luukku kiinni. Nähdään nimittäin, kuinka pitkälle kissojen/kaverien/kummitusten kyvyt riittävät, siis onko kana pakastimessa, pöydällä vai teipattu vanhoilla teipeillä takaisin jääkaappiin.

Nro 3 :)

Vierailija
25/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Nyt mua kyllä kiinnostaa aamulla tietää että miten kävi. Saankohan ees unta yöllä.

Vierailija
26/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, uusi versio panoidisesta ap:sta, mutta tällä kertaa kyseessä ei olekaan sellainen autettava, vähän ressukka tyyppi, vaan raivokas mörssäri, joka huutaa vittua ja paskaa varoittamatta. Elävässä elämässä näistä kannattaa pysya kaukana. Netissä... ei myöskään kannata ryhtyä tekemisiin.

Vierailija
27/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, uusi versio panoidisesta ap:sta, mutta tällä kertaa kyseessä ei olekaan sellainen autettava, vähän ressukka tyyppi, vaan raivokas mörssäri, joka huutaa vittua ja paskaa varoittamatta. Elävässä elämässä näistä kannattaa pysya kaukana. Netissä... ei myöskään kannata ryhtyä tekemisiin.

*Paranoidisesta, paranoidista.

Vierailija
28/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ihan hirrrrrmuisesti, kun vähäsen venähti tämä ilmoitus! Hukkasin ketjun eikä Aijaa ollut yhteistyökykyinen tänään ja jouduin ettiin uutta kuvanjakopalvelua, joka sekin alussa temppuili.

Ja juu, ei löytynytkään jesaria joten tyydyin maalarinteippiin eikä nuo kanat ihan suikaleita ollut, broileria kuitenkin suoraan pakkasesta :D tää on ainakin toistaiseksi mun oudoin teko, jonka oon ikinä tehnyt netissä julkaistavaksi 🙈

http://s15.postimg.org/6w2lejmaj/image.jpg

Vierailija
29/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ihan hirrrrrmuisesti, kun vähäsen venähti tämä ilmoitus! Hukkasin ketjun eikä Aijaa ollut yhteistyökykyinen tänään ja jouduin ettiin uutta kuvanjakopalvelua, joka sekin alussa temppuili.

Ja juu, ei löytynytkään jesaria joten tyydyin maalarinteippiin eikä nuo kanat ihan suikaleita ollut, broileria kuitenkin suoraan pakkasesta :D tää on ainakin toistaiseksi mun oudoin teko, jonka oon ikinä tehnyt netissä julkaistavaksi 🙈

http://s15.postimg.org/6w2lejmaj/image.jpg

-Ap

Vierailija
30/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi yks teippi ny mihinkää riitä!

Vierailija
31/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama tyyppi, jonka siideri oli mystisesti juotu vessakäynnin aikana?

Vierailija
32/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi yks teippi ny mihinkää riitä!

No paras ois riittää :D oon tosi herkkäuninen, niin varmasti herään siihen rapinaan, mikä sen yhdenkin teipin irrottamisesta kuuluu.

Ja laitan myös jääkaapin oveen teippiä!

Ap

Vierailija
33/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama tyyppi, jonka siideri oli mystisesti juotu vessakäynnin aikana?

Ennnn ole.... :D tämä on eka ketjuni av:lla :p

Ap

Vierailija
34/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin vaan miettimään että miten vaikee olis siinä kahden viikon aikana ollut ottaa kanat joku AAMU sulamaan ja tehdä salaattia illalla?! 

Vierailija
35/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten varmasti ole mikään noidi! >:( työnnä siis epäpätevät wanna be -psykologin teoriasi syvälle perseeseesi.

Ap

Vierailija
36/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin vaan miettimään että miten vaikee olis siinä kahden viikon aikana ollut ottaa kanat joku AAMU sulamaan ja tehdä salaattia illalla?! 

Eikun nimenomaan tykkään syödä sitä aamuisin, kun kana on vielä lämmintä ja salaattiainekset tuoreita :p jos tekisin salaatin illalla, niin yön aikana se on mennyt sellaiseksi "veteläksi" enkä omista salaattilinkoa linkoamaan ylimääräiset nesteet siitä pois :(

Ap

Vierailija
37/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväs jekuttaa sua. Sitäkin varmaan ärsyttää toi jatkuva kiroilu ja ihme kilahtelut joka asiasta. 

Vierailija
38/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun nimenomaan tykkään syödä sitä aamuisin, kun kana on vielä lämmintä ja salaattiainekset tuoreita :p jos tekisin salaatin illalla, niin yön aikana se on mennyt sellaiseksi "veteläksi" enkä omista salaattilinkoa linkoamaan ylimääräiset nesteet siitä pois :(

Ap

Kuka ihme syö aamupalaksi salaattia?!

Vierailija
39/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväs jekuttaa sua. Sitäkin varmaan ärsyttää toi jatkuva kiroilu ja ihme kilahtelut joka asiasta. 

Siitä voisinkin tällaista uskoa, ellei sillä ois parempaakin tekemistä. Enkä tosiaankaa "kilahtele joka asiasta" tai "kiroile jatkuvasti".

Ap

Vierailija
40/71 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä voisinkin tällaista uskoa, ellei sillä ois parempaakin tekemistä. Enkä tosiaankaa "kilahtele joka asiasta" tai "kiroile jatkuvasti".

Ap

Täällä ainakin teet just sitä.