Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaajat - kadutteko nyt aikuisiällä?

Vierailija
13.12.2015 |

Ketään syyllistämättä haluaisin kysellä onko täällä ketään entisiä koulukiusaajia. Luin äsken tuossa erään äidin kirjoituksen lapsensa koulukiusaamisesta ja jäin miettimään, että oletteko te entiset koulukiusaajat aikuisiälänne katuneet koulukiusaamista? Vai oletteko pistäneet sen nuoruuden tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden piikkiin? Itse en ole koskaan ollut koulukiusaaja enkä liioin koulukiusattu. Alkoi vaan kiinnostamaan tällainen. Oletteko yrittäneet ottaa yhteyttä "uhreihinne" nyt myöhemmällä iällä pahoitellaksenne tai muuten?

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että 6-vuotiaana toisen tytön kanssa ahdistelimme ja kopeloimme yhtä poikaa kesäsiirtolan yhden rakennuksen ullakolla 70-luvulla. Siihen aikaan tuo kopelointi oli yleistä ja myös itse olin kokenut kopelointia isompien poikien taholta. Jälkeenpäin oma käytös tuntui pahalta.

Vierailija
182/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon antisosiaalinen henkilö tuo yksi kommentoija ihan ensimmäisissä kommenteissa.

Ei säännöt kiinnosta

Ei tunne katumusta, ja vieläpä myöntää sen räikeästi

Psykopatiaa?

Tämä lahkolainen kiusaaja ! Et vaan tunnusta omia syntejäsi psykopatialla nimittelet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poika kävi kourimaan jalkovälistä koulumatkalla !  Raiska  aja tyyppi siitä tuli isompana.  Kuin eräs alaikäisiä Rais kannut samaa hei moa . 

Vierailija
184/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri tuli kotiimme ja aloitti hypnoosin katso tätä heiluvaa amulettia .  On vieläkin pyörryttävä olo kun sitä ajattelee.  

Vierailija
185/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka kiusaaja mustamaalaa  uhrinsa.  Ja yksi oli tämä joka väitti ettei jollain ole koulutusta ja jollain ei ole ajokorttia. Lopulta kävi niin ettei hänellä itsellään ollut koulutusta eikä ajokorttia !   Mutta kiusaamallaan oli.  Näin. Myös ilkeys esiintyy työssä . Puhutaan ilkeydessa. 

Vierailija
186/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paha tahto.

Vierailija
187/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kundit jotka varastaa nuorten naisten takkeja ,  vaatteita ,  kännyköitä ,  farkkuja ja  tulleet muista maista !   Vihaavat naisia ja uskontonsa opettajat opettaneet ,  että kaikki on heidän  ,  kuten työssä käyvien ja koulua käyvien tyttöjen tavarat rahat .  Tälläisen uskonnon opetukset päättyy nyt . 

Vierailija
188/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan kiusaajalla menee huonosti. Naapurissa asuu äiti, itsellä 4 lasta, 3 isää, vanhin lapsi on jonisä, puhuu lapsensa äidistä

On noita-akka. Kenellekään lapsista ei mene hyvin. Kaikilla luuseri tulevaisuus.

Luokkakokouksessa n 10 v sitten yritti sönköttää jotain. Minä ja moni muu sanoi olit silloin kusipää, en halua viettää sun kanssa aikaa.

Kun täytimme 50, kiusaajan tytär lähestyi mua. Sanoi mun numero on äidin puhelimessa, haluanko osallistua yllätysjuhliin .

Kerroin olimme luokkakavereita emmekä läheisiä, asun kaukana ja kiitin kutsusta. Jotain toivoa on

Vierailija
189/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti tässä:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3475a05-95ea-465d-9f6e-6916c89c3fe6

Joo. Huomiohoro hakee itselleen jotain meriittiä, kun ihan pokkana esittää, miksi kiusasi jopa syöpäsairasta tyttöä ja kun koulussa pidettiin hiljaista hetkeä tytön kuoleman jälkeen, piti hänen tietysti säestää hetkeä pieru- ja röyhtäilyäänillä. Että niin paljon kaduttaa ilmeisesti vieläkin. 

Seliseli kun  olin lapsi, seliseli kun halusin olla suosittu. Nyt olen aivan upea yksilö, joka porskuttaa eteenpäin ja vähän harmittaa kun olin mitä olin. 

Vierailija
190/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin voimakastahtoinen jo lapsena, enkä aina ymmärtänyt että joskus rikoin toisten rajoja. En ehkä tunnusta olevani kiusaaja, mutta olen esimerkiksi karttanut joidenkin seuraa melko jyrkästi, mistä on varmasti aiheutunut surua. Eräs alemman luokan lapsi oli myös ahdistunut kovasti eräästä vitsistä, jonka aina heitin hänelle ja vilpittömästi luulin meidän nauravan sille yhdessä. Vitsi ei siis kohdistunut tuohon lapseen vaan meidän molempien oppiaineeseen. Hän oli esittänyt minut koulukiusaajana vanhemmilleen. Mutta ehkä siinä jotain oli, että rämäpäänä en huomannut toisen olevan stressissä minun vuokseni.

Voin sanoa olevani pahoillani, mutta en toisaalta edelleenkään kaveeraa kaikkien kanssa ja huumorintajuni on edelleen jokseenkin tulkinnanvaraista. Eli ehkä en ole riittävän pahoillani.

Vierailija
191/191 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että osa kiusaajista on ilkeitä ja empatiakyvyttömiä kpäitä, anteeksi nyt vain. Siskoani kiusattiin koko yläaste niin pahasti ja hirveällä tavalla, ettei ole tänäkään päivänä entisensä. Miettikää oikeasti mitä teette kun pilaatte toisen elämän.
En tule ikinä antamaan anteeksi siskojeni kiusaajille, en ikinä. En vaan pysty.

Näinhän se on. Mä olen vähän sitä mieltä että kiusaajat vois viedä saunan taakse ja ampua. Näiden kiusaajien vanhemmat voisi myös pakkosteriloida omaksi hyväksi, kun ovat sellasen ihmishirviön maailmaan saattaneet ja eivät ole kyenneet sitä kasvattamaan tai hillitsemään.

Tai sitten kiusaajille perheineen voisi hankkia saaren Suomenlahdelta, Puolustusvoimiltahan on jäänyt tyhjilleen näitä vanhoja linnakesaaria. Sinne joku 5m sähköaita ympärille, ettei pääse karkuun. Jos pääsisi, niin siellä olisi rannikkovartiosto odottamassa kovat piipussa. Voisivat kiusata siellä toisiaan, kun se niin mukavaa kerran on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi