Naisten suurin syy itsetunto-ongelmiin että he ottavat itsensä liian vakavasti eivätkä pysty nauramaan itselleen

Vierailija

Näin se juuri on. Naiset ovat usein huumorintajuttomia ja ottavat kaiken tosissaan. Mutta vaikka nainen ymmärtäisikin huumoria, hänen huumorintajunsa loppuu monesti siinä kohtaa, kun hänen pitäisi nauraa omille puutteilleen/vioilleen. Se on paha virhe.
N28

Kommentit (10)

Vierailija

Hei Mies 28 trolli,

elämä ei ole tasaista ja hyvän itsetunnonkin voi menettää hetkessä jonkun trauman seurauksena, mutta ei se tarkoita, etteikö henkilö osaisi nauraa itselleen ja omille puutteilleen.

t.N27

Vierailija

No eikös se noin mene. Sekä miehillä että naisilla. Jos ei kykene nauramaan itselleen ja näkee omat virheensä mörköinä, niin kyllähän se itsetuntoon vaikuttaa. Esität tällaisen täydellisen itsestäänselvyyden jotenkin hämmentävän syyttävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei Mies 28 trolli,

elämä ei ole tasaista ja hyvän itsetunnonkin voi menettää hetkessä jonkun trauman seurauksena, mutta ei se tarkoita, etteikö henkilö osaisi nauraa itselleen ja omille puutteilleen.

t.N27

Miksi oletat minun olevan oikeasti mies? Millä tavalla miehen kirjoitus eroaa naisen kirjoituksesta? En ole mies. Minulla on vagina. Se että minulla on vagina ei tarkoita etten voisi olla oma persoonani. Kuvittelet varmaan myös että maailmassa ei ole yhtäkään miestä, joka voisi kuulostaa kirjoitustensa perusteella naiselta. Vaikutat hyvin yksinkertaiselta.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Mies 28 trolli,

t.N27

Miksi oletat minun olevan oikeasti mies? Millä tavalla miehen kirjoitus eroaa naisen kirjoituksesta? En ole mies. Minulla on vagina. Se että minulla on vagina ei tarkoita etten voisi olla oma persoonani. Kuvittelet varmaan myös että maailmassa ei ole yhtäkään miestä, joka voisi kuulostaa kirjoitustensa perusteella naiselta. Vaikutat hyvin yksinkertaiselta.
Ap

Älä jaksa, olet provonnut ihan liikaa tällä palstalla kun kirjoitustyylistäsi heti tiedetään sinun olevan se yksi röllääjä muiden joukossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näytä ensin mallia nauramalla pienelle peniksellesi.

Olen saanut pientä penistä ja se on tuntunut hyvältä. Onko pienipeniksinen miehesi pannut parasta kaveriasi vai miksi noin vihamielinen suhtautuminen?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Mies 28 trolli,

t.N27

Ap

Älä jaksa, olet provonnut ihan liikaa tällä palstalla kun kirjoitustyylistäsi heti tiedetään sinun olevan se yksi röllääjä muiden joukossa.

Mahtavaa että olen herättänyt kiinnostuksesi ja jäänyt mieleen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pientä penistä ja se on tuntunut hyvältä. Onko pienipeniksinen miehesi pannut parasta kaveriasi vai miksi noin vihamielinen suhtautuminen?
Ap

Sori mutta olen naisiin suuntautunut niin ei ole ongelmia pettävien miesten kanssa. Ehkä sulle jaksettaisiin vastata asiallisesti josset itse kirjoittaisi kaikkea niin syyttävästi ja vihamielisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori mutta olen naisiin suuntautunut niin ei ole ongelmia pettävien miesten kanssa. Ehkä sulle jaksettaisiin vastata asiallisesti josset itse kirjoittaisi kaikkea niin syyttävästi ja vihamielisesti.

Ilman kritiikkiä ihminen ei pysty kehittymään. Minulla on toki hieman hyökkäävä tapa ilmaista ajatuksiani, mutta sitä ei pitäisi ottaa negatiivisena asiana. Lässytyksellä ja asioiden kaunistelulla ei synny tulosta.
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat