Tykkääkö teidän kissat olla jahdattavana?

Vierailija

Meidän 10v kollikissa on jo vuosikaudet halunnut että sitä jahdataan takaa, se oikein pyytää sitä naukumalla. Sitten kun se näkee ihmisen se päästää sellaisen kujerrusäänen ja säntäilee ihan innoissaan ympäri asuntoa. Tykkää myös ottaa painimatseja hanskan sisällä olevaa kättää vastaan. Hän myös lysähtää aina kyljelleen eteisen matolle ja vaatii että häntä pitää silittää juuri siinä paikassa.

Kommentit (8)

Vierailija

Minä leikin kissojen kanssa piilosilla oloa. Tykkäävät siitä. Toinen leikki on vähän kuin ap:llakin, mutta siinä me väijymme molemmat, kissa ja minä. Tämä innostaa vanhaakin kissaa.

Vierailija

Minäkin leikin varsinkin yhden kissan kanssa jahtausleikkiä. Siihen kuuluu myös väijytystaistoa, eli jään johonkin piiloon ja raavin esim. ovenpieltä ja kissa hiipii katsomaan. Sitten taas hyökkään ja kissa juoksee innoissaan karkuun. Samalla laillahan kissat leikkii keskenään, joten miksei myös ihmislaumanjäsenien kanssa.

Vierailija

Mulla kolme kissaa ja kaikki tykkää sekä olla jahdattavana että jahdata mua :)  Menee välillä kyllä ihan överiksi, kun me kaikki juostaan taloa ympäri matot rullalla...tekevät tuota kyllä keskenäänkin, mutta usein seurauksena oikea tappelu, kun joku ottaa liian rajusti ja tosissaan. Odottavat nykyään minua leikittäjäksi ja kujertavat leikkikutsuja!

Vierailija

Tykkää leikkiä piilosta ja jos kurkin jostain nurkan takaa, niin kissa vaanii ja tekee sitten yllätyshyökkäyksen siihen eteeni :D nauttii selvästi siitä, että säikähdän. 

Vierailija

Kyllä. Meillä pitää ensin ihmisen juosta karkuun ja jäädä vaanimaan nurkan taakse. Kissat tulevat heti perässä. Sitten pitää pörhistellä ja huutaa ja nostaa kädet ylös jolloin sinkoavat karkuun ja ajatetaan takaa. Sitten seis, taas karkuun nurkan taakse ja tätä jatketaan kunnes pitää retkahtaa keskelle käytävää ja levätä :)

Meidän kollit myös haluaa aina tapella hanskakäden kanssa. Erityisesti miesten isot kädet ovat houkuttelevia kun kättä pitää sormet harallaan, niin siihen hyökitään heti.

kissat :)

Vierailija

Joo valitettavasti...
Nimittäin kissa on oppinut että kun raapii meidän kallista sohvaa niin pääsee leikkimään. Vihainen ihminen tulee ja sitten kujertaa ja pinkaisee pakoon. Hetken päästä taas suurieleisesti raapii, oikein nauttii kun joutuu jahdattacaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat