Joku saatana aina tunkee ne broilerisuikaleet takaisin pakasteeseen!
Olen yksin asuva opiskelija, ei ketään muuta. Paitsi on mulla kaksi kissaa, mutta vaikea uskoa heidän olevan asian takana. Pari kertaa viikossa poikaystävä tulee käymään ja on mulla välillä ystäviäkin kyläilemässä. Toissapäivänä oli vanhemmat katselemassa, miten voin. Mutta siis yksin asun kahden kissani kanssa. Näin siis taustatiedoksi.
Minua on jo kahden viikon ajan tehnyt mieli kanasalaattia, jota tykkään syödä aamu- ja välipalaksi. Ja kukapa nyt ei kanasalaatista tykkäisi? Ostan broilerisuikaleet alelaarista, jolloin vien ne suoraan pakasteeseen ja silloin kun niitä tarvitsen, vien ne yöksi jääkaappiin sulamaan, jolloin ne aamulla ovat valmiita. Jostain kumman syystä, kun olen iltaisin laittanut jääkaappiin yhden paketin sulamaan, aamulla se onkin takaisin pakastimessa?! :((
Tietysti ajattelin ensimmäisen kerran jälkeen, etten muistanutkaan sulattaa sitä pakettia. Mutta tätä alkoi tapahtua kerta toisensa jälkeen. En kai mä koko aikaa voi unohtaa laittaa niitä sulamaan?! Alkaa pikku hiljaa jo ärsyttämään, jesarillako joudun sitomaan broilerin kiinni jääkaappiin??? >:(
Kommentit (71)
Okei, alan tulla pikku hiljaa hulluksi. Tänään opintojen jälkeen kun tulin kotiin (eli about tunti sitten) ja aloin hakea jotain välipalaa syödäkseni. Kurkkasin pakastimeen ja sinne oli ilmestynyt tuollainen broilerirasia! Oisittepa nähny mun ilmeen sillä hetkellä :DD en tiennyt, pitäskö ruveta nauraan vai haenko keittiöstä veitsen..
Ahdistaa aivan jumalattomasti. Onko mulla skitsofrenia vai joku kaheli oikeasti pelleilee mun kanssa?! :(( Alanko hakemaan uutta asuntoa, ihan vain varmuuden vuoksi? Jos joku hullu stalkkeri kyylää mun tekemisiä, niin en muuten varmasti jää sen kynittäväksi kotia!
Ap
Niin, eilen oli yllättävän kiireinen päivä töissä, kun tuli pari muuttujaa ja aikainen herätys seuraavana päivänä, joten en ehtinyt tulla päivittelemään tänne :D pahoitteluni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa aivan jumalattomasti. Onko mulla skitsofrenia vai joku kaheli oikeasti pelleilee mun kanssa?! :(( Alanko hakemaan uutta asuntoa, ihan vain varmuuden vuoksi? Jos joku hullu stalkkeri kyylää mun tekemisiä, niin en muuten varmasti jää sen kynittäväksi kotia!
Ap
Ei kumpikaan. Olet trolli.
Voi, kai sitten joudutte lukemaan uutisista kun nuori nainen on murhattu omaan kotiinsa viikkoja kestäneen piinan seurauksena.. ):
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi, kai sitten joudutte lukemaan uutisista kun nuori nainen on murhattu omaan kotiinsa viikkoja kestäneen piinan seurauksena.. ):
Ap
Annatko sä henkes av-mammojen käsiin? Olisko parempi soittaa vaikka poliisille jos epäilet jotain? Jos meidän takia menetät henkes niin saat syyttää vaan itseäs. XD
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ihan hirrrrrmuisesti, kun vähäsen venähti tämä ilmoitus! Hukkasin ketjun eikä Aijaa ollut yhteistyökykyinen tänään ja jouduin ettiin uutta kuvanjakopalvelua, joka sekin alussa temppuili.
Ja juu, ei löytynytkään jesaria joten tyydyin maalarinteippiin eikä nuo kanat ihan suikaleita ollut, broileria kuitenkin suoraan pakkasesta :D tää on ainakin toistaiseksi mun oudoin teko, jonka oon ikinä tehnyt netissä julkaistavaksi 🙈
Tää on ehkä oudoin kuva jonka täällä oon nähny. Kesällä kyllä luin täältä että joku oli teipannut äijänsä puutarhatuoliin jesarilla :D
Vierailija kirjoitti:
Okei, alan tulla pikku hiljaa hulluksi. Tänään opintojen jälkeen kun tulin kotiin (eli about tunti sitten) ja aloin hakea jotain välipalaa syödäkseni. Kurkkasin pakastimeen ja sinne oli ilmestynyt tuollainen broilerirasia! Oisittepa nähny mun ilmeen sillä hetkellä :DD en tiennyt, pitäskö ruveta nauraan vai haenko keittiöstä veitsen..
Ap
Tämäpä mielenkiintoista. Teepä näin:
- tarkista pakastimen kanatilanne ja kirjoita se muistiin lapulle
- pane kana jääkaappiin ja teippaa se ritilään kunnolla, kirjoita jääkaapin kanatilanne lapulle
- aina, kun käyt jääkaapilla, tarkista, että kaapin, pakastimen ja lattian kanatilanne on sama kuin lapussa
- sido itsesi nilkasta tarpeeksi pitkällä narulla sängynjalkaan, niin huomaat, lähdetkö kana-apajille yöllä unissasi
- kun kana on siirtynyt, katso, millä teipit on rikottu
Jos kuitenkin yhdelläkään muulla ihmisellä on asuntoosi avain, olet löytänyt syyllisen. Ota avaimet pois ja ilmoita asiasta isännöitsijälle. Jos kana alkaa liikuskella uudelleen, ilmoita isännöitsijälle, että avaimia on ilmeisesti päätynyt ulkopuolisille.
No niin olipa siinä murhamysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin vaan miettimään että miten vaikee olis siinä kahden viikon aikana ollut ottaa kanat joku AAMU sulamaan ja tehdä salaattia illalla?!
Eikun nimenomaan tykkään syödä sitä aamuisin, kun kana on vielä lämmintä ja salaattiainekset tuoreita :p jos tekisin salaatin illalla, niin yön aikana se on mennyt sellaiseksi "veteläksi" enkä omista salaattilinkoa linkoamaan ylimääräiset nesteet siitä pois :(
Ap
Kuka ihme syö aamupalaksi salaattia?!
Huoh, eihän se salaatti ittessään ookkaa hirveän ravitsevaa ja täyttvää, jonka takia siinä onkin sitä BROILERIA ja juustokuutioita. Toiseksi en pysty syödä "raskaasti" aamuisin, kun tulee huono olo.
Ap
Puhuin salaatista, en salaatinlehdistä. Niissä on ero.
Ööööö? Puhuin itekkin salaatista? Sisältyy tomaattia, kurkkua, paprikaa, jäävuorisalaattia, BROILERIA ja juustopaloja. Sitä tomaatin nestettä jää lillumaan sinne pohjalle eikä se ole enää nii "freessiä". Salaattilingolla sais ne nesteet pois, MUTTA en omista sellaista joten teen salaattini aamuisin ja syön sitä aamupalaksi, koulussa ja välipalaksi kotona :) ymmärsitkö?
Ap
Mutta siihen salaattiin sisältyy ne broilerit ja muut, ja sä selitit jostain salaatin täyttävyydestä. Miksi? Kun pointti oli se ettei salaatti ole perinteinen aamupala. Aamupalalla syödään Suomessa usein esimerkiksi puuroa, muroja, leipää, hedelmiä, jogurttia, kahvia ja teetä jne. Ymmärsitkö?
Täällä on toinen joka syö salaattia aamuisin! Enkö saisi sitä syödä, kun se ei kuulemma ole Suomessa perinteinen aamupala?
Suomessa hyväksyttyihin aamupaloihin kuuluvat mm. kahvi, leipä, jonka päällä leikkelettä ja mautonta juustoa ja puuro.
Onko kana-asioissa jotain uutta kerrottavaa?