Joku saatana aina tunkee ne broilerisuikaleet takaisin pakasteeseen!
Olen yksin asuva opiskelija, ei ketään muuta. Paitsi on mulla kaksi kissaa, mutta vaikea uskoa heidän olevan asian takana. Pari kertaa viikossa poikaystävä tulee käymään ja on mulla välillä ystäviäkin kyläilemässä. Toissapäivänä oli vanhemmat katselemassa, miten voin. Mutta siis yksin asun kahden kissani kanssa. Näin siis taustatiedoksi.
Minua on jo kahden viikon ajan tehnyt mieli kanasalaattia, jota tykkään syödä aamu- ja välipalaksi. Ja kukapa nyt ei kanasalaatista tykkäisi? Ostan broilerisuikaleet alelaarista, jolloin vien ne suoraan pakasteeseen ja silloin kun niitä tarvitsen, vien ne yöksi jääkaappiin sulamaan, jolloin ne aamulla ovat valmiita. Jostain kumman syystä, kun olen iltaisin laittanut jääkaappiin yhden paketin sulamaan, aamulla se onkin takaisin pakastimessa?! :((
Tietysti ajattelin ensimmäisen kerran jälkeen, etten muistanutkaan sulattaa sitä pakettia. Mutta tätä alkoi tapahtua kerta toisensa jälkeen. En kai mä koko aikaa voi unohtaa laittaa niitä sulamaan?! Alkaa pikku hiljaa jo ärsyttämään, jesarillako joudun sitomaan broilerin kiinni jääkaappiin??? >:(
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväs jekuttaa sua. Sitäkin varmaan ärsyttää toi jatkuva kiroilu ja ihme kilahtelut joka asiasta.
Siitä voisinkin tällaista uskoa, ellei sillä ois parempaakin tekemistä. Enkä tosiaankaa "kilahtele joka asiasta" tai "kiroile jatkuvasti".
ApTäällä ainakin teet just sitä.
Kyllä suakin kyrpis ja pahasti, jos joku joka ikinen aamu tunkisi kanasalaattiin tarkoitetut broilerisi takaisin pakastimeen. >:( älä siis jaksa inttää joka asiasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin vaan miettimään että miten vaikee olis siinä kahden viikon aikana ollut ottaa kanat joku AAMU sulamaan ja tehdä salaattia illalla?!
Eikun nimenomaan tykkään syödä sitä aamuisin, kun kana on vielä lämmintä ja salaattiainekset tuoreita :p jos tekisin salaatin illalla, niin yön aikana se on mennyt sellaiseksi "veteläksi" enkä omista salaattilinkoa linkoamaan ylimääräiset nesteet siitä pois :(
Ap
Kuka ihme syö aamupalaksi salaattia?!
Huoh, eihän se salaatti ittessään ookkaa hirveän ravitsevaa ja täyttvää, jonka takia siinä onkin sitä BROILERIA ja juustokuutioita. Toiseksi en pysty syödä "raskaasti" aamuisin, kun tulee huono olo.
Ap
Puhuin salaatista, en salaatinlehdistä. Niissä on ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin vaan miettimään että miten vaikee olis siinä kahden viikon aikana ollut ottaa kanat joku AAMU sulamaan ja tehdä salaattia illalla?!
Eikun nimenomaan tykkään syödä sitä aamuisin, kun kana on vielä lämmintä ja salaattiainekset tuoreita :p jos tekisin salaatin illalla, niin yön aikana se on mennyt sellaiseksi "veteläksi" enkä omista salaattilinkoa linkoamaan ylimääräiset nesteet siitä pois :(
Ap
Huoh, eihän se salaatti ittessään ookkaa hirveän ravitsevaa ja täyttvää, jonka takia siinä onkin sitä BROILERIA ja juustokuutioita. Toiseksi en pysty syödä "raskaasti" aamuisin, kun tulee huono olo.
Ap
Ööööö? Puhuin itekkin salaatista? Sisältyy tomaattia, kurkkua, paprikaa, jäävuorisalaattia, BROILERIA ja juustopaloja. Sitä tomaatin nestettä jää lillumaan sinne pohjalle eikä se ole enää nii "freessiä". Salaattilingolla sais ne nesteet pois, MUTTA en omista sellaista joten teen salaattini aamuisin ja syön sitä aamupalaksi, koulussa ja välipalaksi kotona :) ymmärsitkö?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alitajuntasi tietää että olet kusipää ja vittuilee sinulle.
Anteeksi nyt vain, mutta olen jo KAHDEN viikon ajan himoinnut broilerisalaattia, johon kaikki ainekset olen saanut säästettyä, mutta joutunut aina karvaasti pettymään kun en sitä saakaan. Sitten tänne ketjuun tulee vajakkeja haukkumaan köyhäksi ja kusipääksi, niin johan alkaa hermot kiristymään.
Joten olepas sinä haikara hiljaa.
Ap
Autismis näkyy
Sanoo 12-vuotias ES-jonne. Oisko sun nukkumaamenoaika kenties?
Ap
Tän kahden viikon aikana et oo myöskään voinu käydä jonain aamuna ostamassa ihan tuoreita filesuikaleita ja tehdä salaattis? Kyllä on joillain ihmisillä vaikeaa tämä elo.
Vierailija kirjoitti:
Tän kahden viikon aikana et oo myöskään voinu käydä jonain aamuna ostamassa ihan tuoreita filesuikaleita ja tehdä salaattis? Kyllä on joillain ihmisillä vaikeaa tämä elo.
Oon näihinkin aineksiin joutunut säästämään tosi pitkään, joten en valitettavasti tuosta vain pysty ostelemaan noin vain mitä mieli tekee :/ normaalisti syön sitä makaroonia, mitä opiskelijabudjetilla saa edullisimmin, ja mun gourmeetti on tuo kanasalaatti..
Minä menen nyt nukkumaan, hyviä öitä kaikille! Yritän aamulla muistaa kertoa, mitä broilereille kävi... :'D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ööööö? Puhuin itekkin salaatista? Sisältyy tomaattia, kurkkua, paprikaa, jäävuorisalaattia, BROILERIA ja juustopaloja. Sitä tomaatin nestettä jää lillumaan sinne pohjalle eikä se ole enää nii "freessiä". Salaattilingolla sais ne nesteet pois, MUTTA en omista sellaista joten teen salaattini aamuisin ja syön sitä aamupalaksi, koulussa ja välipalaksi kotona :) ymmärsitkö?
Ap
Mutta siihen salaattiin sisältyy ne broilerit ja muut, ja sä selitit jostain salaatin täyttävyydestä. Miksi? Kun pointti oli se ettei salaatti ole perinteinen aamupala. Aamupalalla syödään Suomessa usein esimerkiksi puuroa, muroja, leipää, hedelmiä, jogurttia, kahvia ja teetä jne. Ymmärsitkö?
:DD jospa Ap ois huomenna paremmalla tuulella. On kyllä varsin tulinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Mutta siihen salaattiin sisältyy ne broilerit ja muut, ja sä selitit jostain salaatin täyttävyydestä. Miksi? Kun pointti oli se ettei salaatti ole perinteinen aamupala. Aamupalalla syödään Suomessa usein esimerkiksi puuroa, muroja, leipää, hedelmiä, jogurttia, kahvia ja teetä jne. Ymmärsitkö?
Täällä on toinen joka syö salaattia aamuisin! Enkö saisi sitä syödä, kun se ei kuulemma ole Suomessa perinteinen aamupala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Täällä on toinen joka syö salaattia aamuisin! Enkö saisi sitä syödä, kun se ei kuulemma ole Suomessa perinteinen aamupala?
Saat syödä vaikka varpaasi jos haluat. Ei siitä ollut kyse ollenkaan. Kiinnostaa vain mistä nämä hieman erilaiset tavat lähtevät. Miten joku keksii väsätä salaattia aamupalaksi. Oletteko te niitä, jotka syö lounasaikaan aamupalan, eli nukkuu myöhään?
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikä..
Tai sitten salaatinsyöminen aamupalaksi! Oikeasti, eihän se anna puhtia ollenkaan, joten ei ihmekään, että Ap kilahtaa joka asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikä..
Tai sitten salaatinsyöminen aamupalaksi! Oikeasti, eihän se anna puhtia ollenkaan, joten ei ihmekään, että Ap kilahtaa joka asiasta!
Puolen tunnin päästä murisee jo vatsa. Äkäisenä sitten koulussa äyskii opettajille ennen lounasta.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että broilerinsuikaleetkin piiloutuu ap:ltä pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Saat syödä vaikka varpaasi jos haluat. Ei siitä ollut kyse ollenkaan. Kiinnostaa vain mistä nämä hieman erilaiset tavat lähtevät. Miten joku keksii väsätä salaattia aamupalaksi. Oletteko te niitä, jotka syö lounasaikaan aamupalan, eli nukkuu myöhään?
Myönnän olevani tähän taipuvainen! Töiden takia en kuitenkaan nuku sinne 12 asti, vaikka viikonloppuisin niin saattaakin käydä. Salaatti on juuri sellaista sopivan kevyttä ja minulle sopiva aamupalaksi. En tiedä, mistä on tämä tapa lähtöisin.
-54
Joko brolerisi oli repinyt itsensä irti kahleista?
Oikein hyviä huomenia! Ei ollut kauhean kiva lukea, kun iästäni, syömisistäni sekä luonteestani naljailtiin ja minua verrattiin murrosikäiseen pissa-Liisaan, mutta enpä nyt takerrukaan siihen.
Mulla oli herätys siinä 6.00 vaan heräsinkin klassisesti siinä viisi minuuttia ennen herätystäni pieneen pamahdukseen. Ajattelin toki kissojen pudottaneen jotain kirjahyllystäni ja sen sijaan, että olisin jatkanut unia, päätin nousta ylös. En olisi muutenkaan saanut unta ja viiden minuutin torkut vain väsyttäisivät.
Kanat eivät olleet menneet takaisin pakastimeen! 🙌 Tosin ne eivät myöskään olleet jääkaapissa vaan teipin sekä lapun kera lojuivat lattialla(?!). Sain onneksi sen broilerisalaattini (:'D) tehtyä ja voi sitä helpotuksen tunnetta! Mut jäi kyl vähän karmimaan se, että paketti oli tällä erää eksynyt jääkaapin ulkopuolelle ja aloin miettimään tuota kanavainajaa, kun joku siitä oli etusivulla maininnut.. :'DD toivottavasti en saa mitään syöpää tuosta broilerista, mikäli se olikin jotenkin kirottu.
Ei kellään sattuisi olemaan loogista syytä? Mä joudun nyt kiirehtimään opintojen pariin ja olen tänään töissä 22 asti, joten vasta iltamyöhäsellä pääsen kurkkimaan tänne!
Ap
Toivottavasti kananpoikanen on saanut nyt rauhan eikä häiritse enää elämääsi. Olisi ikävämpää jos vielä se sama broileri rimpuilisi itseään vapauteen ja kylmyyteen kun olet sen jo syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyviä huomenia! Ei ollut kauhean kiva lukea, kun iästäni, syömisistäni sekä luonteestani naljailtiin ja minua verrattiin murrosikäiseen pissa-Liisaan, mutta enpä nyt takerrukaan siihen.
Mulla oli herätys siinä 6.00 vaan heräsinkin klassisesti siinä viisi minuuttia ennen herätystäni pieneen pamahdukseen. Ajattelin toki kissojen pudottaneen jotain kirjahyllystäni ja sen sijaan, että olisin jatkanut unia, päätin nousta ylös. En olisi muutenkaan saanut unta ja viiden minuutin torkut vain väsyttäisivät.
Kanat eivät olleet menneet takaisin pakastimeen! 🙌 Tosin ne eivät myöskään olleet jääkaapissa vaan teipin sekä lapun kera lojuivat lattialla(?!). Sain onneksi sen broilerisalaattini (:'D) tehtyä ja voi sitä helpotuksen tunnetta! Mut jäi kyl vähän karmimaan se, että paketti oli tällä erää eksynyt jääkaapin ulkopuolelle ja aloin miettimään tuota kanavainajaa, kun joku siitä oli etusivulla maininnut.. :'DD toivottavasti en saa mitään syöpää tuosta broilerista, mikäli se olikin jotenkin kirottu.
Ei kellään sattuisi olemaan loogista syytä? Mä joudun nyt kiirehtimään opintojen pariin ja olen tänään töissä 22 asti, joten vasta iltamyöhäsellä pääsen kurkkimaan tänne!
Ap
Nyt en muista, onko sinulla kämppäkavereita, mutta luulen, että joku ihmisen muotoinen tyyppi onn pelleillyt kanssasi niinä kertoina, kun kana on joutunut takaisin pakastimeen. Viime yölle on sitten kaksi vaihtoehtoa: joku noista pelleilijöistä on huomannut sinun käyneen täällä spekuloimassa ja on harhautuksen vuoksi jättänyt kanan lattialle pakastimen sijasta. Tai sitten kissat ovat kiinnostuneet kanan ympärillä vuoron perään hääräävistä ihmisistä ja oppineet avaamaan jääkaapin oven, mutta ovat sitten pelästyneet kanan lyhyttä ja mätkähtävää lentoa ja jättäneet sen lattialle koskematta. Ja se kolmas vaihtoehto on sinun unissakävelemisesi. Ihmiset heräilevät joskus autosta istumasta avaimet virtalukossa ja muukin mutkikas onnistuu, joten kyllä sinulta yhden kanavainaan siirtäminen onnistuu.
Ja seuraavan kerran se kana kunnolla jesarilla ritilään kiinni. Teippiä siis monta kierrosta sekä kanan että ritilän ympäri.
Nro 24
Ap