Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoisitko tämän aviomiehen sanomana

Vierailija
13.12.2015 |

Olen vaistonnut vuoden verran, mitään tietoa ei ole, että mieheni salaa jotain. Tunne pelottaa ja ahdistaa joka päivä:( pitkä liitto 12v., lapset ja olen epätoivoinen jo oloni kanssa. Tuntuu etten kohta pysty mistään nauttimaan enää elämässäni. Tällainen tilanne on kuitenkin tapahtunut syksyn aikana. Soitin miehelleni töihin. Yht äkkiä vierestä kuului aivastus ja mieheni puhelin sulkeutui hätäisen oloisena, osui varmaan vaatteisiin samalla kun kahina kuului. Mies kielsi jyrkästi ettei mitään aivastusta ole kuulunut. Nyt siis väittää että kuulenkin jo väärin:( ja kun se kuulosti naisen aivastukselta vieläpä:( muuten ei mitään, mies viettää vapaa ajat perheen kanssa ym hoitaa hommansa muutenkin ok. Vain minun kai liian vilkas mielikuvitus mutta kun en pääse tästä olosta eroonkaan. Mitä tehdä, kun ei voi tehdä mitään. T. Nätti vaimo-78

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31 vielä jatkaa, älä AP ajattele niin, että eroat, jos saat todisteet pettämisestä. Silloin ajatuksesi alkavat kiertää vain sen ympärillä, että sinun on löydettävä ne todisteet. Voit jumiutua sellaiseen pakkomielteeseen vuosiksi. Ajattele asiaa mieluummin niin, että jos sinulla on todella huono olo suhteessanne, niin siinä on riittävästi syytä eroon, jos mieskään ei ole yhtään kiinnostunut puhumaan kanssasi ja yrittämään enemmän parisuhteenne eteen.

Tiedän, mutta on tämä tilanne vaikea. En vain tiedä kuinka kauan jaksan:( AP

Enkä oikeasti tiedä miten näin voin tuntea jos asiat olisi ok ja vain minun pään sisällä. En halua itsekään uskoa siihen mitä päässäni pyörittelen. Toivon parasta mutta pelkään pahinta:( se toivo paremmasta saa minut vielä uskomaan että kaikki järjestyy. AP

Vierailija
42/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen heti se miten nämä nykypuhelimet temppuilee. Omani esimerkiksi katkaisee puhelun vähän väliä, sekä aiheuttaa ääntä joka kuulostaa siltä että sukeltaisi.

Sitä vaan, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää / kuulostaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen heti se miten nämä nykypuhelimet temppuilee. Omani esimerkiksi katkaisee puhelun vähän väliä, sekä aiheuttaa ääntä joka kuulostaa siltä että sukeltaisi.

Sitä vaan, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää / kuulostaa..

Mitä mieltä olisit asiasta jos 100% varma tieto olisi että nainen aivasti. Muuttaisiko se sinun mielipidettä asian suhteen, mitä mieltä siis silloin olisit?

Vierailija
44/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naisen intuitio on yleensä oikeassa näissä pettämis asioissa.

Itse kriiseilin yhden pikku asian (vastaavanlainen juttu kuin tuo aivastus) kanssa vuoden saamatta vastausta ja lopulta kun olin henkisesti ihan loppu, sanoin että haen eron kun en enään jaksa elää omien harhaluulojeni kanssa.

Kappas kun alkoikin tunnustuksia sataa, mutta eipä auttanut enään.

Eron hain ja sen sain.

Olisipa mies tunnustanut asiat silloin kun niistä kysyin niin voisi asiat olla toisin.

Ja mitään ihan lopullista ei ollut kerinnyt edes tapahtua, mutta se vuoden piina oli se niitti, että vaikka tunnusti niin en pystynyt antamaan anteeksi.

Veit sanat suustani.. Juuri näin koen. Eikä kukaan sitä ymmärrä. Hoetaan vaan että ota selvää asioista. Miten ottaa, jos ei mitään mahdollisuutta selvittää mitään. Olen tilanteen vanki:( AP

Ymmärrän sinua täysin.

Tilanne on ihan huippu ahdistava, koska meilläkin kävi niin että tapa jolla sain sen ensimmäisen asian tietooni, oli pakko kertoa asiasta kysyessä.

Sen avulla mies oppi piilottamaan asioita paremmin enkä voinut saada parempia todisteita.

Enkä tosin jaksanutkaan, koska olihan ne vain minun "harhaluuloja".

Minulla ei ole oikeasti muuta neuvoa kuin jos olet yhtä loppu henkisesti kuin minä olin, ota ero. Vaikka harkinta-aika yms.

En itse olisi jaksanut jatkaa suhdetta enään edes sen tunnustuksen jälkeen, olin niin loppu siihen valehteluun. Se on helvetin raskasta.

Voimia!

Ja tiedän nuo neuvot, kyllä se siitä/lopeta kyttääminen/hanki harrastus blaablaa. Jonninjoutavaa.

Olisitko mitenkään voinut kertoa mikä oli teillä se asia mikä vaivasi sinua ja sai sinut epäilemään miestäsi? Jos edes suuntaa antavasti kertoisit. Koen tämän kaiken todella ahdistavana:( AP

En halua tarkentaa, mutta käyttäytyminen.

Ehkä ne kliseiset, puhelimen kantaminen mukana jopa pesulle, jos käytti puhelinta ja istuin viereen niin käänsi pois päin minusta vaikka kysyttäessä "luki vain lehteä".

Ohimennen huomasin että puhelimeen oli tullut salasana.

Ja en kertaakaan ole miehen puhelinta kaivellut, toisin kuin hän minun.

Mutta kyllä sen vain toisen käytöksestä huomaa, kun on ollut 10v yhdessä niinkuin mekin oltiin oltu.

Vierailija
45/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllästyny panemaan sua ja nyt hoitelee duunissa muita. ainakaa se ei oo jättäny sua viel.

Vierailija
46/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nätti? Onko se jotenkin oleellista?

Siksi kun tämä tyyppi tykkää provoihinsa tuollaisen allekirjoituksen laittaa. Viimeksi taisi olla tosin kaunis.

Vierailija
47/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nätti? Onko se jotenkin oleellista?

Siksi kun tämä tyyppi tykkää provoihinsa tuollaisen allekirjoituksen laittaa. Viimeksi taisi olla tosin kaunis.

Tositilanne tämä on, valitettavasti:( AP

Vierailija
48/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Naisen aivastus'' saattoi olla vaikka joku termostaatti joka räjähti ja miehelle tuli kiire korjaamaan sitä.

Tietotekniikka alalla työskentelee

Ap, sitten sinulla ei ole mitään syytä huoleen. Onhan av:lla monta kertaa todistettu, että miesvaltaisilla aloilla työskentelevät tai esim. insinööreiksi opiskelevat naiset ovat epänaisellisia, rumia ja lyhythiuksisia jne. jne. Normaali mies ei mitenkään voi olla kiinnostunut tuollaisista naisista. 

Ehkäpä miehesi onkin homo? 

t. IT-alalla työskentelevä nainen

Vierailija
49/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
50/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Naisen aivastus'' saattoi olla vaikka joku termostaatti joka räjähti ja miehelle tuli kiire korjaamaan sitä.

Tietotekniikka alalla työskentelee

Ap, sitten sinulla ei ole mitään syytä huoleen. Onhan av:lla monta kertaa todistettu, että miesvaltaisilla aloilla työskentelevät tai esim. insinööreiksi opiskelevat naiset ovat epänaisellisia, rumia ja lyhythiuksisia jne. jne. Normaali mies ei mitenkään voi olla kiinnostunut tuollaisista naisista. 

Ehkäpä miehesi onkin homo? 

t. IT-alalla työskentelevä nainen

On siellä muitakin työpaikkoja... Josta löytyy naisia. Ei it-alan. AP